Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2007, 02:14   #21
mcielen
Provinciaal Statenlid

mcielen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat jullie nationalisten zichzelf niet au sérieux nemen, dat wisten we al. Wie zichzelf enige waarde toekent, vereenzelvigt zich niet met een natie.
Ben jij een mens of een zoogdier?
Oud 12 november 2007, 02:17   #22
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Die belgicisten vallen dus mooi in de val eh! Ze geven ons prachtige media en super amusement met als kers op de taart een onafhankelijk Vlaanderen. De losers toch!
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:18   #23
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcielen Bekijk bericht
Ben jij een mens of een zoogdier?
Een mens is een zoogdier. Ik raad u een beetje lectuur van Aristoteles aan.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 november 2007 om 02:20.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:20   #24
Eichmann
Banneling

Standaard

en met wat vereenzelvigd u zich dan? Trouwens ik ben niet het type "nationalist" die een haat koestert tegen het Waals volk, in tegendeel, ik heb respect voor elk volk. Mijn strijd is tegen de Belgische machtskaste die het volk uitzuigt en onder de knoet houdt, tegen het Waalse corrupte politieke profitariaat dat in tegenstelling tot ten dienste te staan voor hun volk zich liever vergenoegd in postjespolitiek en zakkenvullerij, tegen het liberale monster dat ons willens nillens wordt opgedrongen, etc etc Daagt het licht een beetje? Ik ben niet het proto-type Kahl, Radikahl und Hundsgemein jongeheer of dame.
Persoonlijk boeit het mij zelfs niet als België nu barst of blijft bestaan, in de mate dat het nu is heb ik liever dat het barst maar een België waar beide bevolkingsgroepen evenredig worden gerespecteerd door het Staatsbestel en hun eigen autonomie hebben mag voor mijn part gerust blijven verder bestaan. Maar daarvoor is een nieuwe manier van denken nodig en niet de huidige manier van politiek voeren waar iedere partij en mandataris zijn eigen postje en belangen achternaholt zonder zich in eerste plaats te bekommeren om het welzijn van het volk.
Jij weet trouwens nog niet eens wat, waar en hoe inzake mijn ex en ik en je zal al conclusies trekken. Straffe jongens die linksen...
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:20   #25
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Een mens is een zoogdier.
Dat antwoord heb je al goed. Volgende vraag: eet jij dieren?

(het citaat dateert van voor jij het aangepast had (blijkbaar was jij aan het bewerken terwijl ik mijn antwoord intikte)

Ik heb geen lectuur van Aristoteles nodig om te weten dat een mens een zoogdier is trouwens.

Laatst gewijzigd door mcielen : 12 november 2007 om 02:29.
mcielen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:22   #26
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
en met wat vereenzelvigd u zich dan? Trouwens ik ben niet het type "nationalist" die een haat koestert tegen het Waals volk, in tegendeel, ik heb respect voor elk volk. Mijn strijd is tegen de Belgische machtskaste die het volk uitzuigt en onder de knoet houdt, tegen het Waalse corrupte politieke profitariaat dat in tegenstelling tot ten dienste te staan voor hun volk zich liever vergenoegd in postjespolitiek en zakkenvullerij, tegen het liberale monster dat ons willens nillens wordt opgedrongen, etc etc Daagt het licht een beetje? Ik ben niet het proto-type Kahl, Radikahl und Hundsgemein jongeheer of dame.
Persoonlijk boeit het mij zelfs niet als België nu barst of blijft bestaan, in de mate dat het nu is heb ik liever dat het barst maar een België waar beide bevolkingsgroepen evenredig worden gerespecteerd door het Staatsbestel en hun eigen autonomie hebben mag voor mijn part gerust blijven verder bestaan. Maar daarvoor is een nieuwe manier van denken nodig en niet de huidige manier van politiek voeren waar iedere partij en mandataris zijn eigen postje en belangen achternaholt zonder zich in eerste plaats te bekommeren om het welzijn van het volk.
Jij weet trouwens nog niet eens wat, waar en hoe inzake mijn ex en ik en je zal al conclusies trekken. Straffe jongens die linksen...
Kallikles is niet links. Kallikles is nep-links. Enkel neplinksen verdedigen immers consequent het Belgische establishment en de ongebreidelde migratie.
Oud 12 november 2007, 02:25   #27
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Kallikles is niet links. Kallikles is nep-links. Enkel neplinksen verdedigen immers consequent het Belgische establishment en de ongebreidelde migratie.
Dan zijn er vrees ik 99% neplinksen in Belziek...
Oud 12 november 2007, 02:26   #28
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en met wat vereenzelvigd u zich dan?
Ik vereenzelvig mij niet. Ik ben niet blijven steken in "le stade du miroir"

Citaat:
Jij weet trouwens nog niet eens wat, waar en hoe inzake mijn ex en ik en je zal al conclusies trekken.
Ik trek geen conclusies inzake je privé-leven, enkel inzake je gelul erover.

Citaat:
Straffe jongens die linksen...
Stop eens met dat vijandbeeld i.v.m. de "linksen"... Dat is weer uw pathologisch wij-zij denken...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 12 november 2007, 02:26   #29
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dan zijn er vrees ik 99% neplinksen in Belziek...
Inderdaad. Al diegenen die denken dat sp.a links is bijvoorbeeld.
Oud 12 november 2007, 02:26   #30
born2bewild
Banneling

Standaard

allez allez. Genoeg.
5 minuten knuffelen nu

Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2007 om 02:28.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:28   #31
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
allez allez. Genoeg.
Knuffelen nu
Kwestie van kallikles nog eens iets te citeren te geven:

Ik knuffel nog liever een VB'er dan een neplinkse.

Oud 12 november 2007, 02:29   #32
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verdedig helemaal niet het Belgische establishment, ik verdedig het einde van de natiestaten ten voordele van een Europese federatie van regio's, net zoals Keynes. En uiteraard veroordeel ik de moorddadige politiek van fort Europa en vrije migratie.

Ik ben links noch rechts, en zeker niet nep-links.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 12 november 2007, 02:32   #33
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik verdedig helemaal niet het Belgische establishment, ik verdedig het einde van de natiestaten ten voordele van een Europese federatie van regio's, net zoals Keynes. En uiteraard veroordeel ik de moorddadige politiek van fort Europa en vrije migratie.

Ik ben links noch rechts, en zeker niet nep-links.
Dus je steunt ook de afbraak van de staat België, en de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd van de V-SB?
Oud 12 november 2007, 02:34   #34
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vereenzelvig mij niet. Ik ben niet blijven steken in "le stade du miroir"

Ik trek geen conclusies inzake je privé-leven, enkel inzake je gelul erover.

Stop eens met dat vijandbeeld i.v.m. de "linksen"... Dat is weer uw pathologisch wij-zij denken...
Wie zegt dan dat ik me vereenzelvig met iets? Mijn gelul inzake mijn privé leven? haha Ik maakte gewoon een lol, als jij een verschrompelde zuurpruim bent is dat meer uw probleem dan het mijne hoor.
Ik heb trouwens geen vijandbeeld inzake links, eigenlijk zijn veel van mijn standpunten als zijnde "links" te betitelen en ga ook niet leuteren dat alles wat links doet of zegt slecht is. In tegenstelling tot linksen dus. Sorry, neplinksen...
en qua pathologisch wij-zij denken kan uwDat jullie nationalisten zichzelf niet au sérieux nemen, dat wisten we al. Wie zichzelf enige waarde toekent, vereenzelvigt zich niet met een natie.Vandaag 02:05
en
Hoezo aflossing? Je beschouwt je vriendin als een stuk koopwaar of wat? Van jullie soort nihilisten verwacht ik inderdaad niets beter...Vandaag 02:00

ook wel tellen, nietwaar?
Oud 12 november 2007, 02:38   #35
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je steunt ook de afbraak van de staat België, en de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd van de V-SB?
Ik ben voor de opbouw van een Europese federatie ten koste van de soevereniteit van de natiestaten. Ik ben dus al tegen Belgische onafhankelijkheid, wat zou ik voor Vlaamse onafhankelijkheid zijn?

Maar ik ben wel voorstander van een referendum over onafhankelijkheid. Wel vreemd dat ik nooit Vlaams-nationalisten hiervoor hoor pleiten. Het enige realistische scenario is dan een referendum, gewest per gewest. Elk gewest met een meerderheid voor onafhankelijkheid scheidt zich af van de Belgische federatie.

Persoonlijk zou ik in zo'n referendum voor het behoud van de Belgische federatie stemmen. Men bouwt geen federaal Europa door te splitsen. Maar uiteraard zou ik het resultaat respecteren, wat het ook is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 12 november 2007, 02:40   #36
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk zou ik in zo'n referendum voor het behoud van de Belgische federatie stemmen. Men bouwt geen federaal Europa door te splitsen.
Ja amaai, op wat baseer je je daar...
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:41   #37
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik ben wel voorstander van een referendum over onafhankelijkheid. Wel vreemd dat ik nooit Vlaams-nationalisten hiervoor hoor pleiten. Het enige realistische scenario is dan een referendum, gewest per gewest. Elk gewest met een meerderheid voor onafhankelijkheid scheidt zich af van de Belgische federatie.
Dan luister je niet goed. Hier op het forum hebben al tal van Vlaams-nationalisten gepleit voor een referendum over het voortbestaan van België. Het VB is ook voorstander van zo'n referendum en referenda in het algemeen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 02:42   #38
mcielen
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik ben voor de opbouw van een Europese federatie ten koste van de soevereniteit van de natiestaten. Ik ben dus al tegen Belgische onafhankelijkheid, wat zou ik voor Vlaamse onafhankelijkheid zijn?

Persoonlijk zou ik in zo'n referendum voor het behoud van de Belgische federatie stemmen. Men bouwt geen federaal Europa door te splitsen. Maar uiteraard zou ik het resultaat respecteren, wat het ook is.
Een referendum is nooit democratisch, en dat weet je. Je beperkt altijd in de keuzemogelijkheden, tenzij je een open vraag stelt.

Hetgeen ik uit je antwoord haal, is dat je dus pleit voor een Verenigde Staten van Europa. We hebben met het origineel gezien wat daar van komt, dus ik pas.
Oud 12 november 2007, 02:44   #39
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Een referendum is nooit democratisch, en dat weet je. Je beperkt altijd in de keuzemogelijkheden, tenzij je een open vraag stelt.

Hetgeen ik uit je antwoord haal, is dat je dus pleit voor een Verenigde Staten van Europa. We hebben met het origineel gezien wat daar van komt, dus ik pas.
Volmondig mee eens.
Oud 12 november 2007, 02:45   #40
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat beschouw jij dan wel allemaal als democratisch?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be