![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Homo's gelijke rechten? Waarom? Ze zijn anders dan hetero's,ze hebben geen gezin,geen kinderen,ze zijn averechts op gebied van sex,ze willen zelfs hetero's aansporen om homo te worden...homo's hebben we al moeten aanvaarden,wat al erg genoeg is.Meer in de belangstelling hoeven ze niet te staan! Ook de subsidies voor "homo-cafe's,homo-dancings" moeten onmiddellijk stoppen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 18 december 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er zijn hetero's die geen gezin en kinderen hebben, en er zijn ook een heel pak homo's die kinderen hebben en deze zelf opvoeden. Zij vormen ook een gezin. Er zijn ook veel hetero's die te labiel zijn om kinderen op te voeden, terwijl er homo's zijn die aan hun kinderen een uitstekende opvoeding geven. Liefde tussen 2 mensen is gelijkwaardig, jij hebt als mens niet te oordelen over de liefde die personen voor elkaar voelen. Je kan de ene liefde niet boven de andere plaatsen omdat iedereen liefde even sterk kan voelen, zowel hetero's als homo's. Ik weet niet over welke subsidies jij spreekt, maar die zijn bij mijn weten onbestaand.
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook lekker... Maar niet op een cappuccino.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Net gaan eten in een restaurant met mijn vrouw en kinderen.Wat een leuke bedoeling moest zijn is een nachtmerrie geworden! Tegenover ons 2 homo's van een jaar of 20.Super jenetterig gekleed,en sterk provocerende uitlatingen.Ik vroeg nog om de ober voor een andere tafel maar tevergeefs! Ze hadden mekaars hand vast,ze zoenden erop los (in een restaurant!!) en met hun handen onder tafel ik weet niet waar naar toe.
Mijn vrouw en kinderen waren erg aangeslagen door zo'n beschamende taferelen! Nog maar eens het bewijs dat homo's er alles aan doen om de normale samenleving te kleineren en onrust te maken! Dat ze in hun slaapkamer uitspoken wat ze willen maar in het openbaar moeten mensen zich aanpassen aan de normen en waarden! Het was in Hasselt en daar krijgen ze zelfs een homostandbeeld erbij!! stel je voor! 60.000 euro geeft de stad Hasselt aan een homo-standbeeld!! Hier zijn geen woorden voor! Nog maar eens het bewijs dat deze stad de homo's positief-discrimineert t.o.v hetero's! Leve Vlaams Belang! zij kennen tenminste nog de echte traditionele waarden en normen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zeg nu eens eerlijk, zou je je ook zo geërgerd hebben aan een verliefd heteroseksueel stelletje?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NB: Constantinopel was een prachtige stad, totdat de Turken daar de boel kwamen verzeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Verwacht je hier echt een ernstig antwoord op?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij blijkbaar. De overgrote meerderheid van je posts worden in homo-threads geplaatst. Dat deed je trouwens onder je vorige nick, Carlgustaaf, ook al. Het is duidelijk een onderwerp dat je bijzondere interesse opwekt. Wat zou daar de reden van kunnen zijn, pray tell...
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |