![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Geheid wel, ik ben zoals U merkt .. fijnbesnaard.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
gemerkt? U kan een fameuze zaag spannen. Misschien behrijpen we mekaar dus.
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mijn waarde Born2bewild, Het is niet omdat U en ik de zachte 'g' delen, dat we elkaar noodzakerlijkerwijs begrijpen zouden kunnen. Afijn, toch bedankt voor het compliment. Ik koester het wanneer ik straks de nacht in ga. virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 november 2007 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zaag-een-ventje
|
|
|
|
#85 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Vreemd voor een liberaal van uw "kaliber" (haakjes ==> pejoratief). Bref. Vreemd voor een liberaal, tout court. Onnodig u eraan te herinneren dat de Belgische Grondwet anno 1831 de meest liberale van heel Europa was. Als wij qua welvaart achteruit gaan NU dan is dat enkel te wijten aan het eeuwige gezeur en gemekker van de flaminganten, voor wie er nooit iets goed is. Die alles in deze maatschappij in termen van "hun" spoken zien. Dat geruzie duurt nu al zestig jaar. Je weet waar het begonnen is. En je weet waar het gaat eindigen. ALLES KOMT TERUG
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zoals de moslims "fata morgana" zijn
zoals de indianen nooit hebben bestaan Nog een geluk dat er "belges" zijn... vooral in Wallonië
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
Houdt U vooral niet op met fluiten. Ik zou niet willen dat door mij U iets overkomt.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 november 2007 om 21:48. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS: voor jou is het "U" Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 november 2007 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
na 60 jaar wordt het tijd dat de ruzies stoppen, de verschillende verzoeningspogingen leidden tot niets, de compromissen en toegeveningen van de vlaamse politici evenmin ! Het wordt tijd om te scheiden, het heeft geen zin meer. Wij zijn onze verspillende vrouw kostbeu, ze doet niets voor of in het (nationaal) huishouden, we hebben er niets aan in bed, we kunnen er niet mee op straat komen of onder ogen van onze familie, vrienden en kennissen. We moeten haar voor de duidelijke keuzes stellen : aanpassen en verantwoordelijkheid opnemen : inzet, werken, gedaan met profiteren en niets doen. Ze krijgt de keuze ! Als ze niet wil, mag ze naar haar moeder... (FRANKRIJK, als ze er nog binnen mag ?!) Wij gaan wel alleen verder of gaan samenwonen met onze andere Vlaamse of Nederlandse vrienden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is mij een waar genoegen om beledigd te worden door een flamingant.
Anderzijds Zo'n kromme TAK zult ge wel niet zijn zeker. Aan uw nick te zien ...
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je dat wil tegenspreken doe het dan met argumenten anders zet je jezelf voor lul. Ik ben trouwens geen liberaal. Hoe kom je daarbij? Laatst gewijzigd door Dycore : 29 november 2007 om 10:45. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij beweert dat dit de schuld is van de flamiganten dan moet je dat maar aantonen ook vind ik. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waar naartoe met België In België wonen er 10 miljoen mensen. Die tien miljoen mensen zijn onder te verdelen in heel wat "groepen". De kernvraag = de visie op de maatschappij van morgen Sjanghai in China is één stad die 17 miljoen inwoners telt. De mensen daar kennen België niet, laat staan Vl laat staan Wl Wat zij wel kennen is Brussel. Daarom: Brussel = België In ons eigen belang Het heeft geen zin om over "groeperingen" te beginnen. Het maakt de boel alleen maar hopeloos complex. Wij moeten dit land besturen als één geheel. Wij kunnen dat. D'er is geen enkel objectief argument om dat niet te kunnen. Geen enkel.
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dat eerst dat je een ecologist was.
Op basis van groen onderschrift en natuurelementen in de avatar. Vervolgens dacht ik, neen, het is een liberaal. Zo'n extreem liberale kapitalistische vrije markt standpunten. Maar nu je dat ook ontkent, weet ik het niet meer
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedere lidstaat van de EU kan op zijn gemak en met glans de vergelijking doorstaan met iedere staat van amerika. Dankzij de sociaal-democratie. Van de flaminganten beweer ik dat zij dit land nodeloos ingewikkeld maken.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 november 2007 om 22:23. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De heer Leterme sukkelt helemaal niet; integendeel de oplossing is naar eigen zeggen "kortbij". Sequels zijn zelden boeiend, doch het vervolg op der Untergang zal ik uitzitten. Wie kan Gunter Ganz een westvluutse speechcoach aanbevelen ? Zou Al Pacino te strikken zijn voor de rol van Bart De Wever? (belga 16:04 vandaag) Formateur Yves Leterme gelooft dat de oranje-blauwe partijen "kort bij" een oplossing staan voor de communautaire twistpunten. Dat zei hij donderdag desgevraagd in het parlement. "Ik denk dat we goede vooruitgang boeken", stelde Leterme. "Als er een akkoord is met alle partijen zullen we landen. Ik wil de dingen niet forceren, maar het is stilletjesaan tijd dat we afronden". Op de vraag of de communautaire knopen ontward raken, antwoordde Leterme: "We zijn er kortbij".
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 november 2007 om 22:38. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Europees Commissaris
|
Dat behoort idd tot de goed onderhouden Belgicistische mythes. Een grondwet opgesteld in een taal die door een meerderheid van haar bevolking niet begrepen wordt, is niet liberaal en kan alleen maar een instrument van onderdrukking zijn.
|
|
|
|