![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie dat je mijn uitleg over rechtlijnig denken als uitgangspunt hebt genomen om Raf nog eens de mantel uit te vegen, schandelijk, er stond bij off-topic. Wist je dat je rechtlijnig kan zijn en toch verdraagzaam? Je kan een voorbeeld nemen aan Raf op dat gebied. Wat jij doet is enkel schelden en provoceren, weinigen die daar nog naar luisteren.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 19 november 2007 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#383 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als jij dat schandelijk vindt, zet me dan op je negeerlijst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan iemand die er op uit is andere forumleden een permanente ban aan te smeren zou ik echt geen voorbeeld willen nemen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2007 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |||
Banneling
|
![]() Ovidius,
het gaat niet om iets persoonlijk, hoor. Wat wel een feit is, is dat Raf, die toch pretendeert rechtlijnig te zijn, met zichzelf in de knoop raakt over die 7000 zweepslagen voor homo's in S-A. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of is dat draaien gelijk een windhaan? Of draaien gelijk het u uitkomt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben altijd blij een bijdrage te kunnen leveren aan een discussie. Danku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 19 november 2007 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, de universele Verklaring van de Rechten van de Mens is toch "universeel"? Maar ja, Iran was ook de aanstoker om met een eigen -Islamitische - versie van die rechten af te komen? (eentje waarin gelijkheid iets anders is...) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Partijlid
|
![]() Dat leek mij ook redelijk duidelijk. Er zit iets anders achter de manier waarop hier eindeloos doorgedramd wordt over dat uit zijn verband getrokken bericht van Raf; een bericht dat door Raf zelf verduidelijkt werd. Ik ken de geschiedenis van de protagonisten van deze vete niet en die interesseert me eigenlijk ook niet, maar het is zonneklaar dat het hier om een soort van persoonlijke afrekening gaat. En dat kan toch niet het doel van dit forum zijn. Ik blijf erbij dat dit bijzonder storend is en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De verklaring is Universeel, maar wie heeft ze allemaal ondertekend en wie niet? En betekent dat dan dat die verklaring plotseling alle wetten en gewoontes van die landen gaat veranderen? Waarom is het zo moeilijk om in te zien dat jullie woorden volledig uit zijn zowel maatschappelijke, ethische en wettelijke context trekken?
![]() |
![]() |
#394 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#395 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen die straf te zwaar vinden maar die homo's wisten goed genoeg wat de risico's waren en moeten nu volgens Raf niet komen klagen. We mogen toch aannemen dat ze ook wel de wetten van hun land kenden. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2007 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Partijlid
|
![]() Dat is niet wat Raf gezegd heeft. Je vastberadenheid om hem woorden in de mond te leggen, wijst op pure kwaadwilligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Burgemeester
|
![]() Er liggen waarschijnlijk nog ergens wel stokken in de buurt...
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat: