![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt immers ook de sociale functie ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
besmetting toch mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.plosone.org/article/fetch...l.pone.0000543 http://www.docguide.com/news/content...2571CD005207D9 http://www.ingentaconnect.com/conten...00001/art00003 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/en...indexed=google http://intl.emboj.org/nature/journal...71040a.html#B4 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/en...t=AbstractPlus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | ||
|
![]() Citaat:
Door kussen kan je niet besmet geraken, zelfs niet door tongzoenen. En dat kan je op dezelfde website ook lezen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() Wel dat is nu de essentie, groentje! Je kan niet alle homoseksuele mannen over dezelfde kam scheren. En uitspraken op basis van gemiddeldes zijn dus ook niet echt zinvol. Niet het minst omdat een deel van de homoseksuelen daar nog steeds niet openlijk voor uitkomt en dus ook niet in de onderzoeken terecht komen.
Laatst gewijzigd door Edina : 2 december 2007 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() Ik schreef ook bewust "relatief". Voor zover ik weet doen relatief gezien meer homokoppels aan anale seks dan heterokoppels (zeker op regelmatige basis), maar aangezien er veel meer heterokoppels dan homokoppels zijn, zijn er in absolute aantallen wel degelijk meer heterokoppels die aan anale seks doen dan homokoppels. Ik probeer hier nog een bron voor te vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
Of daar ook echt werd van uitgegaan, daar hebben we het raden naar. Tenzij hier iemand een abonnement op de Morgen heeft. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 december 2007 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan wel, waar er een virus is, is er een kans op besmetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
Er werd een speciale opmerking gemaakt over homoseksuelen in die studie. Dat is wat er staat en ik hou me graag aan die gegevens, die heb ik uiteraard ook uit andere bronnen. Als jij er andere hebt, dan wacht ik vol ongeduld op de bron. Er stond NERGENS dat ALLE homoseksuelen er een promiscuer seksleven op nahouden. Hou je verdomme aan de feiten, dat scheelt ons beiden een hoop gezeik! Mens, je ergert me. Ik verdenk je van kwade wil, of van een enorm stel oogkleppen. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 december 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga hier zelfs niet meer op in, zolang jij enkel leest wat je wilt lezen zodat je nog wat feiten kan verkopen die iedereen z'n kleine teen al wist. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 december 2007 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 december 2007 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan mag de niet besmette dus geen andere virale verwakkingen hebben. En gelukkig is er nog geen enkele besmetting via speeksel vastgestelt. Maar zeggen dat het volledig uitgesloten is en men dus daar geen voorzorgen moet nemen lijkt mij heel gevaarlijk, want een virus veranderd sneller dan men denkt. Het is zelfs niet onmogelijk dat het HIV virus ooit airborn word. (Edina het is het nu nog niet he, en dat weet ik ook zelf wel zonder jou uitleg) En hoe men het dan nog gaat bestrijden is een andere vraag. Want een kruising tussen Ebola of griep en HIV is niet onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan dus vaststellen dat men HIV heeft opgelopen via de poep, foef, keel, wondje of een infuus. Welke testen zijn dat? iemand die lebbert en een wondje heeft kan via speeksel besmet geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De test die men gebruikt is de verklaring van het slachtoffer. Ondersteund met labo testen. En in de labo's stoot gezond speeksel besmet speeksel af. Vandaar de stelling, die ik zelf dus zeer gevaarlijk vind, want een virus muteerd continu. En iemand die lebbert en een wondje heeft word beschouwd als besmet via bloed en niet via speeksel. Laatst gewijzigd door Jantje : 2 december 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |