![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Een ander succesvol toegepast chantagemiddel is de oudere werklozen officieel toelaten naar het buitenland te verdwijnen met behoud van uitkering. Zogezegd om van de zon te genieten, of van andere bezigheden die voor hen in België niet beschikbaar zijn.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Klagen en zagen is de moeder van de werkloosheid...
Laatst gewijzigd door Chipie : 22 november 2007 om 13:34. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gouverneur
|
[quote=duveltje382;3088261]Nee aanmoedigen om niet te werken zal de armoede oplossen,nee hoor ik werk liever voor een appel en een ei
Vele beroepsdoppers doen aan zelfverminking |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister-President
|
[quote=bk232214;3091081]
Citaat:
niet meer mee kunnen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 22 november 2007 om 19:11. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
En zelfs geen dopkaarten meer moeten binnendragen, automatische betaling op het einde van de maand...een echte maffieuze nachtmerrie...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
Het zou toch niet mogen kunnen dat hoogopgeleiden slechts de helft van hun leven een job vinden (en van die helft dan nog meer dan de helft als onderbetaalde)...
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat zit je bovendien je tijd te verliezen op een forum in plaats van slag om slinger werk te zoeken????? De overheid moest zich schamen het de langdurig werkloze ouderen zo makkelijk mogelijk te maken werkloos te blijven, dat is de tendens van mijn betoog...Moet ik mij daarvoor schamen??? |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Geen enkele langdurig werkloze oudere heeft recht om te klagen en te zagen. Hij moet maar werk vinden , ipv te overleven op kosten van de gemeenschap.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Frustraties? of moet ik tussen de regeltjes leren lezen?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 26 november 2007 om 18:12. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor wat mij betreft, mag je zelfs tussen de letters lezen... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
I am the greatest! (frustro)...
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over een maand ben ik terug aan de dop. Ik ben nu al weer aan het solliciteren, financieel kan ik het niet aan om op mijn lauweren te rusten en met een klein dopgeld rond te komen. Meestal is het wel zo dat je puur op leeftijd gediscrimineerd wordt bij sollicitaties. Dat is pijnlijk. Ik begrijp niet waarom er zoveel vooroordelen zijn tegen ouderen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat een oudere minder goed presteert dan een jongere. Ik ondervind nu zelf dat ik op mijn werk beslist niet onder doe voor mijn collega's. Jammer genoeg krijg ik absoluut dezelfde kansen niet als jongere collega's. Vast aangenomen worden, promotie ... dat mag ik vergeten.
|
|
|
|
#34 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op de belastingsaangifte staat ook nog steeds het vak "uitkeringen met anciënniteit" apart aan te geven. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2007 om 13:06. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je daarme an de hoogste armoede kan ontsnappen, tant mieux. Elke rationele persoon begijpt, dat elke productieve werkende mens recht heeft op een behoorlijke werkvergoeding, die hem toelaat normaal te leven. Maar het forum bulkt hier van niet-rationele personen. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2007 om 13:05. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je daarme aan de hoogste armoede kan ontsnappen, tant mieux. Elke rationele persoon begijpt, dat elke productieve werkende mens recht heeft op een behoorlijke werkvergoeding, die hem toelaat normaal te leven. Maar het forum bulkt hier van niet-rationele personen die in een enquête, volhouden dat je moet blijven voortwerken als je aan het einde van de maand achtduizend frank tekort komt om te overleven... Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2007 om 14:11. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Van niet elk gezaag kan een zagerij overleven...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
Ik ben eens benieuwd wt de volgende onweerstaanbare chantage-maatregel zal zijn van de kant van de overheid om ons van hetzelfde werkloosheidshout fluitend plankjes te laten zagen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou er nog wel heel wat kunnen bedenken.
|
|
|
|