![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Ik kan je enkel verwijzen naar de sponsors van het feest. Vlaamse catering, vlaamse generatoren, vlaams podium. Die sponsoren en dus kan ik dat meegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() En waar wil je daarmee naartoe?
Laatst gewijzigd door BCD : 21 november 2007 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toch weer vlug met wat afkomen die er totaal geen fluit mee te maken heeft. De werkloosheid ligt naar mijn weten hoger bij de walen dan bij de vlamingen.En wees gerust,wij zouden die profiteurs wel aant werken zetten en dan spreek ik over die vlamingen die dus profiteren en niet willen werken. Die geldstroom is onterecht en ondertussen al bewezen door den juul,das ene feit die geldstroom onterecht is.Oost en west vlaanderen;antwerpen en limburg=allemaal vlaanderen. Toen vlaanderen en de vlamingen vroeger zeer arm waren en uw vriendjes de wallonie rijk dan hebben we nooit ne rotte frank gezien,een geldstroom dus,nooit,integendeel zelfs,zelfs toen moesten de vlamingen meer betalen. En vlaanderen en wallonie gaan niet samen en das al altijd zo geweest en gaat van kwaad naar erger. Om te beginnen al die taal;dat alleen al is al stront:1 land=1 taal voor mij. En je kan uiteraard dan bv het engels er bijnemen en/frans zelf leren ofzo. Ik ben geen nv-a'er en sta niet in voor wat dewever soms allemaal uitkraamt. Ik ga naar de decascoop in wallonie;nen schup tegen mijn kloten man en daarmee bedoel ik natuurlijk;geen nederlandse ondertiteling erbij terwijl je hier in meeste gevallen wel franse ondertiteling hebt. Ik ga daar in meerdere winkels zoals hier gb enz.....Alweer ne schup tegen mijn kloten.Ga hier naar een winkel en er zal altijd of zo goed als altijd wel 1 iemand zijn die frans en engels kent. Walen zijn arrogante mensen en egoistische mensen. En ik zeg het nogmaals;Solidariteit moet er zijn, ook met Wallonië. Solidariteit wil zeggen, dat je zelf kiest hoeveel je aan je medemens, vriend of familielid in nood wil geven. De Vlaming heeft niets te kiezen, Aan deze 2000 euro die je aan Wallonië afgeeft heb je niets te zeggen.. Dit is dus geen solidariteit maar Diefstal! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 21 november 2007 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet iemand eigenlijk hoeveel woningkrakers Brussel "rijk" is?
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Feit is wel;ik heb ze overlaatst voor de camera bezig gehoord en tis simpel;oftwel doen ze alsof ze dom zijn oftewel zijn ze gewoonweg zo en geen enkele die met een woord rept over die onterechte geldstroom die al heel z'n leven bestaat van vlaanderen naar wallonie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Nee, dat is gewoon één van die dogmas die flaminganten de walen toedichten. Zoiets kwelen ze met plezier hun leiders achterna, alsof het het evangelie betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als overtuigd Vlaamsgezinde dicht ik dit helemaal niet de Walen toe. Kortom, probeer in de eerste plaats zelf wat intellectueel eerlijk te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van U weet ik dat dat niet zo is. U bent echter, spijtig genoeg, de uitzondering die de regel bevestigt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk komt het verhaaltje altijd op het zelfde neer, zowel hier op dit forum als in lezersbrieven of andere Belgicistische commentaren. Vlaams-Nationalisten zijn per definitie intolerante mensen die neerkijken op alle andere volkeren. Op den duur mogen we ons al gelukkig prijzen als we eens niet uitgescholden worden voor nazi of fascist. Natuurlijk zijn er Vlaams-nationalisten die neerkijken op andere volkeren. Maar dit is absoluut een minderheid. Het overgrote deel zijn tolerante mensen die de staat zo goed mogelijk willen aanpassen aan de wensen van de Bevolking (dus de huidige staat opgeven) en die het Franstalig cultuur imperialisme niet meer pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet u trouwens ook de uitzondering op de regel worden onder de belgicisten op dit forum, die, niet zelden, nog veel meer veralgemenen en zich soms de meest knotsgekke uitspraken veroorloven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw veralgemening slaat nergens op.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patriotje, 35.000 naievelingen in Brussel vorige zondag(dankzij het mooie weer en de "aktiviteiten" in de namiddag). Bij de laatste verkiezingen: de STEMMEN van het VB, LDD en NVA samen: bijna 33 % van de Vlaamse stemgerechtigden...Het zijn STEMMEN die tellen, de rest is Belgische folklore !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Gouverneur
|
![]() Ik ken meer dan 30 walen, aangezien ik daar soms wel naartoe reis. Ze vinden zich wel degelijk superieur, maar kunnen er niets aandoen. Dat is er nu eenmaal ingestampt bij die cultuur.
![]() |
![]() |
#200 |
Gouverneur
|
![]() Kun je wel verwachten, die mensen verachten onze cultuur. Ik zou daar zelfs niet w�*llen naar een film gaan zien!
![]() |