![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er een efficiëntere manier van beteugelen is : geen centen meer van de Vlaamse belastingbetaler voor het franstalig onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() U kan dan misschien een stand bij houden, hoeveel keer sale flamand gebruikt wordt en hoeveel keer luie waal gebruikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belangrijke vaststelling: dit gaat om Brussel, ik heb het al langer gemerkt en ook al gehoord van Walen, het zijn de Franstalige Brusselaars die de grote probleemmakers (en Vlamingenhaters) in dit land zijn. Kijk naar het FDF, kijk naar Milquet.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 december 2007 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik heb 'sale flamand' in Wallonië overigens ook nog niet horen gebruiken...
In Bruxelles daarentegen... Maar ja, daar hebben ze het krapuul zowat geconcentreerd. Van alle slag overigens.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reactie van die Franstalige leerlingen is logisch aangezien de groeiende Vlaams-Nationalisme in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel aan de Vlaamse Kust. En Vlamingen die Franstaligen slecht bekijken omdat ze ONDER HEN in het Frans spreken. Vlamingen zoeken de oorlog, ze zullen die vinden. Die scheldwoorden zijn maar het begin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tis toch erg met die Vlamingen. Het zou me niet verbazen dat binnenkort blijkt dat we ook de oorzaak zijn van de opwarming van de aarde, de oorlog in Irak en het uitsterven van de dinosauriërs. Toch sympathiek van die Franstaligen dat ze ondanks dat alles 1 land willen blijven vormen met die fascisten uit het noorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik heb luie Waal ook al gehoord, hoor. Maar nog niet in zulke mate dat er krantenartikels over geschreven worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Public energy : 6 december 2007 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En als het genkse supporterskoor denigrerende liedjes zingt, mag het wel allemaal. Komaan, actie = reactie. Laten we allemaal eens beschaafd blijven en ophouden met deze kinderachtige zever. Het schelden hoeft allemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Voila, kort en krachtig de waarheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Inderdaad ik verblijf in andere middens waar beiden scheldwoorden gelukkig een raar zijn. Maar zoals al iemand zei het probleem is vooral in en rond het Brusselse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We weten allemaal dat dat clichés zijn. Bovendien is meestal redelijk onschuldig, en op zich ook is er ook niets mis mee. Zie het als culturele verscheidenheid. ![]() Maar Sale Flamand is gewoon een scheldwoord. Loop maar eens rond in Brussel (of Vilvoorde). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Raar, ik dacht dat het daar allang bestond....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Vlamingen met hun nationalistische circus ophouden en die scheldwoorden zullen stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of komt het misschien beter uit dat het wel een scheldwoord is en het andere niet? Als u een Nederlander, gierige hollander noemt is duidelijk een scheldwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dit nog al gehoord, maar toen ging het over Joden. Proficiat hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U weet toch wel het vuur aan te wakkeren. Mensen zoals u zijn JUIST de oorzaak van het Vlaams-Nationalisme. Jammergenoeg voor u, ziet u de ironie er niet in.
![]() |