![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() U moet dat vol islamietische teksten zetten, dat PCke, en een leercursus arabisch. Dan kunt u zeggen dat u moslim wilt worden, en dat de extreem rechtse sites er bij zijn om u een welomlijnd idee te vormen over de vijand. Als ze dat geloven , is alles OK voor u. Dan mag u zelfs beschuldigt zijn van moord, u gaat gegarandeerd vrijuit. de rechter wil immers niet als islamofoob afgeschilderd worden, dan is zijn carrièrre om zeep...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik nu snel een doorgedreven karate cursus volg, en een of andere onnozel marokkaans ventje durft me lastig te vallen op het openbaar vervoer, dan mag ik die een dodelijke karateklop geven?
Nice to know! En het leuke is: ze zien dat niet aan mij op het eerste gezicht hé, dat ik zo'n zwarte band heb! Wel de timing een beetje goed uitzoeken: zes maanden voorhechtenis in de WINTER natuurlijk! Dan bespaar ik me de energiefactuur!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2007 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2007 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 jaar lang veertig uurkes per week? Moet kunnen hé! (als ik er 10 jaar over moet doen, krijg ik mijn been niet meer naar omhoog! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sn00py : 14 november 2007 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Rechtspraak blijft toch moeilijk voor sommigen. Itt wat hier gesuggereerd wordt is het helemaal niet OK wat de dader gedaan heeft. Daarom dat hij ook veroordeeld werd. Twee jaar met uitstel en het betalen van schadevergoedingen aan de vrouw en dochter van het slachtoffer. Rekening houdend met zijn voorhechtenis, is dit dus alles behalve een lichte straf.
Het probleem van deze treurige zaak is dat men de zaak initieel heeft opgeblazen tot proporties die het niet had, waardoor de dader al bij voorbaat veroordeeld was voor moord. Toen de werkelijke proporties van de hele zaak aan het licht kwamen, bleek echter duidelijk dat er zelfs van doodslag geen sprake was, maar dat het ging om slagen en verwondingen met de dood tot gevolg en meer precies om één vuistslag en één schop. En dit nadat het slachtoffer de dader bij de keel had gegrepen. De dader had bovendien een blanco strafblad, ook al werd er her en der beweerd dat dit niet het geval was. En de dader was ook geen bokser. Dat was één van de andere oorspronkelijke verdachten, die - zoals achteraf bleek - geen vinger naar het slachtoffer had uitgestoken. Maar jammer genoeg hebben sommigen het nogal moeilijk om zich bij de feiten te houden. Ze baseren zich liever op "geruchten". Laatst gewijzigd door Edina : 14 november 2007 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() w8 even:
volgens de VRT (onze vlaamse nationale voorlichtingszender) : Citaat:
Conclusie: je moet zelfs niet uitgelokt worden om iemand dood te trappen en dan maar zes maanden in winterverblijf te mogen gaan, zolang je maar géén strafblad hebt! Weeral iets bijgeleerd sé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt nog leuker hoor.
Ik vind hier: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/01/21/Q014.htm Belgie stelt zwaardere straffen op agressie tegen functionarissen Citaat:
Zelfs indien men Demoor in dit geval niet als "in functie" kan beschouwen, dan is de minimumstraf nog steeds 5 jaar... behalve als je een brave marokkaan zonder strafblad bent of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 14 november 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
ik vind de straf te licht. Het is een verzachtende omstandigheid dat dit de eerste keer was dat de dader in aanraking kwam met 't gerecht. Tja, je kan dus rustig iemand doodslaan, aangezien het de eerste keer is kom je er voorwaardelijk vanaf. Neen dit is niet verzoenbaar met een rechtvaardigheidsgevoel.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 14 november 2007 om 13:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |