![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() pollywrong
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I win you lose???
Verklaar u eens nader, waar slaat dit op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk ben je dus echt wel een burgertrut. Zo ene die vindt dat mensen lief voor elkaar moeten zijn, begrip moeten tonen, respect tonen, goed zijn voor elkaar, tolerant zijn, moeten praten met elkaar om hun geschillen op te lossen zodat iedereen er bij te winnen heeft enz enz Jij bent kleinburgerlijk tot op het bot als je niet eens aanvoelt wat ik bedoel met "I win, you lose". no offence hoor, ik wil je niet beledigen. maar je bent wat je bent. wees eens wat assertiever. Maak mij ook eens uit voor iets lelijks ipv altijd de beleefde zorgzame dame uit te hangen die iedereen gezellig rond de openhaard wilt verzamelen om eens een warm en liefdevol gesprek te hebben. jezus Laatst gewijzigd door styllo_ben : 8 december 2007 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() pollywrong?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het interesseerde me hoegenaamd niet wat de informatiewaarde van haar post was. Meningen worden nadien steeds bijgesteld door de feiten. Trouwens, weten we het fijne over de beweegredenen van die architect? Een bom plaatsen omdat hij bedot werd door een advocatenkantoor lijkt me nogal drastisch. Ik hou dus nog steeds alle opties open voor mijzelf maar ik zal niemand lastig vallen met speculaties. Neen, jong, het ging me over die attitude van u. Een degoutante betweterige zeikerd. Enfin, ik ga hier niet te veel woorden meer aan vuil maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Attitude is een gevaarlijk punt hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik ben niet degene die uitgaande van vooroordelen deze topic gestart heeft. Dat was pollywrong! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat bedoel je met "trouwens". het lijkt wel alsof je pollywrongs daden aan het goed praten bent!!! Ja? ahum, speculaties? Wie opende deze topic op basis van speculaties? ik of pollywrong? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand ontkent dat er problemen zijn met individuen, ernstige problemen soms zelfs, maar die heb je helaas met individuen van alle soort, rang en afkomst. Moeten we bvb omwille van Hans Vantemsche en Wim Felix alle Vlamingen, flaminganten of blokkers "moordenaars" noemen? Neen dacht ik, maar Polly wrong lijkt er andere meningen op na te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De eerste wet van Murphy : alles wat kan verkeerd lopen zal verkeerd lopen - er zullen altijd mensen zijn die verongelijkt worden door bepaalde toestanden
en die gaan terugvallen op geweldbeoefening. Vrmits er hoe langer hoe meer mensen zijn zal het altijd een verhoging van geweld en criminaliteit lijken zelfs indien het geweld en decriminaliteit in feite relatief verlaagd & dan is er nog de grote electorale waarde van het streven naar "rust en orde", dat ervoor zorgt dat de media zich steeds meer opwinden over de "afwijkende" tendensen & alle religieuze hypocrisie.... Veel migrantenproblemen kunnen al opgelost worden door de mensen ervan bewust te maken dat ze de problemen waarvoor ze "op de vlucht zijn" in feite zelf meebrengen & het verstandiger zou zijn bepaalde "culturele eigenheden" achter te laten. Veel anti-islamgevoelens bij de autochtonen zouden op die manier ook verdwijnen.. Dat iemand zich 5 x per dag wast en dan gaat bidden, 1 maand per jaar ramadan houdt, aalmoezen aan de armen schenkt, eens in zijn leven een reisje naar Mekka doet.. doet niemand pijn... een schaap in een appartement slachten daarentegen...
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij is blijkbaar gaan zeiken bij de mods en die hebben mij een mail gestuurd waarin staat dat ik dit niet mag doen. Die stomme trut toch!!! pollywrong, ga je nog komen in deze topic, of mogen we je als "gevlucht" beschouwen. Zeikerd!!!! Wie gaat nu omwille van een nederlaag in een politieke discussie gaan klagen bij de mods ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() pollywrong is gaan lopen
pollywrong is gaan lopen nana nana naaaanaa nana nana naaaanaa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2007 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een autobandenfirma stookte bij ons in de buurt bijna wekelijks hun gebruikte banden op. Een rookpluim van een paar honderd meter hoog, tja het was voor de millieuwetgeving en wij waren het gewoon. Op een dag weer zo een roopluim aan de hemel en iedereen zei:" Verv.... is weer aant stoken". Wat bleek 's anderendaags, er was daar in de buurt een huis afgebrand, en niemand was gaan zien ofzo iedereen dacht dat het de bandenfirma was. Dat huis is tot op de grond afgebrand omdat we het gewoon waren dat er rook was, 500 keer was het de bandenfirma en 1 keer dat huis, betekend dat nu dat de bandenfirma nooit hun banden heeft opgestookt daar ? Omdat het geen moslim was betekend dat nu dat die andere aanslagen oo geen moslims waren? Of volg ik uw redenering niet Goed? Is het zo fout van ons om te denken dat de bandenfirma weer aant stoken was? Laatst gewijzigd door Hoomer : 10 december 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk styllo, wie een normaal gesprek probeert te voeren is een burgertrut! Nou, als jij moet staan voor enige kunst in het voeren van een debat zijn we inderdaad nog ver van huis!
Ik vind je houding agressief en onbeschoft, blijkbaar kun je slecht argumenteren maar wil je vooral heibel en het grote gelijk, helaas jongetje( je bent waarschijnlijk nog jong anders zou er al ergens manieren hebben geleerd) zo zit de wereld niet in elkaar! Weet je wat? Laten we het nog eens proberen als je volwassen genoeg bent om een gesprek of debat te voeren, blijkbaar heb je nogal moeite met vrouwen die een andere mening dan de jouwe hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Styllo jou attitude is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven he?
Dus wat kom jij hier anderen eigenlijk de les lezen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |