![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De 40GB of 70GB versie? Gemiddelde prijs spel ... Werkt die Wifi aansluiting goed? De draadloze controllers werken die goed?
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bengels zagen de oren van mijne kop en mijn oren houden daar niet van dus met de feestdagen wordt hier een 'spellekescomputer' binnengedragen...
Vraag is nu alleen nog welke ik ga aanschaffen. Voorlopig valt de voorkeur op PS3 vanuit het idee; bengels willen toch altijd de laatste nieuwe spelletjes spelen en ik ben niet zinnens om binnen 2 jaar rommelmarkten af te gaan speuren achter spelletjes. De PS3 is vrij nieuw dus ik veronderstel dat je daar nog wel effe mee rondkomt. Of niet?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra voordeel bij PC-games is dat de populaire titels veelal een levendige modding community op internet hebben, die regelmatig nieuwe mods uitbrengen en zo de levensduur van die spellen verlengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen in mijn omgeving is wel lovend over de Wii...
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mijn pas aangekochte Wii nog niet kunnen uitproberen. 't Zal voor vanavond zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Keep us updated ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik speel elke vrijdag R!SK met een aantal kameraden die ik al +/- 30 jaar ken ... en bijna elke maandag wiezen met een aantal anderen ...
Geen spelcomputer in mijn bezit, nooit gehad en niet de intentie er één aan te schaffen ...
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, net voor het eerst de Wii uitgetest met Wii Sports. Wordt héél leuk om met de bengels te spelen. De personnages (Mii) die je zelf kan creëren zijn heel tof, vooral omdat ze ook in verschillende games terugkomen.
Puur voor mezelf ben ik nog niet 100% overtuigd. Daarvoor zal ik eerst eens een "volwassen" game in huis moeten halen. Ik denk dan bv aan Call of Duty, MOH Vanguard of The Godfather. Nog suggesties? btw zo'n kwartiertje boksen is best wel goed voor de conditie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Pc > Consoles, hoe je het ook draait of keert.
Heb me wel een maandje geleden een DS gekocht, en ben er vij tevreden van. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar o zo snel uitgespeeld
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met NFS Underground ben ik toch een tijdje bezig geweest (de PC versie dan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() carbon was uit op 2 dagen
![]() most wanted duurt ook niet langer dan een kleine 2 weken, en de rest was ongeveer een maand, buiten hot pursuit, daar heb ik wel effe aan gezeten allemaal ps2
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 november 2007 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn vrouw heeft zich een spelconsole gekocht, maar ze kan er geen weg mee: er zit geen scherm op of een kabel om te verbinden met de TV. Het is langwerpig, heeft één knop aan/uit en het trilt als je het aanzet. Iemand enig idee welke spelltjes je hiermee kan spelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Post anders eens een foto van uw madam. Wie weet staan ze hier sebiet dan te springen om haar een handje te helpen. Of misschien net niet...
Laatst gewijzigd door Djiezes : 9 november 2007 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 9 november 2007 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |