![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Gouverneur
|
![]() Als ik me niet vergis zullen ze er een prijs voor betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 |
Europees Commissaris
|
![]() O, nu dacht ik dat je het even over jou en Van Maerlant had...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 | |
Gouverneur
|
![]() De burger heeft het recht de taal naar eigen keuze te gebruiken enkel de overheid is verplicht één- of tweetalig te communiceren.
Indien die mensen weigeren het Nederlands te hanteren in hun dagelijks gebruik dan kan niemaand daar een oordeel over vellen. De enige uitzonderingen zijn de gemeentelijke diensten en overheid. Of het respectvol of zinnig is het Nederlands te negeren is een andere zaak
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 | |
Gouverneur
|
![]() toevoeging ... dat hij - aan de hand van het aantal behaalde stemmen - vertegenwoordigd. En dan nog enkel voor aangelegenheden waarvoor hij bevoegd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien is hij in één opzicht intelligenter dan ik: hij wil niet meer op dit forum komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 |
Banneling
|
![]() Mag ik u voorstellen aan het broederpaar Dierickx? Ludo is sinds jaar en dag actief bij Groen! en daarvoor Agalev en broer Guido is een jezuïet die politicologie doceert in ANtwerpen en zijn CD&V sympathie niet onder stoelen en banken kan steken. Politieke diversiteit binnen een familie, moet toch kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Banneling
|
![]() Hoe rijmt u dat met de gekende slogans: "Walen buiten!" en "Waalse ratten rol uw matten!"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is gewoon een symptomatische uitspraak voor de verhoudingen tussen Franstaligen en Nederlandstaligen de voorbije 177 jaar, maar ja: wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben toch geen verantwoording af te leggen aan de overkant van hun geweldige uitvinding, zijnde de taalgrens. Zielig om te zien hoe het eigenbelang momenteel schijnt het hoogste goed te zijn geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 |
Minister-President
|
![]() U moet niet, maar U deed het nét wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hebt u daar juist gezien, de Vlaming moet zich niet verantwoorden aan vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
Minister-President
|
![]() Tja, dat bedoel ik dus... Lang leve het eigenbelang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat in de wereld, volkeren zijn verantwoordelijk voor zichzelf. Dat is iets dat de Waalse entreneusse nog niet begrepen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door niet te antwoorden heb ik toegegeven dat ik eigenlijk geen verweer heb en blablabla... terwijl ik alleen maar bedoelde dat ik uw argumenten te ongeïnspireerd vind om erop te antwoorden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 november 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dju toch die nieuwe camouflagepakken van de NAZI's zijn wel high-tech ![]() dan waren met meer dan 20.000 ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 november 2007 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 |
Minister-President
|
![]() Ik denk eerder dat het de flamingante politici geen rol speelt wie er verantwoordelijk is voor wie, zolang het 'verantwoordelijke volk' hen maar buitensporig goed betaalt en voor de rest zich koest houdt, tenzij de politici baat hebben bij wat onrust. Het klassieke 'divide-et-impera' principe. En de flaminganten volgen schaaps hun geidoliseerde 'leiders'.
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 21 november 2007 om 22:05. |
![]() |
![]() |