![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ben jij een mens of een zoogdier?
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Die belgicisten vallen dus mooi in de val eh!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens is een zoogdier. Ik raad u een beetje lectuur van Aristoteles aan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 november 2007 om 02:20. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() en met wat vereenzelvigd u zich dan? Trouwens ik ben niet het type "nationalist" die een haat koestert tegen het Waals volk, in tegendeel, ik heb respect voor elk volk. Mijn strijd is tegen de Belgische machtskaste die het volk uitzuigt en onder de knoet houdt, tegen het Waalse corrupte politieke profitariaat dat in tegenstelling tot ten dienste te staan voor hun volk zich liever vergenoegd in postjespolitiek en zakkenvullerij, tegen het liberale monster dat ons willens nillens wordt opgedrongen, etc etc Daagt het licht een beetje? Ik ben niet het proto-type Kahl, Radikahl und Hundsgemein jongeheer of dame.
Persoonlijk boeit het mij zelfs niet als België nu barst of blijft bestaan, in de mate dat het nu is heb ik liever dat het barst maar een België waar beide bevolkingsgroepen evenredig worden gerespecteerd door het Staatsbestel en hun eigen autonomie hebben mag voor mijn part gerust blijven verder bestaan. Maar daarvoor is een nieuwe manier van denken nodig en niet de huidige manier van politiek voeren waar iedere partij en mandataris zijn eigen postje en belangen achternaholt zonder zich in eerste plaats te bekommeren om het welzijn van het volk. Jij weet trouwens nog niet eens wat, waar en hoe inzake mijn ex en ik en je zal al conclusies trekken. Straffe jongens die linksen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat antwoord heb je al goed. Volgende vraag: eet jij dieren?
(het citaat dateert van voor jij het aangepast had (blijkbaar was jij aan het bewerken terwijl ik mijn antwoord intikte) Ik heb geen lectuur van Aristoteles nodig om te weten dat een mens een zoogdier is trouwens.
Belgicisme is een ziekte. Geen besmettelijke weliswaar, maar wel een levensbedreigende. Laatst gewijzigd door mcielen : 12 november 2007 om 02:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vereenzelvig mij niet. Ik ben niet blijven steken in "le stade du miroir"
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad. Al diegenen die denken dat sp.a links is bijvoorbeeld.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() allez allez. Genoeg.
5 minuten knuffelen nu Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2007 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kwestie van kallikles nog eens iets te citeren te geven:
Ik knuffel nog liever een VB'er dan een neplinkse. ![]()
![]() |
#32 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben links noch rechts, en zeker niet nep-links.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens geen vijandbeeld inzake links, eigenlijk zijn veel van mijn standpunten als zijnde "links" te betitelen en ga ook niet leuteren dat alles wat links doet of zegt slecht is. In tegenstelling tot linksen dus. Sorry, neplinksen... en qua pathologisch wij-zij denken kan uwDat jullie nationalisten zichzelf niet au sérieux nemen, dat wisten we al. Wie zichzelf enige waarde toekent, vereenzelvigt zich niet met een natie.Vandaag 02:05 en Hoezo aflossing? Je beschouwt je vriendin als een stuk koopwaar of wat? Van jullie soort nihilisten verwacht ik inderdaad niets beter...Vandaag 02:00 ook wel tellen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel voorstander van een referendum over onafhankelijkheid. Wel vreemd dat ik nooit Vlaams-nationalisten hiervoor hoor pleiten. Het enige realistische scenario is dan een referendum, gewest per gewest. Elk gewest met een meerderheid voor onafhankelijkheid scheidt zich af van de Belgische federatie. Persoonlijk zou ik in zo'n referendum voor het behoud van de Belgische federatie stemmen. Men bouwt geen federaal Europa door te splitsen. Maar uiteraard zou ik het resultaat respecteren, wat het ook is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik uit je antwoord haal, is dat je dus pleit voor een Verenigde Staten van Europa. We hebben met het origineel gezien wat daar van komt, dus ik pas.
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |