Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2007, 00:31   #521
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

die stofvodden, laat die mr waar ze horen .... in de woestijn

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 7 december 2007 om 00:33.
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 00:37   #522
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

de toekomst indien de poco-cultuur het blijft uithouden
Bijgevoegde afbeelding(e)

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 01:00   #523
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als atheisme een geloof is dan is het niet-geloven in kaboutertjes OOK een geloof!
neen je drukt het verkeerd uit...
dan is het geloven dat kaboutertjes niet bestaan OOK een geloof
groot verschil... net het verschil tussen het zwak _ en het sterk atheïsme

( verder verwijs ik je graag in deze materie graag door naar Paulus die je met alle plezier haarfijn zal uitleggen waarom reductio ad absurdum in de intuïtionistiche formele logica bij stellingen aangaande het niet-bestaan van kabouterjes niet aanvaard wordt )

Laatst gewijzigd door praha : 7 december 2007 om 01:02.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 01:04   #524
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
men mag zeggen wat men wil mr zoiets hoort hier nt thuis.
fuck ! ik heb er net zo eentje via ebay besteld
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 01:26   #525
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
fuck ! ik heb er net zo eentje via ebay besteld

Het pleit alvast voor je dat je niet op het uiterlijk bent afgegaan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 03:38   #526
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
er zitten hier veel belangerkes , met hetzelfde gedachtengoed,calimerofascisten
Wat heb je tegen VB? Toch hooguit dat ze haast hebben na die zowat 2 eeuwen; te snel voor jou? Ik heb er alle begrip voor dat ze zo'n Hollander als ik ben, al wat te "links" vinden.

Ik vraag me wel af, ben jij (reeds) woningkraker? Over "Werk" zal ik je maar niet vragen.
Oud 7 december 2007, 13:08   #527
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een wereld zonder een enkel probleem is een utopie !!! ik heb geen enkel probleem met iemand zijn klederdracht , ieder zijn vrijheid , a propos ik ben een echte vlaming dus ik moet niet ergens anders gaan wonen , of is vlaanderen het alleenrecht van bekrompen geesten ?!
Een wereld zonder problemen is inderdaad een utopie. Wat niet wegneemt dat een overheid die actief de problemen opzoekt of aanmoedigt zéér slecht bezig is. Meer nog, zo'n overheid zondigt tegen z'n eigen bestaansreden. Dat jij 'geen probleem' hebt is in heel dit verhaal volslagen irrelevant. Net zoals het irrelevant is dat hier mensen verklaren er wél een probleem mee te hebben. Als je de argumentatie een héél klein beetje zou gevolgd hebben (en overigens een héél klein beetje geïnformeerd zou zijn over de problemen die ze in 'multiculti-UK' hebben), dan zou je dat ook inzien.

... maar het is me al véél langer duidelijk dat het vooral te maken heeft met 'willen inzien'. De geborneerdheid bij links is zodanig groot, dat geen zinnige discussie mogelijk is. Je kan je met recht en reden afvragen wie er hier in feite blijk geeft van 'bekrompenheid van geest'.

Je beseft het blijkbaar niet, maar 'bekrompenheid' is een concept dat in vele richtingen snijdt... Misschien goed om eerst eens voor de spiegel te gaan staan vooraleer anderen met de vinger te wijzen. Jouw posts tot dusver geven je alleszins niet het recht om jezelf het predicaat 'openheid van geest' toe te eigenen.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 01:29   #528
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
er zitten hier veel belangerkes , met hetzelfde gedachtengoed,calimerofascisten
wij lopen tenmminste niet in zakken en vodden rond, maar in maatpak, hemd en das

kom dit weekend maar naar Antwerpen Waagnatie
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 01:31   #529
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Wat heb je tegen VB? Toch hooguit dat ze haast hebben na die zowat 2 eeuwen; te snel voor jou? Ik heb er alle begrip voor dat ze zo'n Hollander als ik ben, al wat te "links" vinden.

Ik vraag me wel af, ben jij (reeds) woningkraker? Over "Werk" zal ik je maar niet vragen.
zei Fortuyn ook over het cordon sanitair... wat een "ondemocratisch gezeik"

Zinzen en Fortuyn in dat intervieuw... die wil ik vinden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 8 december 2007, 01:33   #530
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nederlanders zijn links geweest, joviaal en open voor de migranten... tegenwoordig gaan jullie ogen meer dan open. Met dank aan Pimmetje. "At your service !"

Wat mist Nederland die man !
Oud 8 december 2007, 02:07   #531
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een wereld zonder een enkel probleem is een utopie !!! ik heb geen enkel probleem met iemand zijn klederdracht , ieder zijn vrijheid , a propos ik ben een echte vlaming dus ik moet niet ergens anders gaan wonen , of is vlaanderen het alleenrecht van bekrompen geesten ?!
Het bestaan van een perfecte wereld zou alleen maar de linkse dwaalgedachten bevestigen zoals bij het verdrag van Rome (nulgroei) en dat soort zaken. De mensheid kan altijd verbeteren er bestaat geen soort situatie waar de dingen af zijn!
Oud 8 december 2007, 09:47   #532
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
de toekomst indien de poco-cultuur het blijft uithouden
Effekes Bush bellen en vragen of de "echte" Ghostbusters nog bestaan, want hier is werk aan de winkel

boooeeeeeeeehhhhhhhhhh
Oud 8 december 2007, 09:48   #533
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht

Het pleit alvast voor je dat je niet op het uiterlijk bent afgegaan.
carnaval valt vroeg van 't jaar
Oud 8 december 2007, 12:25   #534
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Wat niet wegneemt dat een overheid die actief de problemen opzoekt of aanmoedigt zéér slecht bezig is. Meer nog, zo'n overheid zondigt tegen z'n eigen bestaansreden.
Maar Desi toch: COMMUNIST!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 19:52   #535
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik heb 2 eigendommen en 2 jobs , dus ik betaal meer dan genoeg belastingen om mijn mening te moeten kunnen ventileren en me niet de les te laten spellen door nederlanders , noch door belangerkes die alleen maar de achteruitgang van ons fiere vlaanderen bewerkstellen, ga aub over de moerdijk voor Wildertje spelen
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 19:55   #536
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Een wereld zonder problemen is inderdaad een utopie. Wat niet wegneemt dat een overheid die actief de problemen opzoekt of aanmoedigt zéér slecht bezig is. Meer nog, zo'n overheid zondigt tegen z'n eigen bestaansreden. Dat jij 'geen probleem' hebt is in heel dit verhaal volslagen irrelevant. Net zoals het irrelevant is dat hier mensen verklaren er wél een probleem mee te hebben. Als je de argumentatie een héél klein beetje zou gevolgd hebben (en overigens een héél klein beetje geïnformeerd zou zijn over de problemen die ze in 'multiculti-UK' hebben), dan zou je dat ook inzien.

... maar het is me al véél langer duidelijk dat het vooral te maken heeft met 'willen inzien'. De geborneerdheid bij links is zodanig groot, dat geen zinnige discussie mogelijk is. Je kan je met recht en reden afvragen wie er hier in feite blijk geeft van 'bekrompenheid van geest'.

Je beseft het blijkbaar niet, maar 'bekrompenheid' is een concept dat in vele richtingen snijdt... Misschien goed om eerst eens voor de spiegel te gaan staan vooraleer anderen met de vinger te wijzen. Jouw posts tot dusver geven je alleszins niet het recht om jezelf het predicaat 'openheid van geest' toe te eigenen.
even irrelevant is jouw redenatie om iemand een links etiket op te plakken , ik ben niet "links" maar realist en voorstander van individuele vrijheden wat in tegenspraak is met het Eigen Belang , de wereld indelen in een rechts en links kamp , dat is pas bekrompen
Oud 8 december 2007, 19:58   #537
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
wij lopen tenmminste niet in zakken en vodden rond, maar in maatpak, hemd en das

kom dit weekend maar naar Antwerpen Waagnatie
ik draag alleen maar merkkledij , rij met 2 volvo's en ga min.3 keer op reis , heb een cartier en alle laatste snufjes , ik ken genoeg volk in maatpak dat in het geniep de eindjes aan elkaar moeten knopen , erg als je je moet verschuilen achter het dragen van een maatpak
Oud 8 december 2007, 19:58   #538
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Nederlanders zijn links geweest, joviaal en open voor de migranten... tegenwoordig gaan jullie ogen meer dan open. Met dank aan Pimmetje. "At your service !"

Wat mist Nederland die man !
Fortuyn walgde ook van het blok/belang
Oud 8 december 2007, 20:23   #539
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
even irrelevant is jouw redenatie om iemand een links etiket op te plakken , ik ben niet "links" maar realist en voorstander van individuele vrijheden wat in tegenspraak is met het Eigen Belang , de wereld indelen in een rechts en links kamp , dat is pas bekrompen
Nee, de wereld indelen in 'de goei' en het Blok / Belang.
D�*t is zeker niet bekrompen...

Ga toch voor een ander hol keffen, vriend.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 20:28   #540
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Nee, de wereld indelen in 'de goei' en het Blok / Belang.
D�*t is zeker niet bekrompen...

Ga toch voor een ander hol keffen, vriend.
ja het verbaast me niet dat jij tegen meningsuiting bent.......... het blok is niet " slecht" zijn leiders hebben het verkracht, maar ga gerust verder uw afgoden vereren , zij zullen glimlachend verder nippen van hun glaasje champagne in hun villa's............... laat de massa maar het vuile werk opknappen , durf je eigenlijk wel eens een woord kritiek geven op het belang ? nee , maar ik durf wel enkele punten van hun goed vinden , ik ben namelijk niet verblind door een of andere partij of volksmenner, wees kritisch maar eerlijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be