![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ons hopen dat de mooie jaren 30 terugkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, weet je wie daar spreker was? Jambon. Juist, degene die laatst een "dikke biefstuk" eiste. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 november 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb weet van iemand die geschorst geweest is omdat hij zei dat er meer vreemdelingen in de gevangenis zitten dan autochtonen, wat bewijst dat zij dus vaker crimineel zijn. da's dus blijkbaar racisme, of hoe je het ook mag noemen. ik noem dit gezond verstand, mr ja, ...
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 11 november 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kom nu! ERLICH is toch zo g-e-m-a-t-i-g-d ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 november 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() filosoof, nu ge toch zo goed op dreef zijt, wilt ge nog eens vertellen van die zangeres die niet naar het Songfestival mocht.
Heeft de staatsveiligheid toch wel mooi een stokje voorgestoken...hehehe. Anders zaten we 5 jaar geleden al in de jaren 30. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 november 2007 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zult u uw buikgevoelens onder controle moeten brengen en leren leven met "vooral de kleinere partijen en de ambitieuze backbenchers in diverse grote partjen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Al was het Mickey Mouse zelf die het eiste, dan nog zou het correct zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem de dingen liever bij naam dan mijn kop in het zand te steken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn nochthans een groot deel van die nationalisten die door de zelfverklaarde democraten via jaren 30-methodes in een hoekje worden weggestopt...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus een probleem met Sauwens en Oostfrontvergaderingen? Politici hun natuur is misbruik van hun kiezers en misbruik en bedrog aan een mogelijk kiespubliek. Moet eens wakker worden en de ogen openen, gaat verschieten in welke wereld u leeft en door wat deze wordt geleidt.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ooit gehoord waar ik me gematigd noem, ooit gehoord waar ik me verdraagzaam noem, ooit gehoord waar ik me democraat noem? Laat dit over aan de huichelaars van deze samenleving.
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt het slachtoffertje uithangen, maar wij zijn ook wel geen idioten. ![]() |
|
![]() |
![]() |