![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, mijn algemener (genuanceerder) punt is gewoon dat indien holebi's (die staan voor onbeperkte seksualiteit) en andere minderheden, zoals niet-geïntegreerde immigranten (die staan voor een weigering om zich aan te passen/compromissen te sluiten), ook effectief (onzichtbare) minderheden zijn en blijven, ze eveneens getolereerd kunnen worden in de maatschappij. Maar de overheid moet zulke minderheden zeker niet steunen aangezien ze onstabiliteit/onzekerheid veroorzaken. Onbeperkte vrijheid, waaronder dus onbeperkte immigratie en onbeperkte seksualiteit, ontwrichten een stabiele maatschappij alleen maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer regelrechte bullshit. Als voortplanten het doel van de mens is, dan is het huwelijk zelfs een hinderpaal. Rondneukende mannen dragen véél meer bij tot het voortplanten van de soort dan getrouw(d)e mannen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie het meeste geld heeft de macht laten grijpen met geweld. eerlijk verdiend, hard ervoor gewerkt en al. goeie stimulans ook om hard te studeren en te werken en geld te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door forumspook : 8 november 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En indien ik dan zou stemmen, dan heeft mijn stem gelijk ook veel meer gewicht. Dan zijn de enige stromingen nog: -Licht medelevend liberaal -Rechts liberaal -Bekrompen rechts-conservatief (waar ''ik wil weer terug naar vroeger''-oudjes dus op stemmen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() Zowat het intelligenste antwoord dat hij gevonden heeft de laatste weken
![]() Postings vervalsen, dat kan Raf goed. Vraag me af of dat toegelaten is door onze vrienden van de moderatie ? Laatst gewijzigd door forumspook : 8 november 2007 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een VMBO'er met bontkraag. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het dat soort volk. Overigens heb ik ook niets tegen moslims, wel wat tegen de inhoud van hun geloof (dus niet de belijding ervan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |