![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze post is zodanig de moeite waard
dat ik 'm eruit haal om er een discussie over op te starten http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=281
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik ben eens benieuwd hoe het er nu op de scholen bij de jonge mensen aan toegaat en hoe leerkrachten daarop reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd lijkt mij ook iets nieuws te zijn,zou er dan haat zitten tussen Vlamingen en Walen,het zal mij benieuwen hoor
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 november 2007 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er ook nog zo eentje. En ik ga het hier ook nog even uitlichten:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Tja de Vlamingen vechten nu de strijd uit die ze in de jaren 30 hadden moeten beslechten.
Het is jammer dat mijn vader er ook bij zal zijn, maar binnen afzienbare tijd is die generatie er niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je twijfelt toch niet aan de schuld van degenen die door Filosoof, Tomm en nr 10 met de vinger worden gewezen?
In Nazi-Duitsland twijfelden ook maar weinigen aan de schuld van degenen die door Hitler werden aangewezen, hoor.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 november 2007 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Vergeet Joegoeslavië er niet bij te halen!
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je vrienden, de Walen bevestigen die denkwijze dus ook al.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Marokkaan?
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En in de 25 jaar nog maar 1 keer (en het is al 15 jaar geleden van een oude vrouw) een persoonlijk hatelijk woord over VL gehoord. Ik heb de laatste 25 jaar al heel wat naar racisme neigende dingen over FR-Belgen gehoord (niet op tv of radio hé) maar waar ik zelf bij stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Mooi voorbeeldje: VL denkt dat WL er voortdurend op uit is om VL te kl*ten.
Welnu ik lees dat men in WL bezig is met sluizen op de Schelde aan te passen, maar het heeft weing zin want verderop rond Oudenaarde laat men alles bij het oude om de WL te kl*ten. Maar zoiets lees je nooit in de VL pers; Dag in dag uit aan de 2 kanten vd taalgrens is, zorgt voor een genuanceerde kijk op de zaak. Laatst gewijzigd door straatrue : 11 november 2007 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof ik daar nog aan twijfelde.
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nuancering, mijn hol.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoorde ook onlangs een intellectuele française zeggen "je n'aime pas les flamands, ah non, les flamands je ne les aime pas".
Het grappige is dat die française in de culturele sector werkt en bijna uitsluitend dingen gedaan krijgt vanuit het Vlaamse land, met Vlaamse instellingen die initiatief, originaliteit én poen hebben. ![]() Plus een handvol leuke en niet corrupte mensen. Ik vroeg haar dus waar ze over te klagen had. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En diene denkt dat er nog Belgen bestaan hé [/pfffff]