![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Echt weer zo een super dhimmi of moet ik zeggen dhommie. Hopelijk moet ge straks ook een kopvod aandoen als de sjaria wordt ingevoerd en als ze eens vergeet aan te doen een rammeling krijgen van 40 zweepslagen. Eens zien hoelang ge nog in de vrede van de islam gelooft?? Maar slaap rustig verder, dom zijn doet geen zeer, tenminste nu nog nie... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() gedeeltelijk: SP.A ken ik, TIE eigenlijk niet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga liever zelf tussen die mafkegels in die kopvodlanden gaan wonen. En pas op als je er buiten komt; het regent er zweepslagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is het mogelijk dat er anno 2008 nog zo'n mensen rondlopen, en dan nog tot hier zijn geraakt ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangetast in hun identiteit... moesten ze hier maar niet komen rondlopen. Terug naar waar ze in verhouding tot "hun identiteit" blijkbaar thuishoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marlientje moet maar wat meer tegen zichzelf zitten bazelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is al dat kinderachtig gelul nu nodig ? Als ik aanschuif aan een loket, wil ik de volgende dingen niet zien : - een sjaal van Anderlecht, Club Brugge of F.C. Antartica - een bruin kleed met witte koord, gesponsord door kaas of streekbier - een joint achter het oor van de loketbediende - een petje van "Jupiler" of iets anders suggererende hoofddeksels Thuis mag dat van mij allemaal ! Respect voor mekaars mening begint bij hen die het onbedwingbare verlangen voelen om hun mening altijd en overal te visualiseren, hun overtuiging dat ik geen last van hun symbolen heb is zo goed als mijn overtuiging dat zij van een werkdag zonder dat symbool ook niet zullen doodvallen ! Zo simpel is het, hoeveel woordenboekverklaringen je er ook bijhaalt Noorman Laatst gewijzigd door Noorman : 13 december 2007 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Zijn plots de deuren van de gestichten van het "Simplistisch Verbond" uit hun hengsels geduwd door ontsnappende patienten?
Is plots het zuurstofgehalte in Limburg met tachtig procent gedaald zodat er een minimale hersenfunctie overblijft in al lege hoofden? Is er een epidemie van hersenvliesonsteking losgebarsten in bachten de Kupe? Is lobotomie de nieuwste rage bij tienezels na piercing? Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 december 2007 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik maar menen dat U van Menen was... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij is . toch geen spatie
![]()
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het begin begreep ik totaal het nut niet van een verbod of hoofddoeken, maar nu ik de reacties van de voorstanders lees, begin ik het een beetje te snappen.
Het komt hier op neer: als drie (3) moslims die voor stad Gent werken hun hoofddoek moeten afleggen, dan gaan jullie ineens gelukkige mensen zijn, en al die kleffe, zure, klein-Vlaamse, zielige, triestige, bekrompen frustraties, angsten en minderwaardigheidscomplexen gaan ineens van jullie afvallen... NOT Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 13 december 2007 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Het OcmW is geen uitzondering op de wet dus meteen de wet toepassen!! Vreemdelingen die toch een hoofddoek dragen: C4 ontslagbrief om dringende redenen! Als ze een hoofddoek willen dragen: terug naar land van herkomst en de groeten!
|
![]() |
![]() |