![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het hoeft zelf niet eens te wijden te zijn aan een godsdienst getuige vele forummers hier alle dagen tot in den treure |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de midden groep bedoeld men hen die half om half zijn of zuivere bi's. En zij die 3/4 naar de homo kant hellen. Dit omdat die groep juist het hardste op zoek is naar zijn eigenheid en zich het minst goed voeld in zijn eigen vel. En gemenerikken zou ik hen echt niet noemen, want deze mensen zijn eigenlijk sociaal en geestelijk totaal niet te benijden, want zij weten gewoon niet wat ze binnen onze samenleving moeten doen op sexueel vlak. Want eigenlijk hebben deze mensen met de huidige medische situatie een leefgroep nodig waarbinnen zij veilig sexuele omgang kunnen hebben met beide geslachten zonder hiervoor scheef te worden aangekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens seks hebben met partners van vershillende geslachten is geen bewijs voor biseksualiteit. Ik vrees echt dat je niet echt begrijpt wat bisekualiteit inhoudt. Biseksuelen zijn helemaal niet meer promiscu dan hetero- of homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
strange, ik dacht net dat dat die eerder geviseerde bi's, die dus netjes bij vrouw en kind blijven en daarnaast nog lustig in het rondneuken met mannen, de grootste bijdrage leverden tot het overdragen van hiv aldus bepaalde forummers ![]() Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga daar nu eens niet verder over uitwijden. Maar kan je wel vertellen dat een lekkere man even goed is als een lekkere vrouw. En de twee samen ook niet slecht is. Ik ben echt geen onwetend maagdje waar je tegen bezig bent hoor. Denk dat ik meer wateren doorzwommen heb dan jij je zelfs kan inbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. ook hier een correctie : tot welk deel van de bi's reken je jezelf ? Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat deel dat dus 3/4 overhelt naar de heterokant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) wat vesta jij dan onder een bi ? 2) hoe noem je dan iemand die seks heeft met beide geslachten ? ik denk dat ik dit gewoon niet goed begrijp of jij je ontzettend bizar uitdrukt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus dat deel is nog een groter probleem ? daarnet was het vooral dat ander deel ( die dus 3/4 overhellen naar homo en het centrum van het spectrum ) Laatst gewijzigd door praha : 29 november 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 29 november 2007 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
In vele culturen is het heel belangrijk dat het maagdenvlies nog intact is bij het huwelijk, zoals bv. in Italië, Japan, de Arabische wereld, sommige geloofsstrekkingen, patriarchale culturen, ... De jongeren zijn dan creatief in het vinden van een manier om toch seks te kunnen hebben, door gebruik van wat je hierboven schrijft ... Maar ik denk dat de kans op aidsverspreiding hierdoor evengroot is, als bij de coïtus.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 november 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() In ons land wel, wereldwijd vormen de mensen uit Afrika onder de Sahara ook een heel grote risicogroep, en iedereen die meedoet aan de seksindustrie en sekstoerisme natuurlijk.
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een geaardheid heeft meer te maken met gevoelens dan met sex. Sommige mannen voelen zich namelijk uitsluitend aangetrokken tot anderz mannen en zullen zich nooit aangetrokken voelen tot een vrouw en dat zijn dus de echte homo's. Vaak kijken zij ook minachtend neer op vrouwen. Dit terwijl bi's zich aangetrokken voelen en zich bij beide geslachten goed voelen. Dit wil niet zeggen dat ze direct met beide geslachten gemeenschap willen hebben, maar wel dat ze bij beide geslachten een zielsgenoot kunnen vinden, iets dat een homo nooit zal vinden bij het andere geslacht. Sex hebben met iemand gebeurd vaker omdat men het kan en/of omdat men die persoon kan onderwerpen of er aan onderworpen is dan uit gevoelens bij personen met wisselende contacten. En vaak gebeurt het ook gewoon uit lust. Lust die helemaal niets te maken heeft met gevoelens tegen de partner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar dat geldt ook voor andere groepen. Ik bedoel: bij iedere groep die je analyseert vnid je bepaalde factoren gemeenschappelijk waardoor je die groep beter kan plaatsen of haar gedrag verklaren, wat ook logisch is, anders zou het gebruik van het woord groep nergens op slaan.
![]() |
![]() |