![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nee, Alice, ik woon niet op Zurenborg, maar ik ken meer buurten dan degene waar ik woon. Van een ervaren veldwachter zou ik hetzelfde verwachten trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedenkt dat het allemaal linkse, avant garde ouders zijn, die in normale omstandigheden zeker geen tik zullen uitdelen, zeker niet aan een migrantje, dus zal er heel wat gebeurd moeten zijn, voor die vader zich tot racisme verlaagde. En? Nu nog kritiek op moegetergde mensen die het eens even niet zien zitten en er nog verder het slachtoffer van moeten zijn? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een uit de hand gelopen kwajongensstreek ?
Moesten het belgen geweest zijn welke een marrokaans feestje uiteengeschopt zouden hebben,wat zou uw commentaar dan geweest zijn? "Racistisch antwerpen op zij best"???
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Oké, ik zal aan enkele Marokkaanse vrienden eens vragen of ze er iets mee in zouden zitten, moesten die Belgische kindjes de schaapjes willen redden op het offerfeest. Eigenlijk lijkt me dat nog minder onzinnig dan hetgene er nu gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() Oei, is dat niet wat te rechts?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
|
![]() Dat jij niet kan lezen, wist ik al langer. Ik zie dan ook niet in waarom een verdere discussie met jou zinvol zou zijn. Herlees je post nr 338 misschien eens. Het leedvermaak dat je daar hebt, spreekt boekdelen, maar je hoeft dat niet te projecteren op mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
|
![]() Overigens is het feit dat er een Sinterklaasfeestje aan de gang was totaal losstaand van wat er gebeurde, maar ook dat schijnt niemand door te hebben. Integendeel, de meesten hier zien daar een motief in. De fantasie van sommigen is werkelijk grenzeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#351 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe weten we dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Onze linkse strijders maken zich natuurlijk grote zorgen over die "schoolmeestertik' en dan nog aan een allochtoon kindje. Dat tart toch alle verbeelding. De rechten van het kind, en zowaar waarom niet de mensenrechten worden hier duidelijk op een onaanvaardbare manier verkracht! De ruk naar rechts moet onverbiddelijk een halt toegeroepen worden vooraleer de zaak helemaal uit de hand loopt. Laatst gewijzigd door luc broes : 4 december 2007 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuk om zien hoe linksen hier alweer 10-12 jarige allochtoon krapuul zit te verdedigen.Maar das normaal niewaar dat mensen worden gestoken en kinderen worden aangevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk weet jij daar meer van?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In GVA schreef een - blijkbaar - turkse immigrant :
03/12/2007 08:48 Ik woon met mijn gezin aan de Dageraadplaats, en zie dagelijks hoe Marokkaanse boefjes "inboorlingen" en ook Turkse kinderen wegjagen van het plein. De ouders zijn verantwoordelijk als hun lieve kindjes met slagersmessen op stap gaan. In de Turkse cultuur worden kinderen opgevoed; in de Marokkaanse opgevoederd. Ali A, Antwerpen. ID: 50757 (ondertussen zijn de commentaren politiek correct verwijderd, men zou wel eens de verkeerde perceptie kunnen krijgen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gezien het feit dat er commentaar komt op Kerst omdat dit niet in hun cultuur past, vind ik dit geen onlogische piste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk .. mss overkomt het jouw op een dag.. dat zal dan, geen verlies zijn als je zo'n reacties spuuwt
![]() |
#359 |
Minister-President
|
![]() Totaal losstaand feit ? wtf die gasten waren op dat sinterklaas feestje net als hun ouders..
![]() |
#360 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat Edina het Sinterklaas feestje als motief bedoelde.