![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet was er ooit één VU-verkozene voor het Waals Parlement, voor het arrondissement Nijvel, maar diens naam was niét Oswald Van Ooteghem, maar wel Toon Van Overstraeten. 'Den Oswald' is wèl leraar geweest in Nijvel, maar zijn 'politieke carrière' heeft hij bij mijn weten in Gent uitgebouwd. Mocht ik mij toch vergissen, dan hoop ik dat 'Jan van den Berghe' mij hier zo snel mogelijk op de vingers komt tikken en mij van mijn onwetendheid verlost. Groeten vanuit Brussel Hoofdstad/Bruxelles Capitale/Brüssel Hauptstadt, den djimi.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha, werkelijk fraai.
![]() (Muisklik het plaatje om te vergroten).
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 november 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 november 2007 om 05:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er al een naam voor deze betoging? Zoals de "Witte Mars", de "Vlaamse Mars", de "rakettenbetoging" en al die andere historische demonstraties? We moeten toch eens dringend iets gaan bedenken voor de geschiedenisboekskes. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 november 2007 om 06:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1129 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Europees Commissaris
|
![]() Eh bien, mon cher, op dit moment lijkt het me dat de Vlamingen de agenda bepalen in de federale regeringsformatie. Als ik het goed begrepen heb komt dat trouwens min of meer overeen met uw partijprogramma, dat voorziet dat alle beperkingen op de democratie in dit land moeten opgeheven worden.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 21 november 2007 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook geen idee waarom U zo reageert over de straffe stoot misschien omdat U zich niet vinden kan in het idee dat daar werd verkondigd. Niemand kan ontkrachten dat dit een straffe stoot is en blijft. Nogmaals probeer maar eens 1000 mensen bij elkaar te krijgen voor een idee.
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja, om godweetwelkereden, beperken ze zich tot rechts-radicaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Banneling
|
![]() Misschien wel grappig, maar ver van de realiteit. Het gaat hier om een Freudiaanse schaamte van deze Franstalige cartoonist. Beschaamd om zich Belg te voelen. Volledig onterecht uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus, Vlamingen willen zich niet meer Belg noemen, Franstaligen zijn beschaamd op zich Belg te voelen. Wat blijft er ondertussen over?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ja wel duh, nu pas door?
![]() |
#1136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Banneling
|
![]() Het waren er wel 100.000. 1% van de Belgische bevolking. Was er ooit (buiten de Witte Mars) een grotere betoging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "La Belgique sera latine ou elle ne sera pas." Charles Rogier.
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wie zegt dat het er 100.000 waren?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |