Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2007, 22:06   #241
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Moslims staan wel in de straten te joelen als Osama er een paar zelfontploffers op uit stuurt. Of ze blijven oordverdovend stil.

'Racistische Vlamingen' gaan betogen als Bush weer oorlogsplannen ontvouwt.

En nu gij.
Idd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:08   #242
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

hahaha ... de opmerkingen van "ne dooie moslim is ne goede moslim kan je dagelijks horen". Zeker als ze niet de coalitietroepen aanvallen maar elkaar! En ik heb geen allochtonen in onze straat horen joelen hoor: alleen een paar kinderen. Weet je wat de meeste moslims dachten? "Oh neen, hier gaan we allemaal voor moeten betalen?"

Tiens, tiens Online is gaan betogen die de invasie in Irak. Proficiat. Spijtig dat veel Europese regeringen rustig meedoen i.p.v. de agressie af te keuren. En zelfs de regeringen die toch niet akkoord zijn met de neocon waanzin protesteerden maar voor de vorm. Als ik jou redering volg dan zijn alle Europeanen even schuldig aan de misdadige invasie van Irak.

Gelukkig ben ik niet zo dom.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:10   #243
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Het aantal betogers was trouwens minder dan 1 % of zo. Een paar honderd, misschien een paar duizend vooral linkse betogers.
Oud 11 november 2007, 22:12   #244
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
hahaha ... de opmerkingen van "ne dooie moslim is ne goede moslim kan je dagelijks horen". Zeker als ze niet de coalitietroepen aanvallen maar elkaar! En ik heb geen allochtonen in onze straat horen joelen hoor: alleen een paar kinderen.
Ik wel. En ik heb ze het niet alleen horen doen, maar ook zien doen.

Citaat:
Weet je wat de meeste moslims dachten? "Oh neen, hier gaan we allemaal voor moeten betalen?"
Tja, dat komt ervan als men de moordverzen van Mo letterlijk blijft nemen.

Citaat:
Tiens, tiens Online is gaan betogen die de invasie in Irak. Proficiat. Spijtig dat veel Europese regeringen rustig meedoen i.p.v. de agressie af te keuren. En zelfs de regeringen die toch niet akkoord zijn met de neocon waanzin protesteerden maar voor de vorm. Als ik jou redering volg dan zijn alle Europeanen even schuldig aan de misdadige invasie van Irak.
Nee, dat laatste is jouw redenering ... euh als je het een redenering kan noemen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:13   #245
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
hahaha ... de opmerkingen van "ne dooie moslim is ne goede moslim kan je dagelijks horen". Zeker als ze niet de coalitietroepen aanvallen maar elkaar! En ik heb geen allochtonen in onze straat horen joelen hoor: alleen een paar kinderen. Weet je wat de meeste moslims dachten? "Oh neen, hier gaan we allemaal voor moeten betalen?"

Gelukkig ben ik niet zo dom.
Jongen,je bent al evenzeer een dikke leugenaar.
We hebben allen kunnen zien dat vele van uw vrienden stonden te juichen toen de wtc torens instorten.
Oud 11 november 2007, 22:14   #246
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Zie het andere topic waar ik jou redenering al ontmaskerd als belachelijk. Geen nood om het hier opnieuw te doen.

En jij ziet dus moslims dansen en springen bij zelfmoordaanslagen. Ik zal een racistische bron maar geloven zeker?
Oud 11 november 2007, 22:14   #247
Banneling

Standaard

Citaat:
Het aantal betogers was trouwens minder dan 1 % of zo. Een paar honderd, misschien een paar duizend vooral linkse betogers.
Ik herinner me TV-beelden van miljoenen betogers worldwide, tot voor het Witte Huis toe.
Ik heb evenwel nog nooit miljoenen moslims zien betogen tegen het geweld van hun extremisten. Zelfs geen 100.
Oud 11 november 2007, 22:15   #248
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jongen,je bent al evenzeer een dikke leugenaar.
We hebben allen kunnen zien dat vele van uw vrienden stonden te juichen toen de wtc torens instorten.
Bedoel je die oude beelden die door de Israëli's verspreid waren als authentiek?? Zelfs in de Palestijnse gebieden werd er niet gejuicht. Laat staan in België. Onnozele kleuters heb je bij de moslims natuurlijke evenveel als bij de Vlamingen. Ik beoordeel de Vlamingen ook niet op basis van jullie gedrag bijvoorbeeld.
Oud 11 november 2007, 22:16   #249
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herinner me TV-beelden van miljoenen betogers worldwide, tot voor het Witte Huis toe.
Ik heb evenwel nog nooit miljoenen moslims zien betogen tegen het geweld van hun extremisten. Zelfs geen 100.
Inderdaad.
Oud 11 november 2007, 22:16   #250
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer gaat het westen zijn bemoeizucht beteugelen. Als alles leeggeplunderd is!!
Bwah, in Dubai hebben ze blijkbaar nog geld op overschot, aan de bombastische gebouwen daar te zien. En de Saoudische oliesjeiks mogen blijkbaar ook nog wel genoeg overhouden om moskeeën in Europa te laten oprichten en in eigen land gigantische paleizen te bouwen.

http://www.filipdeman.org/5/12
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:18   #251
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als er zo'n grote hoeveelheden betogers zijn is dat tegen de onrechtmatige invasie in Irak. Niet voor de zelfmoordterroristen op 9/11. Zelfmoordterrorisme is een wanhoopsdaad, een verwerpelijke daad van iemand die geen wapens heeft en die misbruikt wordt door de mannen die hem of haar sturen. Vaak in naam van onze godsdienst. Al deden de Japanners het uit patriotisme (even idioot).

Toch, toch er zijn al betogingen geweest tegen het geweld van de extremisten. Maar net als in Vlaanderen, waar de meerderheid het Vlaams Belang verwerpelijk vindt is de grote meerderheid niet voor niets de stille meerderheid.
Oud 11 november 2007, 22:19   #252
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie het andere topic waar ik jou redenering al ontmaskerd als belachelijk. Geen nood om het hier opnieuw te doen.

En jij ziet dus moslims dansen en springen bij zelfmoordaanslagen. Ik zal een racistische bron maar geloven zeker?
Om nog zelfs een ander mooi voorbeeldje aan te halen;toen in nederland fortyuin was neergeschoten;heb je dan alles goed gevolgd en heb je goed opgelet wat uw vrienden toen allemaal niet hebben gezegd??
Respect dat kennen k-jullie totaal niet of die moslim die een vrouw de hand niet wilde geven,ik kan gerust nog een tijdje doorgaan.

Ga jij jouw kinderen zo opvoeden zoals m'n jongste broer ruime tijd al is tegen gekomen in de blaarmeersen in gent waar snotapen zomaar opeens een jong meiske vanuit m'n broer z'n klas begonnen uitmaken van vuile hoer en ja,de reden zal wel geweest zijn omdat ze een rok droeg.

De grootste onverdraagzaamheid en racisme zit bij jullie,niet bij ons.
Oud 11 november 2007, 22:20   #253
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Bwah, in Dubai hebben ze blijkbaar nog geld op overschot, aan de bombastische gebouwen daar te zien. En de Saoudische oliesjeiks mogen blijkbaar ook nog wel genoeg overhouden om moskeeën in Europa te laten oprichten en in eigen land gigantische paleizen te bouwen.

http://www.filipdeman.org/5/12
Iedereen weet dat het Saudische regime tot op het bot corrupt is en alleen de bewakers zijn voor de oliemaatschappijen voor het westen. Vandaar de afkering van de moslims voor het regimen.

Je bron is Filip De Man?? De VB'er?? En dan nog zeggen dat je geen racist bent.
Oud 11 november 2007, 22:21   #254
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er zo'n grote hoeveelheden betogers zijn is dat tegen de onrechtmatige invasie in Irak. Niet voor de zelfmoordterroristen op 9/11. Zelfmoordterrorisme is een wanhoopsdaad, een verwerpelijke daad van iemand die geen wapens heeft en die misbruikt wordt door de mannen die hem of haar sturen. Vaak in naam van onze godsdienst. Al deden de Japanners het uit patriotisme (even idioot).

Toch, toch er zijn al betogingen geweest tegen het geweld van de extremisten. Maar net als in Vlaanderen, waar de meerderheid het Vlaams Belang verwerpelijk vindt is de grote meerderheid niet voor niets de stille meerderheid.
Goed geprobeerd, maar mislukt. In Frankrijk, Duitsland, Spanje, etc. is er geen Vlaams Belang en daar zwijgen de moslims ook telkens hun extremisten moorden in naam van hun godsdienst.
Geen haar op hun racistische hoofd die eraan denkt hiertegen te betogen. Dat is veelzeggend.
Oud 11 november 2007, 22:22   #255
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Wij leren Nederlands en jullie leren de basis van Arabisch.
BWAHAHAHAHAHA, wat ben jij toch een grapjas -pinkt een traan van het lachen weg- Waar haal je het toch?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:23   #256
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Iedereen weet dat het Saudische regime tot op het bot corrupt is en alleen de bewakers zijn voor de oliemaatschappijen voor het westen. Vandaar de afkering van de moslims voor het regimen.
Waarom werpen ze dat regime niet om? Te lui? Te dom om zich te organiseren of te emanciperen en zich van dat juk te bevrijden.
Klagen en zagen daarentegen, dat kunnen ze goed.
Oud 11 november 2007, 22:23   #257
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Oud 11 november 2007, 22:26   #258
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Waarom werpen ze dat regime niet om? Te lui? Te dom om zich te organiseren of te emanciperen en zich van dat juk te bevrijden.
Klagen en zagen daarentegen, dat kunnen ze goed.
Zware steun van de V.S. Saudi's zijn de grootste wapenkopers. Een hels regime. Hulp van private militaire bedrijven. Maar vroeg of laat valt het regime daar. Hopelijk komt er dan verbetering en krijgen de moslims een eerlijke kans. De wereld zal er ook bij gebaat worden als het wahabisme gematigder wordt. Wat alleen kan als de buitenlandse invloed - die de grootste bron van haat is, daar is het allemaal mee begonnen - vermindert.

Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 22:26.
Oud 11 november 2007, 22:26   #259
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

de waarheid over de gevaarlijke racistische nazistische nationalistische ideologie van Vlaams Blok

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 22:26   #260
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je bron is Filip De Man?? De VB'er?? En dan nog zeggen dat je geen racist bent.
Ten eerste, dat is geen 'bron', dat is een link naar een site die een voorbeeld geeft van hoe de Saoedische paleizen eruit zien. Ten tweede, waarom zou Filip De Man een racist zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be