![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De gouverneur van Limburg bracht mij op een ideetje: De her-eniging van de Vier provincies van Vlaanderen.
Als een gerespecteerd staatsman als Stevaert mag fantaseren, dan ik ook he. Daarom bij deze een oproep tot het her-enigen van de vier Vlaamse provincies !!!
Nu alleen nog zoeken naar een geschikt staatshoofd. Wie meent in aanmerking te komen kan steeds mailen naar [email protected] ( oud) Vlaamse Groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gouverneur van Limburg heet Steve Stevaert, niet Robert Stevaert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je mag ook Jos zeggen. ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 17 november 2007 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals, zeeuws-vlaanderen is is vrijwel helemaal vernederlandst, ik denk niet dat er veel voorstanders daar te vinden zijn voor dit voorstel.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() robert stevaert moet zien dat hij een smakelijke pint kan tappen, en voor de rest zo weinig mogelijk spreken.
Dat is zijn opdracht in de politiek, iedereen botst tegen zijn limieten. Als hij meer kan af en toe zoals met excellent bovenstaand voorstel dan wordt dat getolereerd. Dat spreekt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 november 2007 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veel succes met je bescheiden ambitie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() voor u is dat een don't care want gij verdraagt geen bier.
en zoals ik reeds vermelde, bovenstaand voorstel is excellent, daar ben je het mee eens. Zelfs onze roze olifant, stel u voor. Ik twijfel er niet aan dat het ingegeven is door een of ander zelfbelang als daar zijn: money, money money maar dat is ok nu. Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 november 2007 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom dan geen Groot-Brabant, van de Henegouwse grens tot aan de Gelderse en ZuidHollandse grenzen? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 november 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() toch wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog in Zeeuws Vlaanderen geweest de laatste tijd? Sommige mensen nemen écht hun wensen voor waarheid. ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() 't Is Robert...
Die Steve vond hij zelf wel 'cool' klinken. Op z'n identiteitskaart staat dat niet; hij mag dan wel een goeie zakkenvuller zijn (noodzakelijk om ne goeie rooie te worden), maar geld voor een naamsverandering had hij blijkbaar niet over. Robert Stevaert dus... Of Joske voor de vrienden.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Steve met de kookboekjes. Benieuwd hoe Caroline Gennez binnenkort begint te schnabbelen volgens de eigen-bankrekening-eerst cultuur van de rooie parvenu-sossen. Misschien met een nieuwe lingerie-lijn? |
|
![]() |
![]() |