![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Deze mens heeft u beslist diep beïndrukt, persoonlijk ken ik hem niet, en daar is reeds uitgebreid over gepraat in "vragen aan de moderatie". Kunt u altijd nog nagaan denk ik. Wat mijzelf betreft, ik ben aktief in een heleboel treads, en ik ben zeker minder geïnterresseerd in homos dan uzelf in carlgustaaf. Ik denk persoonlijk wél dat homos een gevaar voor onze samenleving zijn, voor het overleven van de mensheid zelfs, en dat kan niet genoeg gezegd worden, OOK op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() we zaten mischien niet op dezelfde school, en lazen niet dezelfde boeken. Ook ben ik geen papegaai, die gewoon de mensen napraat, of een schaap, dat alles slikt wat hem toegestopt word. Als ik iets lees, is het kritisch, ik denk daar over na, en trek mijn eigen conclusies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd mee als mensen zichzelf durven zijn in plaats van de schijn naar de buitenwereld toe op te houden dat ze hetero zijn? Dat zijn pas echte mannen. ![]() Als je het mij vraagt is dat heel moedig, zeker als je weet dat er mensen rondlopen als jij ! Aan welke 'normen en waarden' moeten homoseksuelen dan aanpassen? De jouwe? En wat is de normale samenleving volgens jou? Hoeveel 'normale' gezinnen denk je dat er in verhouding zijn tot gebroken, samengestelde of homoseksuele gezinnen in deze samenleving? De stad Hasselt mag blij zijn met dat standbeeld. Elke strijd tegen vooroordelen, racisme en onwetendheid die gewonnen wordt verdiend wel ergens een standbeeld. Daar mogen de homo's dan trots op zijn!
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
forumspook 26 liberalist_NL 18 Uh-Huh 13 Pies Descalzos 11 Raf 11 Andromeda1968 10 Den Duisteren Duikboot 9 filosoof 8 Geert C 7 Vrij Vlaanderen 7 praha 7 HAMC 6 Ovidius 4 Fozzie 3 Heftruck 3 PAJOT 3 An Arkos 3 Kim 2 Groentje-18 2 alice 2 Revolutie 2 Patriot! 2 ancapa 2 Savatage 2 Burkide 2 LiberaalNL 2 DebianFox 2 ERLICH 2 eno2 1 ZERO 1 Duupje 1 Travis66 1 sfiete 1 Boadicea 1 lincoln 1 DannyS 1 Sante 1 maddox 1 el_duvel 1 Daimanta 1 Ik denk dan weer dan mensen zoals jij een gevaar zijn voor onze samenleving en dat kan ook niet genoeg gezegd worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat zeggen die 7 posts van mij in deze draad over mij Raf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Geen uitleg met gaten in he, ik wil het volledige verhaal! ![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even veel als de overige 4.971: niets.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Bij sommige van die andere 4971 posts had u toch soms bemerkingen over mij persoonlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() In een paar woorden: als iedereen homo word , gaan er geen kinderen meer zijn, en sterft de mensheid uit. Om het uitsterven nog wat te versnellen hebben we Aids.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gebeurt toch niet. Voor zover de wetenschap weet is het aantal homoseksuelen in procenten constant. Er zullen procentueel dus niet meer of minder homoseksuelen komen. Enne... alleen in Afrika vormt aids echt een probleem voor de bevolkingsontwikkeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() 1) Homo's dragen niet bij tot het voortbestaan van de mensheid
2) Homo's hebben 90% meer kans op Aids door honderden partners 3) Homo's vinden hun gedrag "normaal" t.o.v anderen en zo kan ik nog 100 andere voorbeelden geven... Goed zo,Stad Hasselt nu weet de buitenwereld ook binnenkort dat jullie homosexualiteit promoten met een standbeeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je kan net zogoed homo worden als een chinees worden he forumspook. Als je het niet bent, ben je het niet he...
![]() |
![]() |
#196 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) Fout, enkel homo's die onveilige seks hebben en sexdaten hebben een hogere kans op hiv, en deze is zelfs nog niet 90 %. 3) Homo's hebben vaak een ongecomplexeerde levensstijl, en daar is niks verkeerd mee. Hoe ver kom je in het leven met al je complexen?
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat RECHTSSVLAANDEREN erg gelukkig is. Zoveel frustratie t.o.v. één bevolkingsgroep, die kan nooit uit die bevolkingsgroep zelf komen. Waarschijnlijk heeft het met iets anders te maken. Overigens blijkt ook dat de meeste skinheads e.d. (waarvan hij met zijn avatar bewijst er een te zijn) een ongelukkige jeugd hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat vind ik dat zielig zeg. Misschien dat Vrij Vlaanderen ondertussen zijn vrouw wel aan het bedriegen is met een mannetje terwijl hij hier nu zo zit te verkondigen ''hoe onwaarschijnlijk dat wel niet is''. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat standbeeld herdenkt de vergeten slachtoffers van de deportaties tijdens WO II, en andere discriminaties uit de vervlogen donkere tijden. De stad, de provincie en de Koning Boudewijnstichting, willen andere gemeenten met een certificaat vereren indien ze dit initiatief steunen. Het word dus geen standbeeld voor homo's zoals dat van Brussel, Den Haag, ... en op zovele andere plaatsen.
|
![]() |
![]() |