![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*zucht* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Kepernagels door een baseballbat hengsten om justitie te snel af te zijn, dat is het feit. Lijkt eerder een afrekening binnen het milieu.
Laatst gewijzigd door DannyS : 9 december 2007 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch wel een behoorlijk verschil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Het zal uw kind maar zijn die zo belachelijkt wordt gemaakt op het laatste nieuws en gazet van antwerpen.
Alle kinderen pikken wel eens... zou jij dat verdragen. Waren het autochtonen dan hadden we heel die discussie niet he,neen, dat is normaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() Die mensen zijn thuis niet veilig omdat ze daar in hun eenzaamheid van de trap vallen. Gewoon een beetje vaker onder de mensen komen helpt.
Laatst gewijzigd door DannyS : 9 december 2007 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gisteren met een 1.000 aan tafel voor het buffet, dans en muziek. Vandaag nog eens ruim 2.000 mensen voor de conventie ![]() Zalige was het gewoon onder de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uit dit filmpje blijken de feiten niet wat ze zijn? Je kunt toch onmogelijk ontkennen dat die twee criminelen aan 't inbreken waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die baretta is trouwens nutteloos op twee kilometer afstand, maar wel halfautomatisch, en goed voor een tiental moorden per minuut, face to face. Laatst gewijzigd door DannyS : 9 december 2007 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Alle kinderen pikken wel eens ... Dan toch ikzelf niet en niemand uit mijn vroegere vriendenkring. Ja, misshien eens en pakje bollen in de winkel of zo (ook dat heb ik nooit gedaan), maar dat is van een heel andere orde dan huisinbraken. Moesten mijn zoons / dochters zich aan inbraken bezondigen, zou ik hen onmiddellijk onterven, moest dit volledig kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat kan, als ze jou ook met een baseballbat hebben bewerkt, of met het beste halfautomatisch pistool hebben beschoten.
Laatst gewijzigd door DannyS : 10 december 2007 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Of binnen gelaten door de bewoner; 't is zijn woord tegen het hunne: ik zeg niet dat 't zo was, maar de mogelijkheid bestaat en de rechter beslist daarover, niet de burger zélf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou die man daar bij te winnen hebben? Verzekeringsfraude kan het niet zijn want dan heeft hij er alle belang bij dat de daders niet gepakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() Die man hoeft nooit meer te werken als ze hem colloqueren met zijn ploertendoder vol kepernagels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Soms beschermen die procedurefouten onschuldigen, maar meestal worden ze gebruikt om op de meest belachelijke manier criminelen vrije baan te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de rest vergeet je maar gemakshalve ?
Citaat:
ja ik zie daar twee man haastig wat over en 't weer lopen van tijd tot tijd grijpen ze wat mee en gaan telkens weer naar buiten ... meer kan je d'r helaas niet van maken de goede verstaander weet natuurlijk precies wat er aan de hand is maar je zal het wel moeten bewijzen en vermits het filmpje op 't net staat is het voor iedereen ook sindsdien 'plukbaar' maar vermmoedelijk is het wel afdoende op voorwaarde dat ge dat moogt gebruiken als bewijslast ( 'k weet niet hoe het ondertussen zit met de wetgeving ) en even exclusief bekeken van de mogelijke problemen dat die beelden op 't net gegooid zijn |
|
![]() |
![]() |