![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IMO niks nieuws dus, behalve dat het nu in de krant en op TV komt. En ja, er werd ook al eens een mes getrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wonen er in mijn straat wel meer nationaliteiten dan dat er bloembollen in uw tuin te vinden zijn. Neen, sorry, je vergist je. Sta mij toe niet steeds te moeten meehuilen met de wolven, iets te gemakkelijk mijn gedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De opwaardering van 't Zuid is vrijwel geruisloos gegaan, zonder sociale conflicten. Maar deze wijk was dan ook niet een concentratie van allochtonen. In Zurenborg krijgen allochtonen het gevoel dat ze "hun" buurt aan het kwijtspelen zijn door de toenemende groei van autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokkaans (of Turks) koppel rijdt met de auto (Mercedes, uiteraard ![]() Zoiets is zelfs niet eens wettelijk... (kind moet 12 jaar zijn dacht ik alvorens het vooraan mag plaatsnemen?)
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 december 2007 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij komt het omdat het nu tot de algemene bewustzijn van onze arme islamitische onderdrukte genodigde door aan het dringen is dat ze eigenlijk in Bezette Gebieden leven, die dringend geboycot moeten worden, en ondermijnd. Simpel. Je ziet het overal waar het Herrenvolk (cfr. circe) gaarne heerst, daar moet de 'andere' beschaving met hand en tand en rotje en gekaapt vliegtuig en ontplofpersonen bestreden worden. Dat begint nu van héél jongsaf. En wereldwijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen tuin en ik ben de enige Belg in mijn appartementsgebouw. Dit gezegd zijnde, er zullen ondertussen tal van sociologische studies circuleren die hebben gezocht naar de nodige causale verbanden. Ofwel wil men ze niet in de praktijk brengen, ofwel zijn ze nauwelijks te realiseren ofwel zat men er telkens compleet naast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
vroeger wel, mr ik geloof dat dat verandert is. de moslims doen toch eens iets volgens de wet zie, wel nt bewust, mr allee, ..... hoop doet leven ![]()
![]() |
![]() |
#253 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Outlaw, als ze niet op een stoeltje zaten was het wel onwettelijk, he lol
niet te rap hopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar meot de maatschappelijke gewenning nu al zo worden opgetrokken dat dit soort ongein nu ook al mag verwacht worden op een sinterklaasfeestje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hun etterige nek laten ze overal zien.
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best niet op reageren, anders gaat-ie zichzelf nog ernstig nemen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() hoop doet leven ( weer eens wat goeie hoop de grond ingeboord ![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kim, help ons uit de nood, zat hij al dan niet op of in een stoeltje???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik vind ? Dat je als ouder verdorie goed bij de pinken moet zijn vooraleer je optreedt tegenover je eigen kinderen. Voor je het weet ben je de klos, ook al denk je het toch zo goed te weten. Zoals ik elders in deze topic lees over een lap tegen hun oren, vergeet het maar. waar ligt dan de fout: bij het kind, de ouders, of de omgeving ? Op zich al een discussie waard.
Wat ik bedoel is dat het toch zo gemakkelijk gezegd is voor iemand anders. Ik kan hier waar ik woon tientallen ouders citeren die als een haar van hun kids wordt gekrennkt de onnozelste baldadigheden zouden uithalen, maar zelf verre van het voorbeeld hebben getoond. Ik moet er geen tekeningetje bij maken. Ik weet het zelf niet beste Elio, wat het beste is. En ik heb nog drie tieners voor de boeg. |
![]() |
![]() |