![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enkel de binnenbouw en het kasteel zijn anders. Citaat:
Citaat:
Ik heb het wel niet over een houten roeibootje voor op een kleine vijver, maar een zeewaardige houten boot. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plotseling ontken je alles. Raar.
Je zit hier al enkele tientallen paginas te beweren dat US oorlogschepen niet gekelderd kunnen worden met simpele trukken.
![]() |
#1164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet dus geen quotes gaan zoeken, ik geef je gewoon het deel waarin je het hebt beweerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Een heel ander schip dus. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de 3de keer kom je niet met een quote af, dit betekent voor de 3de keer dat je onzin aan het spuien bent en dat ik nergens dergelijke dingen heb beweerd. QUOTE MIJ KEREL!!!!!!!!! Hoeveel keer moet ik het nog vragen?
Laatst gewijzigd door illwill : 12 november 2007 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niu gaat hij plots zeggen dat het allemaal wel kan, als je maar slim genoeg bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Banneling
|
![]() Waar gaat deze draad eigenlijk heen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg idd dat JIJ niet in de buurt van een schip kan geraken om te doen wat jij beweerde wat je wilde doen. Dit is heel iets anders dan dat een schip beschadigd kan worden door explosieven. Als ik zeg dat jij niet ot bij een satelliet om de aarde kan geraken om er explosieven naast te plaatsen wil dit niet zeggen dat ik denk dat een satteliet onbeschadigd blijft wanneer een explosief naast een satteliet ontploft e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je denkt dat "ik" niet in staat ben om een sateliet te vernielen? Mits genoeg fondsen lukt me dat perfect. Ter uwer informatie. De kennis is er, vrij te vinden in elke bibliotheek en op het internet. Wat jij gedurdende deze hele tread deed was de "beweringen" van Jantje, Riksken en mij te "belichten" als leugens. En welke historische bron dan ook te bestempelen als "niet van toepassing". Zelfs aangereikt door "anderen" zoals Wase Wolf. Zelfs met hedendaagse "bewijzen" doe je hetzelfde Illwilll. Je naam waarmaken, "Slecht toewensen".
![]() |
![]() |
#1174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illwill, ik weet niet of jij de zeewetten kent, maar elk schip is op zee verplicht om elke noodoproep te beantwoorden. Ik moet dus niet in de buurt van de schip komen, dat schip moetn naar mijn mijnen komen en dat zal het doen als ik de juiste middelen gebruik. En stop eens even jij, niet naast een sateliet geraken om hem op te blazen, niet te snel roepen. Ik zal dat met mijn beperkte mogelijkheden idd niet kunnen, maar of anderen dat niet kunnen zou ik toch niet te snel roepen. Want veel van de oude russische lange afstandsraketten zijn nu in privé handen. Sea Launch heeft er daar een groot deel van over gekocht. http://www.boeing.com/special/sea-launch/ Dus of een organisatie daar niet in zou slagen, lijkt mij zeer twijfelachtige zekerheid die jij hier vertoont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://users.skynet.be/fa010008/spac.../raketbouw.htm
http://www.sterrenkunde.nl/jwg/modelraketten/bouw.html Hier nog wat middelen om niet tot bij een schip te moeten komen en om te verhinderen dat een apache heli mijn bootje zou stukschieten om volle zee. Zie je Illwill wij zeggen mss wel ballon, maar daarmee bedoelen wij natuurlijk geen kinderballon, maar tuigen die op dezelfde manier opstijgen, maar dan wel met veel meer kracht en veel doelgerichter. Het doel is trouwens niet die ballon in de rotor krijgen, maar het touw, dat dan de rotor beschadigd en de heli naar beneden doet vallen, waardoor het schip nogeens verplicht word om naar de plaats te komen dat ik het wil hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je superman was lukte het je ook ja, gaan we zo beginnen, als als als...? Of verwacht je nu iets in de vorm van...als de sateliet een soort van afweerlaserstraal heeft dat jij niet wist... komaan e. Serieus blijven ok. Citaat:
Citaat:
Ik heb al meerdere malen gevraagt om 1 hard bewijs te quoten, net zoals we nog wachten op de quote waarvan je mij beschuldigd...niets geef je.
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
??? Geef je deze links om aan te tonen dat je met deze raketten een apache kan neerhalen vanop je houten bootje op volle zee? Citaat:
Over welk tuig heb je het dus precies? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La maar, deze tread is genoeg voor me. Illwill , Je wint. Jouw godelijke alwetendheid is zo overdonderend dat ik na enkele uren typen, nazoeken etc je volledig gelijk ga geven. Niks wat de geschiedenis, noch praktijkervaring van ons, sukkelachtige sterfelijken jou kan leren, bijbrengen of wat dan ook.
Met andere woorden Illwill, ik ga zelfs geen moeite meer doen, maar de tijd die ik aan je verscheten heb inhalen, en dat zelfs nu, door het knuffelen van mijn vrouwtje. Geen massamoorden, geen terreurdaden, niks van dat alles.
![]() |
#1180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dus idd wel lezen, maar jou vergelijking is dus gewoon dezelfde als de mijne. De middelen die nodig zijn om in de ruimte te geraken zijn nu eenmaal totaal verschillend van deze die nodig zijn om de zee over te steken. Er is hier trouwens nooit iemand geweest die beweerde satelieten te willen aanvallen of opblazen. Maar beweren dat het niet kan is totaal fout. Er zijn trouwens niet eens veel mensen voor nodig om dat toch te kunnen doen, er is enkel geld voor nodig. En om de zee onbevaarbaar te maken voor schepen is daar zelfs niet eens veel geld voor nodig. Bent trouwens nog eens terug over deze draad gelopen en heb je toen een aanvalsmethode gegeven. Maar ze was niet goed genoeg, want jij geen dan wel apache hili's sturen om het bootje op te blazen, als eerste worden die niet gebruikt op zee en als tweede, zelfs al zou men heli's sturen om mij op te sporen, dan nog moet het schip mijn richting uitkomen om zijn heli's terug op te pikken, daar deze slechts een beperkte actieraduis hebben en geen uren aan een stuk in de lucht kunnen blijven. Dus het schip komt altijd in mijn sleepmijnen terecht. Zeker als ik dan ook nog één van zijn heli's naar beneden haal. Gevolg ik ben 1000€ kwijt en de NAVY is een paar miljoen euro kwijt, en met wat tegenslag ook nog eens een paar honder mensen. |
![]() |
![]() |