![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou echter enkel de huidige democratie zijn en blijven aangevuld met referenda. Citaat:
U geeft dus toe een leugenaar te zijn. Mijn taalfouten komen trouwens voort uit het snel tijpen, ik ben immers ook nog met tal van andere zaken bezig.
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het VB voordurend hammerd op veiligheid zal misschien liggen in het feit dat ze luisteren wat onder de bevolking leeft en wat één van de prioriteiten is voor de bevolking. Dat sp.a niet constant spreekt over veiligheid zal in de reden liggen dat dit hen veel minder interesseert. Moet zeggen, heb ze er in feite weinig of nooit horen over spreken. Wel indien het hen uitkomt om de stemmenwinst van het "belang" eraan te koppelen en dat deze op de gevoelens en de angst zoals ze het noemen van de burger spelen. Heb deze redenering van sp.a, groen, vld al een paar maal gehoord na de eerste "zwarte zondag" en moet zeggen zulke redenering getuigd van weinig respect voor de burger aangezien dit overkomt als, ze laten zich bang maken maar er is niets om angst voor te hebben. Precies of de burger is niet verstandig genoeg om te begrijpen wat er zo al in het dagelijks leven z'n gang gaat. Veiligheid voor de bevolking zou niet partij gebonden mogen zijn, zou een prioriteit moeten zijn voor alle heren/dames die zich verkiesbaar stellen. Tenslotte, ze zijn verkozen door het volk, worden betaalde door het volk, dus moeten "werken" voor het volk inplaats van elkander onderuit proberen te halen.
![]() |
![]() |
#243 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Neen, het komt er eerder op neer dat islamieten niet als werknemers bij het VB worden aanvaard. Maar msichien vind u dat daar verandering in moet komen...
![]() |
#244 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veiligheid moet inderdaad gewaarborgd worden, ook tegen de geweldplegers van het VB.
![]() |
![]() |
#245 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zitten ook wel een paar vreemdelingen bij het VB hoor. Geen kat die daar iets van maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar geeft toe dat die utopie nooit te bereiken valt. Op die manier kan je vengoed tegen referendums zijn, want die zijn ook nooit volledig democratisch, zo wordt er bijvoorbeeld enkel ja en neen gestemd, en bestaan er geen antwoorden middenin enz. Citaat:
ze kan vermoord zijn of van ouderdom gestorven, dat ze dood is komt op hetzelfde neer, maar dat is het toch niet? Of wel? Citaat:
Maar los daarvan jawel, het is mijn native language.
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat lijkt even gek als het idee van joden voor Hitler.
![]() |
![]() |
#251 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() politieke partijen zijn criminelen?
Recht van vrije meningsuiting geldt niet? Citaat:
kan u mijn vorige uiteezettingen nog eens nalezen, maar zo benieuwd bent u toch niet?
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Daar zit dan ook uw probleem, u leeft 65 jaar geleden en dan bent u verbaast dat niemand u begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#254 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
deze hebben wel in het lager onderwijs leren lezen. dus 65jaar geleden zaten er al islamieten en gesluierden bij het VB? Ik dacht dat het VB toen nog niet bestond?
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat rob klop z'n vrouw mag afkloppen omdat hij VB'er is, waar staat dat geschreven? Mag z'n vrouw peperspray in z'n gezicht spuiten, zo ja waarom, omdat hij VB'er is. Nogal een redenering zou men kunnen zeggen.
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting is hier al een tijdje afgeschaft. Mag iedereen zijn mening uiten zonder dat de rechtbank tussen beide komt? Neen? Dan is er hier geen vrijemeningsuiting. En kom nu maar vertellen waarom sommige mensen geen vrijemeningsuiting hebben. Omdat hun mening u niet bevalt, we kennen het liedje al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vereyken heeft een verleden van gewelddaden en is er zelfs voor veroordeeld, martens ook? albert ook? freya ook?
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
U kan precies niet lezen want nergens zeg ik zulke zaken. maarja, de persoonlijke aanvallen zijn begonnen, is dat omdat u geen argumenten heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik doe dit omdat u weigert mijn argumenten te lezen. Ofwel kan u dus niet lezen, wat geen belediging is, ik voel mee met zulke mensen, en oftewel negeert u mijn argumenten bewust omdat u iet in staat bent tegenargumenten te leveren. U vraagt mij steeds om argumtenten, wanneer ik ze u geef dan leest u ze niet... Op die manier kan ik enkel stellen, u bent niet in staat tegenargumenten te leveren.
![]() |
![]() |
#260 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |