![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Lokaal Raadslid
|
hahaha ... de opmerkingen van "ne dooie moslim is ne goede moslim kan je dagelijks horen". Zeker als ze niet de coalitietroepen aanvallen maar elkaar! En ik heb geen allochtonen in onze straat horen joelen hoor: alleen een paar kinderen. Weet je wat de meeste moslims dachten? "Oh neen, hier gaan we allemaal voor moeten betalen?"
Tiens, tiens Online is gaan betogen die de invasie in Irak. Proficiat. Spijtig dat veel Europese regeringen rustig meedoen i.p.v. de agressie af te keuren. En zelfs de regeringen die toch niet akkoord zijn met de neocon waanzin protesteerden maar voor de vorm. Als ik jou redering volg dan zijn alle Europeanen even schuldig aan de misdadige invasie van Irak. Gelukkig ben ik niet zo dom. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Lokaal Raadslid
|
Het aantal betogers was trouwens minder dan 1 % of zo. Een paar honderd, misschien een paar duizend vooral linkse betogers.
|
|
|
|
|
|
#244 | |||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We hebben allen kunnen zien dat vele van uw vrienden stonden te juichen toen de wtc torens instorten. |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Lokaal Raadslid
|
Zie het andere topic waar ik jou redenering al ontmaskerd als belachelijk. Geen nood om het hier opnieuw te doen.
En jij ziet dus moslims dansen en springen bij zelfmoordaanslagen. Ik zal een racistische bron maar geloven zeker? |
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb evenwel nog nooit miljoenen moslims zien betogen tegen het geweld van hun extremisten. Zelfs geen 100. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Lokaal Raadslid
|
Bedoel je die oude beelden die door de Israëli's verspreid waren als authentiek?? Zelfs in de Palestijnse gebieden werd er niet gejuicht. Laat staan in België. Onnozele kleuters heb je bij de moslims natuurlijke evenveel als bij de Vlamingen. Ik beoordeel de Vlamingen ook niet op basis van jullie gedrag bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.filipdeman.org/5/12 |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Toch, toch er zijn al betogingen geweest tegen het geweld van de extremisten. Maar net als in Vlaanderen, waar de meerderheid het Vlaams Belang verwerpelijk vindt is de grote meerderheid niet voor niets de stille meerderheid. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Respect dat kennen k-jullie totaal niet of die moslim die een vrouw de hand niet wilde geven,ik kan gerust nog een tijdje doorgaan. Ga jij jouw kinderen zo opvoeden zoals m'n jongste broer ruime tijd al is tegen gekomen in de blaarmeersen in gent waar snotapen zomaar opeens een jong meiske vanuit m'n broer z'n klas begonnen uitmaken van vuile hoer en ja,de reden zal wel geweest zijn omdat ze een rok droeg. De grootste onverdraagzaamheid en racisme zit bij jullie,niet bij ons. |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Je bron is Filip De Man?? De VB'er?? En dan nog zeggen dat je geen racist bent. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen haar op hun racistische hoofd die eraan denkt hiertegen te betogen. Dat is veelzeggend. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
BWAHAHAHAHAHA, wat ben jij toch een grapjas -pinkt een traan van het lachen weg- Waar haal je het toch?
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Klagen en zagen daarentegen, dat kunnen ze goed. |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 22:26. |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Parlementsvoorzitter
|
de waarheid over de gevaarlijke racistische nazistische nationalistische ideologie van Vlaams Blok
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654
|
|
|
#260 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ten eerste, dat is geen 'bron', dat is een link naar een site die een voorbeeld geeft van hoe de Saoedische paleizen eruit zien. Ten tweede, waarom zou Filip De Man een racist zijn?
|
|
|
|