Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2007, 19:09   #121
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Vervelende meneer, je beledigt me door mijn naam te misvormen. Ik ga op de rode driehoek drukken, ook omdat je stalkgedrag begint te vertonen. Je hebt niet eens gelezen dat ik heb toegegeven dat ik

EEN VERGISSING HEB GEMAAKT
OMDAT HET IN PARIJS
DEZE KEER
NIET
om een moslim aanslag ging.

Hiervoor ben ik nogmaals ZEER BESCHAAMD. Kijk maar

En nu wil ik JOUW excuses voor het misvormen van mijn naam. Dat recht heb jij niet.
dwing mij

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 19:12   #122
styllo_ben
Minister-President

Standaard

pollywrong
Oud 8 december 2007, 20:09   #123
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

I win you lose???
Verklaar u eens nader, waar slaat dit op?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2007, 20:55   #124
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
I win you lose???
Verklaar u eens nader, waar slaat dit op?
ben niet verbaasd dat je dit niet begrijpt.

Uiteindelijk ben je dus echt wel een burgertrut. Zo ene die vindt dat mensen lief voor elkaar moeten zijn, begrip moeten tonen, respect tonen, goed zijn voor elkaar, tolerant zijn, moeten praten met elkaar om hun geschillen op te lossen zodat iedereen er bij te winnen heeft enz enz

Jij bent kleinburgerlijk tot op het bot als je niet eens aanvoelt wat ik bedoel met "I win, you lose".

no offence hoor, ik wil je niet beledigen. maar je bent wat je bent. wees eens wat assertiever. Maak mij ook eens uit voor iets lelijks ipv altijd de beleefde zorgzame dame uit te hangen die iedereen gezellig rond de openhaard wilt verzamelen om eens een warm en liefdevol gesprek te hebben.

jezus

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 8 december 2007 om 20:56.
Oud 8 december 2007, 21:29   #125
styllo_ben
Minister-President

Standaard

pollywrong?
Oud 9 december 2007, 01:58   #126
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFP
Colis piégé �* Paris: l'homme placé en garde �* vue remis en liberté
08/12/2007 23h27
PARIS (AFP) - Les enquêteurs ne semblaient pas disposer de piste tangible sur l'explosion d'un colis piégé dans un cabinet d'avocats parisien alors qu'un homme de 45 ans placé en garde �* vue jeudi a été remis en liberté samedi soir, selon des sources judiciaire et policière.

Cet architecte interpellé jeudi soir par la brigade criminelle a été remis en liberté peu après 21H00 sans charge retenue contre lui, selon une source judiciaire.

Les enquêteurs n'ont pas établi une éventuelle implication dans l'explosion du colis piégé qui a tué une secrétaire de 74 ans, Jacqueline Ben Bouali, et grièvement blessé un avocat, Me Olivier Brane, 58 ans, dans ce cabinet, situé boulevard Malesherbes �* Paris (VIIIe).

©AFP

Bron (en de rest vh bericht):
http://www.afp.com/francais/news/sto...4b6e6.ca1.html
Onvoldoende bewijzen dus schijnbaar, maar hier is het slachtoffer plots 74 (ik las al 30 en 60)

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 02:03.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 02:18   #127
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Zever niet.

Vind jij dat zij juist gehandeld heeft door

1) meteen de moslims zwart te maken, zonder enige bewijs
2) en toen het bleek dat het niet om moslims ging, zich niet te verontschuldigen.

Eigenlijk verwacht geen antwoord van je hoor. ik ben niet blind noch dom. Het feit dat je haar verdedigt, zegt al genoeg.

Het interesseerde me hoegenaamd niet wat de informatiewaarde van haar post was. Meningen worden nadien steeds bijgesteld door de feiten. Trouwens, weten we het fijne over de beweegredenen van die architect? Een bom plaatsen omdat hij bedot werd door een advocatenkantoor lijkt me nogal drastisch. Ik hou dus nog steeds alle opties open voor mijzelf maar ik zal niemand lastig vallen met speculaties.

Neen, jong, het ging me over die attitude van u. Een degoutante betweterige zeikerd. Enfin, ik ga hier niet te veel woorden meer aan vuil maken.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 12:52   #128
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Attitude is een gevaarlijk punt hoor!
Oud 9 december 2007, 15:22   #129
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het interesseerde me hoegenaamd niet wat de informatiewaarde van haar post was. Meningen worden nadien steeds bijgesteld door de feiten. Trouwens, weten we het fijne over de beweegredenen van die architect? Een bom plaatsen omdat hij bedot werd door een advocatenkantoor lijkt me nogal drastisch. Ik hou dus nog steeds alle opties open voor mijzelf maar ik zal niemand lastig vallen met speculaties.

Neen, jong, het ging me over die attitude van u. Een degoutante betweterige zeikerd. Enfin, ik ga hier niet te veel woorden meer aan vuil maken.
kom kom, wie komt hier de betweterige tante uithangen.

ik ben niet degene die uitgaande van vooroordelen deze topic gestart heeft. Dat was pollywrong!
Oud 9 december 2007, 15:23   #130
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Attitude is een gevaarlijk punt hoor!
ja, de attitude van pollywrong neemt gevaarlijke proporties aan... zomaar mensen beschuldigen van zaken die ze niet begaan hebben.

Oud 9 december 2007, 15:26   #131
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
jij zegt het zelf: pollywrong is beschuldigen in het rond beginnen spuien zonder het fijne ervan te weten.

wat bedoel je met "trouwens". het lijkt wel alsof je pollywrongs daden aan het goed praten bent!!!

Ja?

ahum, speculaties? Wie opende deze topic op basis van speculaties? ik of pollywrong?
Oud 9 december 2007, 15:40   #132
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Maar ik zal de titel van deze draad NIET ontkennen. Parijs, Amsterdam, Londen, Brussel: allemaal bezet gebied dat dringend aan de islam teruggegeven moet worden, want zo wordt er gehandeld door bepaalde groeperingen. Dat ziet men in het dagelijkse leven bv. doordat in bepaalde wijken van deze steden de politie machteloos staat tegenover de plaatselijke bevolking die er de wet uitmaakt.

MAAR DIT KEER, IN PARIJS, ging het NIET om een MOSLIM AANSLAG

Goh, wat heb ik me vergist zeg. Ik schaam me rot dat ik de hele islamitische gemeenschap zoooooo heb gestigmatiseerd.
Dat is dan een "bezetting" die enkel gezien en ervaren wordt als bezetting door rechtsextremisten....
Niemand ontkent dat er problemen zijn met individuen, ernstige problemen soms zelfs, maar die heb je helaas met individuen van alle soort, rang en afkomst. Moeten we bvb omwille van Hans Vantemsche en Wim Felix alle Vlamingen, flaminganten of blokkers "moordenaars" noemen? Neen dacht ik, maar Polly wrong lijkt er andere meningen op na te houden.
Oud 9 december 2007, 16:05   #133
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De eerste wet van Murphy : alles wat kan verkeerd lopen zal verkeerd lopen - er zullen altijd mensen zijn die verongelijkt worden door bepaalde toestanden
en die gaan terugvallen op geweldbeoefening. Vrmits er hoe langer hoe meer mensen zijn zal het altijd een verhoging van geweld en criminaliteit lijken zelfs indien het geweld en decriminaliteit in feite relatief verlaagd & dan is er nog de grote electorale waarde van het streven naar "rust en orde", dat ervoor zorgt dat de media zich steeds meer opwinden over de "afwijkende" tendensen
& alle religieuze hypocrisie....

Veel migrantenproblemen kunnen al opgelost worden door de mensen ervan bewust te maken dat ze de problemen waarvoor ze "op de vlucht zijn" in feite zelf meebrengen & het verstandiger zou zijn bepaalde "culturele eigenheden"
achter te laten. Veel anti-islamgevoelens bij de autochtonen zouden op die manier ook verdwijnen.. Dat iemand zich 5 x per dag wast en dan gaat bidden, 1 maand per jaar ramadan houdt, aalmoezen aan de armen schenkt, eens in zijn leven een reisje naar Mekka doet.. doet niemand pijn... een schaap in een appartement slachten daarentegen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 00:12   #134
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat is dan een "bezetting" die enkel gezien en ervaren wordt als bezetting door rechtsextremisten....
Niemand ontkent dat er problemen zijn met individuen, ernstige problemen soms zelfs, maar die heb je helaas met individuen van alle soort, rang en afkomst. Moeten we bvb omwille van Hans Vantemsche en Wim Felix alle Vlamingen, flaminganten of blokkers "moordenaars" noemen? Neen dacht ik, maar Polly wrong lijkt er andere meningen op na te houden.
oei Filosoof, je kan beter oppassen met haar zo te noemen.

Zij is blijkbaar gaan zeiken bij de mods en die hebben mij een mail gestuurd waarin staat dat ik dit niet mag doen.

Die stomme trut toch!!!

pollywrong, ga je nog komen in deze topic, of mogen we je als "gevlucht" beschouwen.

Zeikerd!!!!

Wie gaat nu omwille van een nederlaag in een politieke discussie gaan klagen bij de mods

Oud 10 december 2007, 00:17   #135
styllo_ben
Minister-President

Standaard

pollywrong is gaan lopen

pollywrong is gaan lopen

nana nana naaaanaa

nana nana naaaanaa

Oud 10 december 2007, 00:19   #136
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Het interesseerde me hoegenaamd niet wat de informatiewaarde van haar post was.
Zou 't kunnen dat voor jou een rondje moslimbashen veel plezanter is dan te weten wat gebeurde?

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2007 om 00:19.
Oud 10 december 2007, 16:36   #137
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
de discussie gaat niet over of moslims architect kunnen zijn.

tuurlijk kunnen zij dat zijn.

Maar de bommenlegger was toevallig een autochtone franse architect, moest je dat nog niet bemerkt hebben.

Hoelang ga dit nog volhouden, die zever. Zeg gewoon dat het je spijt dat je te snel en ondoordacht gehandeld hebt. Eigenlijk heb je dit wel toegeven, in een post waarin je zegt dat een bomaanslag niet stemt tot nadenken. Je hebt dus gewoon impulsief gehandeld: een bom ontploft... het zullen wel moslims geweest zijn.

Maar dat je je fout niet kunt rechtzetten, zegt veel over je karakter.
ff Een echt gebeurt verhaaltje;
Een autobandenfirma stookte bij ons in de buurt bijna wekelijks hun gebruikte banden op. Een rookpluim van een paar honderd meter hoog, tja het was voor de millieuwetgeving en wij waren het gewoon. Op een dag weer zo een roopluim aan de hemel en iedereen zei:" Verv.... is weer aant stoken". Wat bleek 's anderendaags, er was daar in de buurt een huis afgebrand, en niemand was gaan zien ofzo iedereen dacht dat het de bandenfirma was.
Dat huis is tot op de grond afgebrand omdat we het gewoon waren dat er rook was, 500 keer was het de bandenfirma en 1 keer dat huis, betekend dat nu dat de bandenfirma nooit hun banden heeft opgestookt daar ?
Omdat het geen moslim was betekend dat nu dat die andere aanslagen oo geen moslims waren? Of volg ik uw redenering niet Goed?
Is het zo fout van ons om te denken dat de bandenfirma weer aant stoken was?

Laatst gewijzigd door Hoomer : 10 december 2007 om 16:37.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 17:09   #138
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Natuurlijk styllo, wie een normaal gesprek probeert te voeren is een burgertrut! Nou, als jij moet staan voor enige kunst in het voeren van een debat zijn we inderdaad nog ver van huis!
Ik vind je houding agressief en onbeschoft, blijkbaar kun je slecht argumenteren maar wil je vooral heibel en het grote gelijk, helaas jongetje( je bent waarschijnlijk nog jong anders zou er al ergens manieren hebben geleerd) zo zit de wereld niet in elkaar!
Weet je wat?
Laten we het nog eens proberen als je volwassen genoeg bent om een gesprek of debat te voeren, blijkbaar heb je nogal moeite met vrouwen die een andere mening dan de jouwe hebben?
Oud 10 december 2007, 17:10   #139
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Styllo jou attitude is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven he?
Dus wat kom jij hier anderen eigenlijk de les lezen???
Oud 10 december 2007, 17:59   #140
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zou 't kunnen dat voor jou een rondje moslimbashen veel plezanter is dan te weten wat gebeurde?
Wat er gebeurde zou nog wel eens heel interessant kunnen zijn filosoof.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be