![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je geen paspoort hebt gezien: foute omschrijving!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2007 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Dat zou dan misschien een duidelijke aanwijzing kunnen zijn dat dit soort van omschrijvingen niet relevant is en beter achterwege kan gelaten worden. Uit dit voorbeeld blijkt immers dat uiterlijk geen voldoende aanwijzing is om iemands etnische achtergrond te bepalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of mogen de media de mensen deze informatie ontzeggen, om het mooie plaatje niet te verstoren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha! d�*mag natuurlijk wèl!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel.
Maar om te vervolgen: als je in d�*t geval zegt: ik walg van dat volkske, dan krijg je nog een pluim van de juge erbovenop! Wat leren we toch snel bij !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2007 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid zeggen komt voor sommigen nogal ongelegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "waarheid"? Hoe durf jij, gepatenteerde leugenaar die je bent, dat woord in je bek nemen? Jij zou de "waarheid" nog niet herkennen als ze je langs achter besloop en in je kont beet. Wat ga jij hier anderen een beetje de les komen spellen over de "waarheid"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Is de opperreetketelsteenbeeldhouwer nu ook al deze draad komen vervuilen teneinde zijn persoonlijke vete met daiwa tot nieuwe ongekende hoogtes te stuwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Twee Belgen werden in Spanje opgepakt met drugs" (als voorbeeld), wat maakt het uit als het dan om Turken of Marokkanen gaat die "Belg" zijn geworden... Tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Als hij gewoon simpelweg zei: "van afrikaanse origine, en dan alle details(zoals lang, dun,...) dan zou het oké zijn. Mag wel!
Maar van die soort daar en dan erbij nog zeggen dat hij van die soort walgt: Dat mag niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet. Tenzij het volgens sommigen gaat over één miljoen Vlamingen, van die verachterlijke VB-mestkevers en zo, dan is het in orde, daar mag je in alle rust en vrede van walgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je echt niet beter dan hier wat komen schelden?...Mager hoor... En als je mij verslijt als leugenaar zou ik ook graag een bewijs willen zien waar ik lieg. En nu ff off topic. Er staat hier nog een vraag te wachten op jou. Citaat:
Blijkbaar was ze te moeilijk voor jou en verkoos je liever te vluchten met de staart tussen je benen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
d�*�*r zit het probleem, we leven in een toestand van racisme tegen de blanken. een blanke die een gekleurde medemens aanduid als misdadiger is een racist, ook al heeft de persoon wel degelijk iets op zijn kerfstok.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! En zo hoort het ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer? Hoe vaak moet je die bewijzen nog gepresenteerd krijgen?
![]() |
![]() |