![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Western union bank;als je daar eens een paar uren naartoe gaat moet je eens zien wat er daar allemaal binnenkomt.
Ik heb ook al een 3tal keer in western union een verrichting gedaan omdat het dringend was en omdat ik iets gekocht had via bv een amerikaan enz..... Ik wilde er tempo achter steken en de vlugste manier was naar western union bank gaan maarja,we weten allemaal wel al al die allochtonen die er naartoe gaan bij de meeste het is om naar hun land/familie/vrienden geld toe te sturen. Met resultaat dit hier minder opbrengt zo'n mensen die al dat geld steeds naar daar sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat overboeken van geld, dat zou verboden moeten zijn! Dat geld moet hier verteert worden, in onze eigen ekonomie gepompt worden. Net zoals importbruiden/bruidegommen ginder moeten blijven. Ziet u dan écht niet dat hier iets zéér ongezond aan de hand is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier woont hij in een goedkope sociale woning, met vrouw Nr. 1 en 3 kinderen, en is gemiddeld zes maand per jaar op de dop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Maar 26 miljard? Dat is maar een beetje meer dan het dubbele van wat de Vlamingen naar de Walen opsturen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() En is er daar iets mis mee?
Toch goed è, het is beter voor de arme landen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat wil ik zeggen, we zouden onze 10 miljard beter naar arme landen opsturen dan naar egoïstische losers als de Walen.
Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 21 november 2007 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het meeste geld ook in vastgoed geïnvesteerd is. Van der Maelen van de SPa ging toch eens alle Belgen opsporen en fiscaal aanpakken, maar hij ging zich beperken tot Frankrijk en Spanje ![]() Bij deze weet hij onmiddellijk waar hij veel geld kan recupereren ! En dat is geen racisme ! Dat is kapitaalvlucht zoals een ander.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() En wat denken jullie van Jean Luc Dehaene zijn jaarlijse premie bij INBEV?
Drie miljoen euro. Waarschijnlijk moet hij alleen maar ervoor zorgen dat ze minder belastingen betalen. Inbev kennende; niets voor niets! Dus drink nog een pintje op de hr Dehaene! Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 november 2007 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb nog een tip voor Jean Luc
De Hoon en partners doen belastingbetalers verdwijnen! http://www.belastingparadijzen.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan Van der Maelen van SPa maar lullen over een paar belgen met een appartmentje in Benidorm of Costa Brava ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |