![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje, laat deze draad voor wat hij is en laat dat ettertje met de draad meezinken. Het is niet mooi meer om zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Het enige wat ik hier kan uithalen is dat iemand met mij een probleem heeft, mijn vraag was of je al een probleem hebt gevonden dat ik heb?
__________________
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Jou probleem zal niemand openlijk hier posten, want dan krijgt die persoon direct een eeuwige plus 3 dagen durende ban van de mods.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Ik kan ook beginnen schelden en u uitmaken voor alles wat er bestaat, is dit daarom dan u probleem? Dacht het niet e. ![]() Dus voor de zoveelste keer heb je weer iets beweerd dat je niet kunt hard maken.
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het simpel te brengen. U, Meneer Illwill, hebt geen krediet, noch noemenswaardige bijdragen voor deze tread meer.
Ik ben het al afgebold, maar omdat mijn "medediscuteerders" er U niet op durven wijzen dat U eerder achterlijk reageert zal ik het maar doen, met het enorme risico dat U op de grote blauwe knop drukt. Maar nu ik toch mijn zwijgen heb verbroken. De officiële vaargeul voor schepen met een diepgang groter dan 10m door het "Kanaal", oftewel de doorgang tussen Engeland en Frankrijk is 1700m breed. Dit telkens voor elke richting. Het is niet onmogelijk deze doorgang met sleepmijnen af te sluiten voor maar een paar €1000. Het Suezkanaal is op sommige plaatsen maar 75m breed- bevaarbaar-. En moeten schepen in beide richtingen uitwijken in de passeerplaatsen om elkaar te kunnen laten passeren. De Straat van Hormuz is bevaarbaar met een diepgang van 10m+ over 3 km. Deze hele doorgang is trouwens een hekel punt voor alles en iedereen. Nog voorbeelden hebben? Of bevat uw brein het concept "vaargeul" niet. Ja, schepen kunnen naast die officiëele vaargeulen varen, met een goed echolood, een goeie gids en hoogtij. Maar hebben dan een kans dat het absoluut misgaat, van het overvaren van een visserssloep, tot het vastlopen op een scheepswrak/zandbank etc etc.... Ergo, dat doen die schepen met diepgang 10m+ niet. Bronnen, alle zeekaarten relevant tot die gebieden, en alle "berichten aan zeevarenden".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Parlementslid
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
|
![]() En, komen kijken. Wel met een uur vertraging maar mooi gelukt.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Parlementslid
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
|
![]() Citaat:
Voor deze gisteren was 7kg. voldoende om hem plat te leggen. En het was nochtans een stevige constructie.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is een rode knop en nee ik ga er nog niet op drukken omdat het nog geen scheldpartij is, ik kan ook zeggen dat u achterlijk reageert...tja, wat dat volgens u dan wel bijbrengt aan deze topic...is mij niet bekent. Als vragen stellen achterlijk vind...daar kan ik niets aan doen. Ik ben van mening dat zomaar beweringen aannemen van iemand zonder dat het gegrond is...dat is achterlijk. Of behoorde jij tot de groep die Bush zomaar geloofde ivm massavernietigingswapens? Citaat:
Misschien moet je even met Jantje discuteren? Hij zegt nm dat het wel mogelijk is met zijn sleepmijntje. Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Als jullie dus weer vertraging oplopen dan moet ik het weer missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Want bij mijn weten zijn alle zeekarten voor alle schepen gelijk en zijn alle berichten voor zeevarenden niet alleen bestemd voor de opvarenden van tankers. Trouwens al je iets zo weten over de zeevaart, zou je zelfs weten dat er multi-cargoschepen bestaan, die dus zowel als tanker, als bulkcarrier, als generalcargo carrier kunnen gebruik worden. De Zeekaarten voor alle schepen zijn gelijk en ook alle zeewegen zijn gelijk voor alle zeeschepen. Zeedoorgangen gaan immers niet plots dieper of breder worden omdat er een ander type van schip door vaart. De straat van Magellan is een zeeweg vol natuurlijke gevaren en het type schip veranderd daar dus niets aan. Het Suez-kanaal is op zijn smalste punt slechst 75meter breed en word niet plots breder omdat er een oorlogsbodem door vaart. Dus nee, Maddox had het niet over tankers, waarvan de meeste zelfs kleiner zijn dan bepaalde oorlogsbodems, maar over alle schepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Ik zeg in dezelfde mail nog dat bv een vliegdekschip met een diepgang van 10m niet toekomt...ik weet ook wel dat kaarten hetzelfde blijven ![]()
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Postings aan mekaar linken is nog geeb bewijs geven. Je zegt trouwens zelf dat je geen bewijzen kan geven. Als je dus geen bewijs geeft voor je bewering wil dit zeggen dat deze mensen jou beweringen zomaar aannemen. Citaat:
Maar daar komen ze NIET!!!!!!!!!!!! Citaat:
Nee, je hebt eerder al gevraagt hoe ze tot in Iran geraken, awel door in de arabische zee te varen. Geen smalle doorgangen. Een vliegdekschip heeft een bepaalde snelheid nodig om vliegtuigen te laten opstijgen en dus ook plaats genoeg. Citaat:
Nee, vliegdekschepen komen niet overal omdat ze te groot zijn. Logica zelve. Hun vliegtuigen hebben geen beperkte actieradius omdat ze altijd kunnen tanken in de lucht. Zij plannen hun missie, zij weten precies wanneer ze hun vliegtuigen laten opstijgen en wanneer ze hun doel bereiken, uren te laat komen komt hier niet ter sprake. Met een F18 ofzo uren te laat komen...dan zijn ze aan de andere kant van de wereld ![]() Bin laden is gewoon 1 persoon die zich overal kan verstoppen. Enkelingen zijn logischer wijze moeilijker te vatten dan grote groepen. Citaat:
En hoe weten die uitkijkposten wanneer welke vliegtuigen komen? Ik denk niet dat ze op die manier achter hem aan gaan. ![]()
__________________
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb daarom even een klein stukje tekst van Maddox wat duidelijker gemaakt, zodat je het mss toch nog gaat begrijpen. Maar mss wist je ook niet dat koopvaardijschepen vaak een diepgang hebben tot 20meter en meer, en dat zij leeg in balast vaak al dieper liggen dan 10 meter. Dus je laatste posting slaagt duidelijke op jezelf terug en niet op mij of een andere poster. Laatst gewijzigd door Jantje : 19 november 2007 om 07:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Lengte:333 mBreedte:- 40,8 m - 78,4 m (vliegdek)Diepgang:11,9 m Zijn de afmetingen van een nimitz Zijn heel normale afmetingen voor een koopvaardij schip. Zijn de maten van de panamasluizen De sluiskolken hebben de volgende maten:
maten van een panamax schip Panamax: maximum afmetingen van een schip
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panamax...en_speelruimte Om je dus een idee te geven, een vliegkampschip van de klasse Nimitz is een normaal schip, met zelfs een kleine diepgang en kan dus bijna overal komen, zelfs hier in Antwerpen. Als je dan weet dat zelfs de supertankers tot in de Perzische golf varen en deze een lengte van meer dan 400meter hebben en een diepgang tot 30 meter en meer, dan begrijp je zelf wel welke onzin je hier weer verkoopt met je opmerking dat vliegkampschepen te groot zijn om daar te geraken. Ze behoren slechts tot de middenklasse van scheepsgrote. |
|
![]() |
![]() |