Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2007, 15:24   #121
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=ericferemans;3074064]Wat een gedoe!
De dader was inderdaad eerst bij de keel gegrepen. Dat is niet GEWURGD
Vergeten we het leeftijdsverschil niet: een oude man tegen een jongen.

Citaat:
De vergelijking met HVT, die dan ook nog eens wordt aangehaald om aan te tonnen dat "witten" harder worden aangepakt is helemaal crapuleus:
Een jongen, die uit de bol gaat en per ongeluk iemand één dodelijke trap geeft nadat hij inderdaad werd fysiek bedreigd vergelijken met een racistische moordenaar, die met voorbedachte rade mensen (en één baby!) doodschoot is inderdaad een vorm van racisme: door het VB [/quote
]
Als we nu de zaken eens omkeren, feremans: HVT is een jongen die door de bol gegaan is, dat zal niemand betwisten denk ik. Die zijn stoppen zijn zelfs kompleet doorgeslagen.
En Redouan is een racistische doodslager, die IN BENDE iemand aanviel, die onmogelijk kon gaan lopen (hij zat v�*st op de bus). Als ze zo gewelddadig geweest zijn, die Marokkanen, dan is het zeker en vast omdat Guido DeMoor een Vlaming was. Een Marokkaanse man van dezelfde leeftijd, die hen onder hun voeten gegeven zou hebben voor hun storend gedrag zou zeker en vast NIET afgemaakt zijn door de bende nietsnutten!
Dus het gaat hier wel degelijk over een "speciale" behandeling voor Vlamingen. Selectief geweld, discriminatie, racisme kortom, en van de érgste soort: een racisme dat de dood tot gevolg had...

Laatst gewijzigd door forumspook : 15 november 2007 om 15:26.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 15:26   #122
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Hij werd er niet over aangesproken, maar naar de keel of nek gegrepen en gewurgd. Niet?
Fout. De rechtbank is van oordeel dat er geen uitlokking was door het slachtoffer. Lézen jullie dan echt niet verder dan de titel van een artikel?
Oud 15 november 2007, 15:30   #123
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

[quote=forumspook;3074256]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Wat een gedoe!
De dader was inderdaad eerst bij de keel gegrepen. Dat is niet GEWURGD
Vergeten we het leeftijdsverschil niet: een oude man tegen een jongen.

]
Als we nu de zaken eens omkeren, feremans: HVT is een jongen die door de bol gegaan is, dat zal niemand betwisten denk ik. Die zijn stoppen zijn zelfs kompleet doorgeslagen.
En Redouan is een racistische doodslager, die IN BENDE iemand aanviel, die onmogelijk kon gaan lopen (hij zat v�*st op de bus). Als ze zo gewelddadig geweest zijn, die Marokkanen, dan is het zeker en vast omdat Guido DeMoor een Vlaming was. Een Marokkaanse man van dezelfde leeftijd, die hen onder hun voeten gegeven zou hebben voor hun storend gedrag zou zeker en vast NIET afgemaakt zijn door de bende nietsnutten!
Dus het gaat hier wel degelijk over een "speciale" behandeling voor Vlamingen. Selectief geweld, discriminatie, racisme kortom, en van de érgste soort: een racisme dat de dood tot gevolg had...
De rechtbank zou zeggen dat zoiets subjectief is, en dat is het ook.
Oud 15 november 2007, 15:41   #124
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=Pies Descalzos;3074270]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht

De rechtbank zou zeggen dat zoiets subjectief is, en dat is het ook.
de rechtbank is volgens mij niet helemaal objektief geweest in zijn uitspraak zou ik zeggen, en dat is ook zo
Zo kunnen we bezig blijven, hé...
Feit is dat de Redouan zich vandaag ziek moet lachen met die "stomme Vlamingen". Moest ik bij de politie zijn, of journalist, zou ik die jongen zijn levenswandel maar eens goed in het oog houden: van deze jongeman gaat men nog horen, denk ik. Men stopt niet als men in de "goede" richting stapt.
Oud 15 november 2007, 15:45   #125
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

[quote=forumspook;3074288]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
de rechtbank is volgens mij niet helemaal objektief geweest in zijn uitspraak zou ik zeggen, en dat is ook zo
Zo kunnen we bezig blijven, hé...
Feit is dat de Redouan zich vandaag ziek moet lachen met die "stomme Vlamingen". Moest ik bij de politie zijn, of journalist, zou ik die jongen zijn levenswandel maar eens goed in het oog houden: van deze jongeman gaat men nog horen, denk ik. Men stopt niet als men in de "goede" richting stapt.
Mss trekt hij zijn conclusie en is nu voorzichtiger voor hij iets uitspookt, mss niet maar nu heeft hij een strafblad, dus bij een volgende aanvaring zal hij er niet zo gemakkelijk vanaf komen.
Oud 15 november 2007, 16:01   #126
forumspook
Banneling

Standaard

[quote=Pies Descalzos;3074303]
Citaat:

Mss trekt hij zijn conclusie en is nu voorzichtiger voor hij iets uitspookt, mss niet maar nu heeft hij een strafblad, dus bij een volgende aanvaring zal hij er niet zo gemakkelijk vanaf komen.
Ik geef die gast geen vijf jaar voor hij terug in het nieuws komt, voor nieuwe gewelddaden,en/ of voor andere misdaden. Deze uitspraak moet hem, en zijn soortgenoten, een enorm machtsgevoel geven, waar vele Vlamingen van gaan afzien. Enkel voor het signaal naar deze potentiël moorddadige groep had het verdict streng moeten zijn, om als voorbeeld te dienen.
Oud 15 november 2007, 16:20   #127
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

euh nogmaals mijn excuses aan akira om het plaatsen van het busincident bij binnenlandse politiek.
Vraagje dan : een discussie over rechtbanken waar hoort die dan thuis ? Die worden naar mijn bescheiden mening toch politiek benoemd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 16:30   #128
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat kan je hier meer op zeggen dan dat de belgische justitie gewoon schrik heeft om deze jongeren zwaar te straffen. Die man reed enkel maar naar zijn job en is door zo een jongere doodgetrapt. De Lijn en ander openbaar vervoer wordt regelmatig verstoord door krapuleus gedrag en die man wou een signaal geven... maar moest het met de dood bekopen.

Men kan hier zeker spreken van rascisme tov belgen, maar dat bestaat niet voor het CGKR en voor de linkse meute !
Over dat racisme maakt blijkbaar niemand zich druk om. Het bestaat toch (nog) niet !

"Sale belge" of "sale flamin" is geen racisme ! Vervang "belge" of "flamin" door "noir" of "bougnoul" en je hebt prijs !

Niet alle belgen zijn gelijk ! Waar gaan we naartoe ? Hoe lang nog ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 15 november 2007, 16:34   #129
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De "nieuwe Vlamingen" krijgen dus wel nieuwe kansen, voor dezelfde laffe daden als een maand geleden een gewone Vlaming, maar deze laatste werd wel zwaar gestraft- en terecht trouwens -, voor zijn misdaad. Hij krijgt geen tweede kans meer...

En nu kijkt men nog raar op als het VB zoveel stemmen haalt... Ik ben al lang geen VB'er. In de laatste peilingen zakten we, maar dergelijke vrijspraken geven het weer een nieuwe boost.

Men wil in dit land maar niet snappen dat er normaal gezien voor iedereen gelijke rechten zijn, maar daartegenover staan er ook plichten. Er zijn duidelijk verschillende maten en nog meer gewichten ! En nu, Meesters Vermassen en tutti quanti ?
Oud 15 november 2007, 16:34   #130
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat er inderdaad weer een slecht signaal gegeven is.
Los van de discussie over schuld of onschuld, denk ik dat, wanneer iemand schuldig bevonden is, er een gepaste straf moet worden gegeven.
Een blanco strafregister is een goed argument voor strafvermindering, niet voor volledige clementie.
Daarmee geef je als rechter te kennen dat je de feiten niet zwaar acht.

Laatst gewijzigd door hurricane : 15 november 2007 om 16:35.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 16:39   #131
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De uitspraak in het proces Demoor is een quasi vrijgeleide voor bendegeweld op het openbaar vervoer. De geweldpleging tegen Demoor is immers geen alleenstaand feit. Niet langer dan enkele weken geleden werd op lijn 502 (Boom-Antwerpen) opnieuw een buschauffeur drie weken werkonbekwaam geslagen door een bende jonge allochtonen. Dat Redouan S. er zo gemakkelijk van afkomt, is des te schrijnender omwille van het simpele feit dat Guido Demoor niet veel meer deed dan zijn verantwoordelijkheid te nemen door jonge amokmakende allochtonen tot de orde te roepen. Wie zal na het proces Demoor nog zijn stem durven te verheffen op de bus wanneer de buschauffeur belaagd wordt? Wie durft na de uitspraak op het proces Demoor nog tussenbeide komen wanneer een jonge Vlaamse vrouwen met te blote schouders of te korte rok beledigd of geïntimideerd worden?
Oud 15 november 2007, 16:41   #132
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Pies Descalzos;3074303]
Citaat:

en gij gelooft dat hoeveel voorgangers zijn er zo al geweest de laatste 17 jaar ? 711 of 3111 of nog veel meer ?
Oud 15 november 2007, 18:23   #133
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
De allochtone misdadiger moet ten kosten van alles verdedigd worden. Typisch linkse-rukker-praat.

Zelfs als een allochtoon zijn zusters koelbloedig doodschiet moet dit dus volgens de linkse rukkers volledig begrepen worden. Ze leefden immers niet volgens de Islam-gebruiken en ze durfde zelfs een jeansbroek dragen. De doodstraf is hier natuurlijk volledig gerechtvaardigd volgens de linkse jongens. En natuurlijk wordt er goed over gezwegen door de rode burcht zender VRT. Wat een smeerlappen zitten er toch bij de VRT.
Ik laat dat rukken voor uw rekening.
Indien u als een schoft en barbaar "te wapen" roept, kan ik enkel vaststellen dat je over een hoog "talibaan" gehalte beschikt.
Uw beschuldigingen slaan overigens nergens op: links heeft zich steeds verzet tegen elke vorm van geweld. Pacifisme en verdraagzaamheid zijn twee hoofdkenmerken van links.
Oorlogskraaierij en wraakzucht zijn dan weer de kenmerken van rechts, die jij hier duidelijk manifesteert.
Goe bezig!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 18:29   #134
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
De uitspraak in het proces Demoor is een quasi vrijgeleide voor bendegeweld op het openbaar vervoer. De geweldpleging tegen Demoor is immers geen alleenstaand feit. Niet langer dan enkele weken geleden werd op lijn 502 (Boom-Antwerpen) opnieuw een buschauffeur drie weken werkonbekwaam geslagen door een bende jonge allochtonen.
Typisch volksverlakkerij: Op dezelfde manier kan je stellen dat er een ware moordpartij van de witten op voetgangers aan de gang is.
Het aantal verkeersdoden is immers angstwekkend hoog, en de meesten zijn "witten".
Door zaken die niets met mekaar te maken hebben, die zijn uitgeselecteerd, die geen rekening houden met het feit dat er geen verband is te gaan generaliseren kan men alles bewijzen.
Men zou dan moeten het rijbewijs afpakken van alle mensen die NIET drinken aan het stuur: deze veroorzaken nog steeds 75 procent van de ongevallen...

Geestig in al deze interventies is dat men beweert dat het gerecht, de politie, de "poco's" niet optreden tegen allochtonen: dat deze "een license to kill" hebben.
De volgende dag zegt men dan weer dat de meeste gevangenen... allochtonen zijn.

Het is het één of het ander. Beiden samen is onlogisch.
Zeveraars.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 november 2007 om 18:31.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 10:09   #135
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yves Desmet: anti-Vlaams racist!

Volgens de hoofdredacteur van de krant 'De Morgen', Yves Desmet, is mijn persmededeling
over ‘de zaak Demoor' een verregaande uiting van racisme. Daarin schreef ik over “de
politiekcorrecte rechtspraak met twee maten en twee gewichten. Allochtonen zijn blijkbaar
onaantastbaar geworden en worden met de fluwelen handschoen aangepakt. Uit angst om voor
racisme te worden beschuldigd, durven de rechtbanken geen kordate en gerechtvaardigde straffen
meer uit te spreken tegen allochtone verdachten. Het racismespook achtervolgt het gerecht en
zorgt voor een politieke rechtspraak.”

Desmet ziet hierin een “choquerende impliciete allusie” op de ‘zaak Van Themsche.’ Nochtans
wordt in de Vlaams Belang-persmededeling met geen woord naar de ‘zaak Van Themsche’
verwezen. Blijkbaar heeft Desmet zelf Van Themsche nodig om de ‘zaak Demoor’ te kunnen
banaliseren. Wat Desmet doet is ronduit walgelijk en - om zijn eigen woorden te gebruiken -
"intellectueel zo oneerlijk dat het iedere verbeelding tart". Niet ondergetekende, maar enkel en
alleen Yves Desmet gebruikt Van Themsche om zijn grote gelijk te halen. Niet ik, maar Desmet
sleurt er Van Themsche bij om de doodslag op Guido Demoor net niet te vergoelijken. “In de
bus van Guido Demoor was er geen wapen en ook geen intentie om te doden. De dader werd
eerst bij de keel gegrepen door het slachtoffer en wat volgde was een vechtpartij waarbij jammer
genoeg een dode viel,” schrijft Desmet. Door zoals Desmet de door Van Temsche met
voorbedachte rade gepleegde gruwelijke racistische moorden te vergelijken met de doodslag op
Demoor, kom je inderdaad al snel uit bij een banalisering van de door Redouan S. gepleegde
feiten. Nogmaals: het is Desmet die zich uitput in een ellenlange vergelijking tussen de zaak Van
Themsche en de zaak Demoor, niét het Vlaams Belang...

De bijzonder lichte strafmaat voor Redouan S. (twee jaar met uitstel, waardoor de betrokken
dader geen celstraf wacht) zorgt ervoor dat een volkomen verkeerd signaal wordt gestuurd naar
allochtone jongerenbendes. De uitspraak in het proces Demoor is een quasi vrijgeleide voor
bendegeweld op het openbaar vervoer. De geweldpleging tegen Demoor is immers geen
alleenstaand feit. Niet langer dan enkele weken geleden werd op lijn 502 (Boom-Antwerpen)
opnieuw een buschauffeur drie weken werkonbekwaam geslagen door een bende jonge
allochtonen. Dat Redouan S. er zo gemakkelijk van afkomt, is des te schrijnender omwille van het
simpele feit dat Guido Demoor niet veel meer deed dan zijn verantwoordelijkheid te nemen door
jonge amokmakende allochtonen tot de orde te roepen. Wie zal na het proces Demoor nog zijn
stem durven te verheffen op de bus wanneer de buschauffeur belaagd wordt? Wie durft na de
uitspraak op het proces Demoor nog tussenbeide komen wanneer jonge Vlaamse vrouwen met te
blote schouders of te korte rok beledigd of geïntimideerd worden? De geweldpleging tegen
Guido Demoor op een bus van De Lijn op het Astridplein te Antwerpen mag niet afgedaan
worden als een eenmalig, geïsoleerd fait-divers. Dagelijks vinden soortgelijke kleine en grote
incidenten plaats, gelukkig zonder tragische afloop.

Het bendegeweld tegen Demoor heeft wel degelijk met racisme te maken: anti-Vlaams racisme.
Indien Demoor een oudere Marokkaan zou zijn geweest die de Magrebijnse jongeren de les had
gespeld, dan zou Demoor vandaag ongetwijfeld nog geleefd hebben. Laten we een kat een kat
noemen: bepaalde allochtone jeugdbendes viseren systematisch alles en iedereen die hun
geloofsovertuiging of hun huidskleur niet delen. Yves Desmet bezondigt zich aan anti-Vlaams en
anti-blank-racisme door deze realiteit niet onder ogen te willen zien en zich te wentelen in het
eigen grote multiculturele gelijk.

Ja, de lakse en overantwoorde uitspraak van het Hof Van Beroep te Antwerpen in de ‘zaak
Demoor' is deels het gevolg van de angst - ook van de betrokken rechters - om van racisme
beschuldigd te worden. Wie durft te raken aan de allochtone troetelkinderen van het regime komt
genadeloos op de politiekcorrecte brandstapel terecht. “De dader werd eerst bij de keel gegrepen
door het slachtoffer en wat volgde was een uit de hand gelopen vechtpartij waarbij jammer
genoeg een dode viel,” stelt Desmet. Dat het een geweldpleging in bende betreft, gepleegd door
jonge getrainde kickboksers tegen een oudere man, vertelt Desmet er niet bij. Dat Demoor door
het Hof Van Beroep vrijgepleit werd van iedere vorm van uitlokking, schrijft Desmet niet. Dat
dit bendegeweld zich met de regelmaat van een klok herhaalt in bus, tram, metrostation en elders,
wordt ook al netjes door Desmet verzwegen. Zou Desmet evenveel begrip tonen voor de
gepleegde feiten wanneer het om een bende neo-nazi’s, skinheads of racistische hooligans zou
gaan?

Laten we vooral NIET doen wat Desmet doet. Laten we vooral de ‘zaak Demoor' en de ‘zaak
Van Themsche' NIET met elkaar vergelijken. Laten we vooral de zaak Demoor
NIET banaliseren en minimaliseren door ze op een intellectueel oneerlijke manier te vergelijken
met de gruwelijke wandaden van Van Themsche. Laten we er anderzijds wel voor pleiten om, net
zoals dit het geval is voor een racismemisdrijf, een misdrijf gepleegd op het openbaar vervoer als
een verzwarende omstandigheid te beschouwen en te bestraffen.

De perfide redenering van Yves Desmet bewijst slechts één ding: hij is een anti-Vlaams racist die
de leugen en demagogie niet schuwt om zijn politiekcorrecte gelijk te halen!

Filip Dewinter
Oud 16 november 2007, 10:12   #136
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De uitspraak in het proces Demoor is een quasi vrijgeleide voor
bendegeweld op het openbaar vervoer.
Dat is irrelevant. Alsof je iemand harder zou moeten straffen, puur om anderen af te schrikken. Tenzij je dat een geldig argument vindt, is dit compleet naast de kwestie.

(Wat overigens niets zegt of je 2 jaar met uitstel voor 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg' genoeg vindt. Maar puur om het bovenstaande argument beargumenteren dat hij langer in de cel moet...)

Citaat:
Ja, de lakse en overantwoorde uitspraak van het Hof Van Beroep te Antwerpen in de ‘zaak
Demoor' is deels het gevolg van de angst - ook van de betrokken rechters - om van racisme
beschuldigd te worden.
Tof. Ik wou dat ik ook anderen hun gedachten kon lezen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 10:13   #137
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat Demoor door
het Hof Van Beroep vrijgepleit werd van iedere vorm van uitlokking, schrijft Desmet niet.
Maar idd. Ook Desmet is een idioot.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 16 november 2007, 10:19   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc van Balberghe
Levenslang angst

Redouan Siddiki, de moordenaar van Guido De Moor, werd gisteren door het Antwerpse Hof van Beroep vrijgesproken.

Ik weet dat deze zin juridisch fout is en intellectueel oneerlijk. Hij is het in elk geval minder dan de multiculturele leugen die ons dagelijks op (s)linkse wijze door de strot geramd wordt.

Hoe noemt de volksmond iemand die een ander mens tegen de vlakte slaat en daarna een karateschop tegen het hoofd geeft met de dood tot gevolg? Een moordenaar toch? Wat is het verschil tussen meteen vrijgelaten worden omdat je een onbelangrijke straf met uitstel kreeg en vrijgesproken worden?

In elk geval, het Hof van Beroep heeft gelukkig de uitlokking door het slachtoffer weerhouden. Waarom werd de straf dan verminderd? Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet begrijp. Om daar bij te kunnen, moet je de magistrale wijsheid van een Hof hebben.

Nochtans is het niet zo zeker of deze strafvermindering wel een zegen is voor de dader en zijn raadsman.

Ga door met lezen van "Levenslang angst"

------------------------

Volg vooral de links in zijn tekst naar zijn originele voorspelling in juli 2006! Opmerkelijk inzicht heeft die man!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 10:21   #139
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Typisch volksverlakkerij: Op dezelfde manier kan je stellen dat er een ware moordpartij van de witten op voetgangers aan de gang is.
Het aantal verkeersdoden is immers angstwekkend hoog, en de meesten zijn "witten".
Door zaken die niets met mekaar te maken hebben, die zijn uitgeselecteerd, die geen rekening houden met het feit dat er geen verband is te gaan generaliseren kan men alles bewijzen.
Men zou dan moeten het rijbewijs afpakken van alle mensen die NIET drinken aan het stuur: deze veroorzaken nog steeds 75 procent van de ongevallen...

Geestig in al deze interventies is dat men beweert dat het gerecht, de politie, de "poco's" niet optreden tegen allochtonen: dat deze "een license to kill" hebben.
De volgende dag zegt men dan weer dat de meeste gevangenen... allochtonen zijn.

Het is het één of het ander. Beiden samen is onlogisch.
Zeveraars.
voor elke tien misdaden krijgen ze één keer een (beetje) celstraf. Héél laks dus. En zelfs d�*n zit het gevang er nog stampvol mee. Nog erger als men denkt dus.
Want gelooft u nu écht, dat die allochtonen bij elk misdrijf gepakt worden? En gelooft u nu echt dat ze elke keer als ze gepakt worden veroordeeld worden? Eén keer op tien, HOOGSTENS!
Maar zover denkt u niet, hé feremans...
Oud 16 november 2007, 10:22   #140
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iemand die '(s)links' schrijft, moet je niet serieus nemen, hoor. Die mensen zijn een beetje grapjes aan't maken:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be