![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turken kunnen hun originele nationaliteit afstaan, maar wensen dit niet. marokkanen geraken nooit van hun marokkaanse nationaliteit af; Telkens de ouders (en dan mogen het dus al derdegeneratie "belgen" zijn) hun spruiten gaan aangeven aan het marokkaanse consulaat, komt er dus een marokkaantje bij. spijtig dat nog té weinig oude belgen dit weten; Toen Clijsters met een Australier wou huwen had ze de keuze: belg-af en australische, of belg-aan en geen australische. Niet zo voor de pampergroepen: die mogen (itt de oude belgen) wèl dubbel nationaliteiten behouden. Ondertussen heeft men de wet dus aangepast: ook oude belgen zouden nu belg-aan mogen blijven als ze een tweede nationaliteit wensen te krijgen. Ergens in mijn achterhoofd staat het me voor dat dit niét in functie van het genoegen van de oude belgen is, maar eerder in functie van de nieuwe belgen, die zou nog verder nationaliteitje kunnen shoppen, mét behoud van hun inkomstticketje in Europa.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb deze thread niet gelezen, dus in de hoop dat dit niet alle zeven keer gezegd is, toch enkele opmerkingen:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Maar mensen toch,
deze 'jongeren' hadden groot gelijk, ze werden gediscrimineerd. Tevens waren de kinderen op het sinterklaasfeestje liederen met rascistische inhoud aan het zingen. Volgens advocaat (/ volksverrader) Daamen werd het volgende lied gezongen: Sinterklaasje kom maar binnen met je geweer en schiet nu al die moslims neer, wij weten dat jij moslims haat, maar het is nog niet te laat.. Daarom eist Daamen dat: - alle meerderjarige autochtonen aanwezig op dit rascistisch sinterklaasfeestje worden hun burgerrechten afgenomen en moeten een boete betalen aan de arme allochtone vreemdeling die niet welkom was op dit feestje - de minderjarigen moeten zich integreren in een concentratieschool en leren omgaan met de magrebijnse medemens. - een verbod om in het openbaar Sinterklaasfeestjes te organiseren want dit is niet eerlijk tov de arme allochtoon die dit niet viert. (tevens moet kerstmis een toontje lager) - .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Arme allochtonen toch ![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rotjes = bommekes (zeer gevaarlijk als die vlak bij je ontploffen, niet enkel voor je oren doch ook voor brandwonden).
Als gastjes van +8/16 zulke bommekes naar kinderen gooien die van een sinterklaasfeestje komen (= -8) dan krijgen die van mij OOK een mot rond hun oren als ze niet willen luisteren! en nog niet zo'n klein tikske! (och ja, ik weet wel dat de groep "peuten" zullen vinden dat ik het moet uitleggen, maar dat is moeilijk tegen nederlandsonkundigen natuurlijk). en ja de politie heeft één minderjarige opgepakt.. nog verdere uitleg nodig? Die ouders zullen het wel uitgelokt hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste circe bij ons in de buurt zijn ze al een halve maand nu al nieuwjaar aan vieren,geen kat grijpt in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 december 2007 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een optie zou kunne zijn...
Het Sinterklaasfeest maar verbieden ![]() Bovendien slaat Sint die Moroc's over, zij krijgen helemaal niets, zelfs geen halal Arabische chocoletter. Vind je het gek dat ze dan uit stelen gaan.... ![]() ![]()
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat dit waar wij vroeger woonden door de jongeren (Vlamingen, jaja) ook gebruikelijk was. Ze gooiden die op een inrit van een huis dat een stuk hoger dan de straat lag, het feit dat deze bommetjes dan omhoog gegooid moesten worden en vervolgens naar beneden kletterden tijdens het ontploffen vonden ze geweldig. De mensen die er woonden waarschuwen of toestemming vragen vonden ze niet nodig. Bij mijn weten zijn er daar nooit ongelukken van gekomen. Maar een bommetje gooien in een groep met onschuldige mensen en dan nog eens kinderen lijkt me net iets erger. ![]() ![]() Als de 'aangevallenen' (ik ga er vanuit dat het de bommenwerpers waren, maar is dat correct? Waarom gooit iemand zomaar bommetjes naar een groep onschuldige mensen? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 december 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Ze volledig Belg maken lijkt me inderdaad eerlijker, toch als ze hier "permanent" willen wonen en dezelfde rechten wilen krijgen als een andere Belg. Het zou ook beter zijn voor de samenleving, want zo zouden ze zich meer Belg kunnen voelen ipv Belgische Marokkaan, Marokkaanse Belg of nog volledig Marokkaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze nadien niet binnen zouden mogen ik Marokko/turkije is natuurlijk weer BS: elke belg kan binnen in Marokko/Turkije. Maar waarschijnlijk kunnen ze ginds dan niet begraven worden, krijgen ze geen voordelen bij het bouwen van hun buitenlands stulpje terwijl ze hier aan de dop of andere uitkeringen staan, hebben ze geen recht op de erfenis van hun ginder liggende gronden/gebouwen etc... Ze lijken dan in feite écht op gewone Belgen, en wie wil d�*t nu hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 december 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Heeft het CGKR deze racistische gewelddaad door verrijkertjes al afgekeurd? Of stuurt ze weer haar kat aangezien de daders allochtonen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Groentje,
ik weet niet of je kinderen hebt, maar stel je voor... Je zit rustig met je kids van pakweg 7-8 jaar op een sintfeestjes... Opeens komen door de ramen of deuren een paar van die rotjes. Geloof me, je schrikt je rot. Je kinderen nog veel meer... Wellicht nog een hoop geschreeuw erbij van die allochtone jonkies... Dus samen met nog een papa hol je er achter... Normaal heb je ze vlug te stekken... Dus ik kan me voorstellen dat je er dan wel eentje duwt of een tik geeft in de zin van "Waar ben jij mee bezig, vent?" Een tik lijkt me heel onschuldig, anders hadden ze wel geschreven een slag of pak rammel oid... Eentje zouden ze te pakken hebben deze morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme kan volgens het CGKR niet uitgaan van allochtonen (racisme kan volgens hen enkel uitgaan van een meerderheid).
![]() |
#160 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |