![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Maes P stelde :
Citaat:
Tiens ? Vraag dat eens aan Letermme ?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met het regime meeheult mag zichzelf nog ooit 'independentist' genoemd hebben, hij is ongevaarlijk voor dat regime vanaf de dag dat hij het dient.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Politieke koehandel is het vanzelfsprekend wel.
Maar veel meer dan een dode mus als signaal naar de franstaligen, is het niet, geef toe. Sowieso waren noch CD&V, noch N-VA, noch OpenVLD, Groen! en SpA van plan van het België-splitsingsvoorstel van VB goed te keuren, dus enig praktisch verschil maakt dit "gebaar" niet. Echter, voor wat het cordon sanitaire betreft omheen een democratisch verkozen partij (welke deze ook weze) zal elk weldenkend mens het eens zijn : dit is volkomen ondemocratisch en verwerpelijk. |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Val dat zwart-wit gepolariseerd denkpatroontje doordrongen van complottheorietjes toch eens af. Je zal zien: de mensen zullen misschien luisteren naar jullie argumenten. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of weet je dat echt niet? Alleszins: http://www.n-va.be/programma/wiewatw...verklaring.asp 5e alinea Of is dat iets anders? |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat heeft het VB nu eigelijk al bereikt ivm federalisering in 20 jaar oppositie ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de democratisch verkozenen zijn toch pro? Wat is daar dan ondemocratisch aan?? definitie democratisch voor VB = alles wat in ons kraam past definitie on-democratisch voor VB = alles wat niet in ons kraam past |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
allez voor hunzelf dan e
Laatst gewijzigd door Maes_P : 22 november 2007 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken overigens nog zo'n N-VA standpunt waar men momenteel wellicht niet graag aan herinnerd wordt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En trouwens: ik ben geen NVA'er dus wat mij betreft moet ik nergens aan worden herinnerd... 'T is niet omdat die partij hun standpunten met een knuppel wil doorkloppen dat ze opeens van richting veranderen. VB schreeuwt veel en daarmee denken jullie: Amai, die zijn pas consequent...Maar waarmee moeten ze eigenlijk consequent zijn?? Stel er is geen cordon: zeg me eens hoe onderhandelingen met het VB dan zullen verlopen...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 22 november 2007 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB wil haar maagdenvliesje niet kwijt, en zal tot haar ondergang een oude vrijtster blijven ... |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zodus de Vlaamse geste naar de Walen is dat het VB in een cordon gestopt wordt?
Die mensen zijn rap tevreden want ik dacht dat het VB hiervoor al in het cordon zat. Benieuwd of De Wever aan die geste meewerkt. Als het antwoord ja is wordt wel duidelijk dat de NVA ook Belgen zijn en dat alle hoop verloren is tot in 2009. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
VB zit al in cordon... |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, zoals ik het zeg in mijn post. Wat is uw punt?
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: