![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een ééntalig Turks pamflet is trouwens in overtreding met de taalwetgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Minister-President
|
![]() Als ik de reacties hier lees valt het me vooral op hoe venijnig de flaminganten hun best te doen om deze manifestatie te minimaliseren en uit te doen schijnen als iets van alleen franstaligen en 'slechte Vlamingen'.
Laat me eerst een paar misverstanden uit de wereld helpen. 1) Marie-Claire Houard is een ambtenaar op de Rijksdienst voor Pensioenen, geen huisvrouw. 2) Het feit dat ze ambtenaar is heeft niet automatisch tot gevolg dat ze financiële steun voor dit initiatief heeft gekregen van de overheden. 3) De enige steun vanuit de overheden bestaat uit: toelating om te betogen, 5 tenten door het leger ter beschikking gesteld voor één dag. Voor de rest zijn de middelen door sponsoring vanuit bedrijven en particulieren tot stand gekomen (zoals bijvoorbeeld de affichecampagne en de stickers)... 4) Er waren volgens de politie meer dan 50.000 mensen. De Nederlandstalige pers maakt daar graag 35.000 van om weet-ik-welke reden. U mag dit van mij gerust blijven afkraken. Het raakt me hoegenaamd niet. Marie-Claire verdient alle respect voor het initiatief en de dag dat de flaminganten nog maar 35.000 mensen verzameld krijgen in een anti-Belgische betoging, dan zal ik onder de indruk zijn van wat U gepresteerd heeft. Dus kraakt U maar lekker verder af: ik ga gewoon nog een paar dagen nagenieten van de opkomst van deze mars. We hadden zeker niet verwacht dat onze oproepen zo massaal zouden gehoord worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en de Joden zijn tijdens WOII spontaan doodgevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens Lesoir toch ook maar 35.000 hoor. waarom doen zij dat dan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U staat wat dat betreft duidelijk op één lijn met wat de "flaminganten" er in deze draad over schrijven. Prachtig toch, zo'n verbroedering ![]()
![]() |
![]() |
#707 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de standaard : 35000 de morgen : Dikke 35000 het laatste nieuws : 35000 le soir : 35.0000 RTBF : 35000 la libre belgique : 35000 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U heeft gelijk. Het was geen succes als men dat vergelijkt met de 300.000 tijdens de zaak Dutroux is dat werkelijk nietszeggend of juist veel......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie is minister van media in Vlaanderen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het tegenovergestelde daarvan zou dus een betoging van pro-separatisten tegen Belgie zijn... Daarom zou ik nie echt over één lijn met de flaminganten willen praten. Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 19 november 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"... om weet-ik-welke reden..." dwz: Ik weet niet waarom ze dat zouden doen, maar ik weet wél d�*t ze het doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet u altijd twee pogingen gebruiken vooraleer u het "politiek correcte" eruit floept? TerZake weze bij deze gewaarschuwd...
![]() |
#714 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() The great global separatistic swindle.
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus jij weet het beter dan gelijk welke journalist in België? straf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
La Libre: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Minister-President
|
![]() Als je de boel mee opzet en naast Marie-Claire de optocht doet, dan krijg je ook alle info van de politie. Als de verantwoordelijke van de politiecoordinatie ons komt vertellen dat er meer dan 50.000 mensen zijn volgens hun tellingen, dan heb ik geen enkele reden om aan zijn uitspraken te twijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor het overige zijn Walen en Franstaligen niet uw kinderen maar eerder uw broer of zuster die vooralsnog met u hetzelfde huis delen en weliswaar dezelfde rechten en plichten hebben als u hen deze tenminste gunt. Dus ook recht en plicht op werk.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 19 november 2007 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |