![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Dat weet iedereen' is een dooddoener om jezelf buiten schot te houden. JIJ was namelijk ooit zelf zo'n kwispelende poedel aan de leiband van het VB.
#522 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, de mensen die ik gekend heb deden dat niet maarja, dat is dan ook meer dan 20 jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan jij dat weten als ik er zelf niet eens weet van heb?
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
#527 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind hem wel grappig soms, zo fanatiek. |
|
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() Poetin zou het eens moeten proberen... (niet dat hij zich tot dat niveau zou verlagen)
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vele provincie-Vlamingen hebben er geen idee van wat ze op het spel zetten. |
|
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
Elke dag België is een dag te veel voor Vlaanderen. Bovendien acht jij de Vlamingen niet in staat om bij een boedelscheiding weg te komen met datgene waar ze recht op hebben, maar wél in een langdurig politiek proces de Belgisch koloniale staat naar hun hand te zetten. Dat is ergens niet *kuch* logisch.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 december 2007 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
#531 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij voelde je toch niet aangesproken door de term "provincie-Vlamingen"?
|
![]() |
![]() |
#532 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw doemscenario zie ik dus niet zo onmiddelijk opduiken. Voor je tweede stelling hangt alles af van de doortastendheid van de Vlaamse vertegenwoordigers. Hopelijk beseffen ze dat ze NOG harder moeten optreden om stemmenwinst te halen. Op dat vlak laat de CD&V zich de broek afdoen door de VLD die in de Vlaamse regering een ferme houding aannam tov de burgemeesters. Waar blijven de initiatieven van de CD&V-NVA?
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
Voel je vrij om ook hier op te antwoorden:
![]() |
#534 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat, hoe vaker ik hoor "dan maar onafhankelijk zonder Brussel", hoe meer ik tegen onafhankelijkheid ben. Zonder Brussel, of op zijn minst een gunstig vooruitzicht op Brussel, doe ik niet mee. Citaat:
We scheiden niet af omdat we de sterkste zijn, we scheiden af omdat we ons de zwakste voelen. Dat is een slecht begin. Laatst gewijzigd door Kortaf : 4 december 2007 om 08:41. |
||
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stuur eens een mailtje naar Johan Sauwens of Herman Suykerbuyk, David, dat lijkt mij een goed begin om te beginnen netwerken. |
|
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() dat zou kunnen, maar gewoon éénzelfde doel nastreven, in alle respect en zonder elkaar vliegen af te vangen is misschien ook een optie.
|
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij kan er daar zelfs nog een plaatsje af voor een koninklijk senator ... gewoon een educatief project voor de familie Coburg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
correctie, het is niet het kartel dat niet geplooid is, zij lieten in de onderhandelingen de vijf resoluties van het Vlaams parlement vallen; zij waren immers bereid in een regering te stappen zonder grote staatshervorming in het regeerakkoord; zij waren immers bereid in een regering te stappen zonder BHV; het zijn de Franstaligen die niet geplooid zijn ... niks nieuws onder de zon. |
|
![]() |