![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() [quote=ericferemans;3074064]Wat een gedoe!
De dader was inderdaad eerst bij de keel gegrepen. Dat is niet GEWURGD ![]() Vergeten we het leeftijdsverschil niet: een oude man tegen een jongen. Citaat:
Als we nu de zaken eens omkeren, feremans: HVT is een jongen die door de bol gegaan is, dat zal niemand betwisten denk ik. Die zijn stoppen zijn zelfs kompleet doorgeslagen. En Redouan is een racistische doodslager, die IN BENDE iemand aanviel, die onmogelijk kon gaan lopen (hij zat v�*st op de bus). Als ze zo gewelddadig geweest zijn, die Marokkanen, dan is het zeker en vast omdat Guido DeMoor een Vlaming was. Een Marokkaanse man van dezelfde leeftijd, die hen onder hun voeten gegeven zou hebben voor hun storend gedrag zou zeker en vast NIET afgemaakt zijn door de bende nietsnutten! Dus het gaat hier wel degelijk over een "speciale" behandeling voor Vlamingen. Selectief geweld, discriminatie, racisme kortom, en van de érgste soort: een racisme dat de dood tot gevolg had... Laatst gewijzigd door forumspook : 15 november 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Fout. De rechtbank is van oordeel dat er geen uitlokking was door het slachtoffer. Lézen jullie dan echt niet verder dan de titel van een artikel?
![]() |
#123 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=forumspook;3074256]
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3074270]
Citaat:
![]() Zo kunnen we bezig blijven, hé... Feit is dat de Redouan zich vandaag ziek moet lachen met die "stomme Vlamingen". Moest ik bij de politie zijn, of journalist, zou ik die jongen zijn levenswandel maar eens goed in het oog houden: van deze jongeman gaat men nog horen, denk ik. Men stopt niet als men in de "goede" richting stapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=forumspook;3074288]
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3074303]Ik geef die gast geen vijf jaar voor hij terug in het nieuws komt, voor nieuwe gewelddaden,en/ of voor andere misdaden. Deze uitspraak moet hem, en zijn soortgenoten, een enorm machtsgevoel geven, waar vele Vlamingen van gaan afzien. Enkel voor het signaal naar deze potentiël moorddadige groep had het verdict streng moeten zijn, om als voorbeeld te dienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh nogmaals mijn excuses aan akira om het plaatsen van het busincident bij binnenlandse politiek.
Vraagje dan : een discussie over rechtbanken waar hoort die dan thuis ? Die worden naar mijn bescheiden mening toch politiek benoemd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan je hier meer op zeggen dan dat de belgische justitie gewoon schrik heeft om deze jongeren zwaar te straffen. Die man reed enkel maar naar zijn job en is door zo een jongere doodgetrapt. De Lijn en ander openbaar vervoer wordt regelmatig verstoord door krapuleus gedrag en die man wou een signaal geven... maar moest het met de dood bekopen.
Men kan hier zeker spreken van rascisme tov belgen, maar dat bestaat niet voor het CGKR en voor de linkse meute ! Over dat racisme maakt blijkbaar niemand zich druk om. Het bestaat toch (nog) niet ! "Sale belge" of "sale flamin" is geen racisme ! Vervang "belge" of "flamin" door "noir" of "bougnoul" en je hebt prijs ! Niet alle belgen zijn gelijk ! Waar gaan we naartoe ? Hoe lang nog ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "nieuwe Vlamingen" krijgen dus wel nieuwe kansen, voor dezelfde laffe daden als een maand geleden een gewone Vlaming, maar deze laatste werd wel zwaar gestraft- en terecht trouwens -, voor zijn misdaad. Hij krijgt geen tweede kans meer...
En nu kijkt men nog raar op als het VB zoveel stemmen haalt... Ik ben al lang geen VB'er. In de laatste peilingen zakten we, maar dergelijke vrijspraken geven het weer een nieuwe boost. Men wil in dit land maar niet snappen dat er normaal gezien voor iedereen gelijke rechten zijn, maar daartegenover staan er ook plichten. Er zijn duidelijk verschillende maten en nog meer gewichten ! En nu, Meesters Vermassen en tutti quanti ?
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees dat er inderdaad weer een slecht signaal gegeven is.
Los van de discussie over schuld of onschuld, denk ik dat, wanneer iemand schuldig bevonden is, er een gepaste straf moet worden gegeven. Een blanco strafregister is een goed argument voor strafvermindering, niet voor volledige clementie. Daarmee geef je als rechter te kennen dat je de feiten niet zwaar acht. Laatst gewijzigd door hurricane : 15 november 2007 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitspraak in het proces Demoor is een quasi vrijgeleide voor bendegeweld op het openbaar vervoer. De geweldpleging tegen Demoor is immers geen alleenstaand feit. Niet langer dan enkele weken geleden werd op lijn 502 (Boom-Antwerpen) opnieuw een buschauffeur drie weken werkonbekwaam geslagen door een bende jonge allochtonen. Dat Redouan S. er zo gemakkelijk van afkomt, is des te schrijnender omwille van het simpele feit dat Guido Demoor niet veel meer deed dan zijn verantwoordelijkheid te nemen door jonge amokmakende allochtonen tot de orde te roepen. Wie zal na het proces Demoor nog zijn stem durven te verheffen op de bus wanneer de buschauffeur belaagd wordt? Wie durft na de uitspraak op het proces Demoor nog tussenbeide komen wanneer een jonge Vlaamse vrouwen met te blote schouders of te korte rok beledigd of geïntimideerd worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3074303]
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien u als een schoft en barbaar "te wapen" roept, kan ik enkel vaststellen dat je over een hoog "talibaan" gehalte beschikt. Uw beschuldigingen slaan overigens nergens op: links heeft zich steeds verzet tegen elke vorm van geweld. Pacifisme en verdraagzaamheid zijn twee hoofdkenmerken van links. Oorlogskraaierij en wraakzucht zijn dan weer de kenmerken van rechts, die jij hier duidelijk manifesteert. Goe bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het aantal verkeersdoden is immers angstwekkend hoog, en de meesten zijn "witten". Door zaken die niets met mekaar te maken hebben, die zijn uitgeselecteerd, die geen rekening houden met het feit dat er geen verband is te gaan generaliseren kan men alles bewijzen. Men zou dan moeten het rijbewijs afpakken van alle mensen die NIET drinken aan het stuur: deze veroorzaken nog steeds 75 procent van de ongevallen... Geestig in al deze interventies is dat men beweert dat het gerecht, de politie, de "poco's" niet optreden tegen allochtonen: dat deze "een license to kill" hebben. De volgende dag zegt men dan weer dat de meeste gevangenen... allochtonen zijn. Het is het één of het ander. Beiden samen is onlogisch. Zeveraars. Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 november 2007 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Wat overigens niets zegt of je 2 jaar met uitstel voor 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg' genoeg vindt. Maar puur om het bovenstaande argument beargumenteren dat hij langer in de cel moet...) Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga door met lezen van "Levenslang angst" ------------------------ Volg vooral de links in zijn tekst naar zijn originele voorspelling in juli 2006! Opmerkelijk inzicht heeft die man!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want gelooft u nu écht, dat die allochtonen bij elk misdrijf gepakt worden? En gelooft u nu echt dat ze elke keer als ze gepakt worden veroordeeld worden? Eén keer op tien, HOOGSTENS! Maar zover denkt u niet, hé feremans... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die '(s)links' schrijft, moet je niet serieus nemen, hoor. Die mensen zijn een beetje grapjes aan't maken:
![]() |
![]() |