![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt, ik denk dat we stilaan van een mentaliteitswijziging mogen spreken.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens de peilingen van de VRT moet je niet met één korrel zout nemen maar wel met een ganse camion. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat is zoals het "lepeltje" suiker. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens ben ik er wel van overtuigd dat het kartel en meerbepaald het duo Van Deurzen/De Wever momenteel en zeer bewust het VB in de vernieling aan het rijden zijn. Of minstens toch aan het terugbrengen zijn tot hun normale proportie van 10 �* 12 pct. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit land heeft het volk nog nooit geregeerd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd weet ik dat niet. Wat ik wel weet is het feit dat het kartel er vermoedelijk zal in slagen Leterme premier te laten worden, met BHV in de ijskast en een staatshervorming waarnaar we kunnen fluiten. Niet dat er veel andere opties zijn op het ogenblik. Tenzij de Franstaligen hun stupiede houding handhaven en er toch drastischer maatregelen moeten genomen worden. Deze jongen zou d�*�*r absoluut geen bezwaar tegen hebben.
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat zouden die zich moeten moeien feitelijk? De boel gewoon laten sudderen tot het overkookt.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enigste consequente in de retoriek en ideologie van de PS is dat ze in de vetpotten willen meegraaien. De PS zal ballorig blijven tot dat het geval is. Nu, CD&V weet dat ook en had dit moeten voorzien. De enigste manier om in België een rechts beleid te voeren en staatshervormingen te realiseren is met de PS in een regering. Als ze van tijd tot tijd een paar brokken krijgen toegegooid dan kalmeren ze zeer snel.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke aanwijzingen heb jij voor die wetenschap?
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
geschoten - beer - huid - verkopen...
![]() |
#54 |
|
![]() Nee , hoor, hun Flamingantisch optreden is rechtstreeks evenredig met hun angst ervoor. Ik bedoel hun angst voor een electorale opdoffer vanwege de Bozen.
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw opmerking loopt perfect parallel met de mijne.
|
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ja, dat klopt.
Wou eigenlijk nog aan mijn bericht toevoegen dat mijn 'analyse' net zo correct was als de jouwe. Gooi echter niet graag met bloempjes.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 12 november 2007 om 08:23. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt u niet zelf antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Pas maar op dat Het VB niet zelf overkookt en inhoudsloos wordt. En dus overbodig.
Laatst gewijzigd door system : 12 november 2007 om 08:13. |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar dat speelt toch geen rol. Politieke partijen zijn irrelevant, als de politieke doelstellingen verwezenlijkt worden zijn we toch tevreden?
|
![]() |