![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat blijkbaar om een ultieme buiklanding onder de lat door.
En dat allemaal voor een reanimatiepoging op een politiek kreng.
#25 |
Minister
|
![]() de tsjeven zijn den boel weer aan het verkopen...
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat is onmogelijk zonder het NVA. En die zal niet makkelijk meegaan.
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot nu toe was het enkel Leterme die de boel verkocht, en door zijn partij keer op keer op zijn plaats gezet werd. Laatst gewijzigd door Kortaf : 26 november 2007 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het kartel niet opblazen, maar wel weigeren mee in de regering te stappen ... hang ze dan maar allemaal bij die hangcultuurmosselen |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Geachte,
Dit is nu de derde keer dat de Belgicisten met de hulp van Leterme een forcing proberen door te voeren. De twee vorige keer heeft het kartel daar een stokje voor gestoken. Ja, ook ik was verbaasd toen. Zullen we maar even afwachten of ze het ditmaal wel slikken? |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Als ze nu zo'n landing maken, is die dodelijk!!
Weinig overlevenden en de rest zwaar gewond. Misschien iemand uit de staart ongedeerd??? |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Alleszins slecht teken dat de franstaligen optimistisch zijn en dat er van Vlaamse zijde geen commentaar komt
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() de perceptie is alleszins al dat de N-VA de zwarte piet zal toegespeeld krijgen ...
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Of beter: de NVA moet de kastanjes uit het vuur halen: de NVA echter verwoordt ook de opinie van vele CD& V'ers en dat is de moeilijkheid, anders was het kartel al lang opgedoekt.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan alleen maar wijzen op een grote overwinning voor hen als het huidige voorstel goedgekeurd wordt. Zo groot dat ze zelfs vergeten om (uit tactische overweging, nl de staatshervormings-eisers niet tegen de schenen trappen) hun euforie in te tomen naar buiten toe... Kan mij nog eens iemand de cijfers geven van oranje-blauw als NVA (5 zetels dacht ik?) er niet in stapt? Hoeveel overlopers van de Cd&V (naar NVA) zijn er nodig? (of is dat een onrealistische strohalm in geval van nood? en wie zou dat kunnen zijn?) |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Het tart alle verbeelding dat de N-VA zolang blijft treuzelen. Ze had allang de stekker uit het stopcontact moeten trekken. Daarvoor hoeft niet eens het kartel opgeblazen te worden, al zou dit mijn voorkeur wegdragen. Wie een beetje politieke feeling heeft beseft drommels goed dat, welke regering er ook gevormd wordt, de Vlamingen de pineut zullen zijn. Het is de rol van een Vlaams-nationale en in wezen separatistische partij te ijveren voor een onafhankelijk Vlaanderen, niet dit apenland te trachten in stand te houden. In feite is het simpel : hoe meer België, hoe minder N-VA. Partijen hebben geen eeuwigheidswaarde en deze onstaat al zeker niet. BDW beschikt over een belangrijke sleutel die echter niet past op het Belgisch slot, wel op het Vlaamse huis. Indien hij dat niet beseft zal hij in 2009 voor een gesloten deur staan, de sloten zullen vervangen zijn.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat de franstaligen optimistisch zijn, is nogal wiedes zou ik zeggen : Als de franstaligen bekomen dat er een conventie opgericht wordt (verdeling 20/20) waarbij het federale niveau versterkt wordt met 'interpersoonljke solidariteit' (maw : niet aan de centen komen) en Vlaanderen mag zijn nummerieke meerderheid niet meer opleggen, wel dan zou ik als Waal héél vlug akkoord zijn vermits hierdoor : ALLES BIJ HET OUDE BLIJFT EN VLAANDEREN NOG EEN BEETJE MEER VERANKERD WORDT IN UNITAIRE 'BETON' Tja om het met andere woorden te zeggen : T's inderdaad naar de kl*!
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste Robert T, Is dat , zonder ook maar één seconde belerend te willen overkomen , niet hetzelfde als mijn post aan u van vorige week; Inderdaad : een Vlaamse nationale partij, die naam waardig, kan geen Belgische agenda dienen. Tot nader inzien, bestaat er ook maar één partij die dit omomwonden zegt! Ik durf hopen met U dat Bdw en collega's hun woord gestand doen. Ik heb dat ook altijd openlijk gezegd op dit forum : ik zal de eerste zijn om hun proficiat te wensen; Echter nogmaals, hoe komt het dat ik het niet geloof?
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wanneer horen we van NVA?
|
![]() |