![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() i rest my case....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doet elke geloofsovertuiging zelf ?? Kun jij als het je blieft met voorbeeld discussieren ? Dank u Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik begin een/uw beproefde methode te zien... Geef geen antwoorden, stel gewoon vragen terug.... handig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat wil jij hiermee zeggen ? Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat bedoel met 'eentje verzinnen' en mag ik dan een voorbeeld aub ? Groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik geef u daarop de volgende repliek.... ---- De islam HOEFT niet zwartgemaakt te worden... dat doet elk geloofsovertuiging zelf... Het is niet de ongelovige die verantwoordelijk is voor het onpopulaire aura dat rond islam hangt... Dat heeft u, indien u daar problemen mee heeft, volledig te danken aan mensen die beweren tot u gelovige groep te behoren. En die het nodig vinden om bij een laatste 'allah is groot' onmenselijke zaken te verwezelijken. Ja, men mag niet veralgemenen, maar dat is des mensen en van alle tijden... Als ik aan u vraag om een viking in gedachten te nemen, is de kans groot dat u net zoals zovele, een groot gebaarde man op een schip met draakachtig hoofd, met bijlen en zwaarden die willen plunderen in gedachten heeft. Was dan elke viking zo? Neen, zeker niet. Maar het is een goed voorbeeld hoe het menselijke veralgemening van alle tijden is. Als men de zaken rondom ziet die realiteit zijn, ik geef u een bloemlezing : het geweldadig protest voor een tekeningetje in een krant, het afbreken van steden omwille van zovele redenen, aanslagen, etc... Vind u het dan ABnormaal dat men afkeer begint te krijgen? U verdedigt u geloof fel tegen het zwartmaken, maar wel echter tegen de verkeerde personen. Het zijn als conclusie niet diegene die er over praten die uw geloof zwart maken, maar mensen van u eigen geloofsgroep die door een overbelief zaken verwezelijken die niet door de beugel kunnen... U schiet bijgevolg op de gevolgen, niet op de oorzaak... --- lijkt mij vrij simpel als u hieropp wil reageren... Dus waarvoor u die voorbeelden nodig hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik wacht op een antwoord anders kan ik niet begrijpen wat jij bedoelt! Jij kunt dat in 1 lijn met paar woordjes schrijven, jij hoeft niet te veel te schrijven ik vraag maar 1 voorbeeld, want ik wil begrijpen wat jij bedoelt. Groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
geef geen antwoorden, stel gewoon vragen terug.... U beantwoord of reageert op vrijwel niets, maar stelt enkel vragen terug.... bang om 'verkeerde 'antwoorden te geven?? of een repliek die je onpopulair zou maken? Als je dus deze repliek niet 'begrijpt'... --- De islam HOEFT niet zwartgemaakt te worden... dat doet elk geloofsovertuiging zelf... Het is niet de ongelovige die verantwoordelijk is voor het onpopulaire aura dat rond islam hangt... Dat heeft u, indien u daar problemen mee heeft, volledig te danken aan mensen die beweren tot u gelovige groep te behoren. En die het nodig vinden om bij een laatste 'allah is groot' onmenselijke zaken te verwezelijken. Ja, men mag niet veralgemenen, maar dat is des mensen en van alle tijden... Als ik aan u vraag om een viking in gedachten te nemen, is de kans groot dat u net zoals zovele, een groot gebaarde man op een schip met draakachtig hoofd, met bijlen en zwaarden die willen plunderen in gedachten heeft. Was dan elke viking zo? Neen, zeker niet. Maar het is een goed voorbeeld hoe het menselijke veralgemening van alle tijden is. Als men de zaken rondom ziet die realiteit zijn, ik geef u een bloemlezing : het geweldadig protest voor een tekeningetje in een krant, het afbreken van steden omwille van zovele redenen, aanslagen, etc... Vind u het dan ABnormaal dat men afkeer begint te krijgen? U verdedigt u geloof fel tegen het zwartmaken, maar wel echter tegen de verkeerde personen. Het zijn als conclusie niet diegene die er over praten die uw geloof zwart maken, maar mensen van u eigen geloofsgroep die door een overbelief zaken verwezelijken die niet door de beugel kunnen... U schiet bijgevolg op de gevolgen, niet op de oorzaak... --- ...dan is het meer van niet willen begrijpen, vrees en meen ik... Laatst gewijzigd door Zyp : 13 november 2007 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste Zyp,
Jij zei elke geloofsovertuiging maakt zichzelf zwart en ik vroeg om een voorbeeld zonder rond de pot te blijven draaien. Dank je. Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
LOL... de tekst daaronder is voor u onleesbaar? tft scherm die die tekst eronder niet willen weergeven? Selectief blind? --- De islam HOEFT niet zwartgemaakt te worden... dat doet elk geloofsovertuiging zelf... Het is niet de ongelovige die verantwoordelijk is voor het onpopulaire aura dat rond islam hangt... Dat heeft u, indien u daar problemen mee heeft, volledig te danken aan mensen die beweren tot u gelovige groep te behoren. En die het nodig vinden om bij een laatste 'allah is groot' onmenselijke zaken te verwezelijken. Ja, men mag niet veralgemenen, maar dat is des mensen en van alle tijden... Als ik aan u vraag om een viking in gedachten te nemen, is de kans groot dat u net zoals zovele, een groot gebaarde man op een schip met draakachtig hoofd, met bijlen en zwaarden die willen plunderen in gedachten heeft. Was dan elke viking zo? Neen, zeker niet. Maar het is een goed voorbeeld hoe het menselijke veralgemening van alle tijden is. Als men de zaken rondom ziet die realiteit zijn, ik geef u een bloemlezing : het geweldadig protest voor een tekeningetje in een krant, het afbreken van steden omwille van zovele redenen, aanslagen, etc... Vind u het dan ABnormaal dat men afkeer begint te krijgen? U verdedigt u geloof fel tegen het zwartmaken, maar wel echter tegen de verkeerde personen. Het zijn als conclusie niet diegene die er over praten die uw geloof zwart maken, maar mensen van u eigen geloofsgroep die door een overbelief zaken verwezelijken die niet door de beugel kunnen... --- Meer moeite ga ik er niet meer insteken... sorry... je beantwoord net iets te veel met vragen om geen antwoord te hoeven geven. Of begint net iets teveel zaken 'niet begrijpbaar' te vinden om nog een deftige discussie te houden... En spijtig genoeg begon ik al een tijd geleden dit als 'opzettelijk' te bekijken/aanvoelen.... Laatst gewijzigd door Zyp : 13 november 2007 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ok, als ik zeg dat jij een gestinkt varken bent en u met alle ngetieve en slechte eigenschappen beledig, mag ik dat ? en gewoon zeggen dat het mijn eigen overtuiging is of freedom of speech ?
Graag een inhoudelijk antwoord! Mvg Yahya
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik weet waarop u doelt hoor... 'men heeft de moslims zo hard beledigd, dat al die zaken gerechtvaardigd zijn'.... Doch, NIETS is minder waar... Voor de freedom of speech. Dat heb ik niet nodig... Zoals ik al zovele malen heb gezegd : als u god en/of uw profeet een probleem heeft met bepaalde zaken, en de gelovige groep die hen het 'beste' beweert te kennen vol van overtuiging zijn dat beide of op zijn minst allah ongekend machtig en krachtig is. Dan hoort uw god en/of uw profeet mede te delen als er zaken hem niet aanstaan.... Als hij dat niet doet zal hij er blijkbaar 1)geen last van hebben of 2) niet bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U mag dat zeggen!
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bitch jou redenering klopt niet .. jij moet nog veel leren domme mens Groetjes klotzak yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En Kijk eens aan wat voor een gelovige verdraagzaamheid... Waarlijk een voorbeeld voor andere gelovigen... |
|
![]() |
![]() |