![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ik. Je denkt toch niet dat ik me aangesproken voel door de diepgaande haat van filosoof en consoorten?
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams-nationalisten zijn geen Vlamingen.
Die mag je ongegeneerd zelfs mestkevers noemen.
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe werden vlaams belangers genoemd door de klucht VLD
mestkevers ![]()
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind sommige wel leuk, Pieter De Rem was goed gevonden! Verafstoot is leuk geprobeerd maar wat vergezocht misschien... Wat is dat eigenlijk, een verafstoot?
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou jij de puntjes invullen wetende dat het om iemand gaat die je al van ver afstoot? ![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je niet aanstaat, ga dan ergens anders ipv om censuur te schreeuwen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet echter dat u zichzelf en al datgene waarvoor u staat belachelijk maakt als u zich tot dat niveau verlaagt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 december 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die Belgische vlag in jouw onderschrift beledigend. Ga je ze nu weghalen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verlaag mij niet tot dat niveau. Jij wel. Jij bent degene die om censuur roept. Gelieve de zaken niet om te draaien.
![]() |
![]() |
#34 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 december 2007 om 20:02. |
||||
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 december 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uit respekt voor wat de man deed, zou je minstens zijn bijnaam volledig moeten siteren, namelijk Pieter-de-rem/Pieter-de-stem, ofwel alleen maar de resentste van de twee.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom vraag je de moderatie niet om tegemoet te komen aan jouw censuurzucht? En vergeet niet te dreigen met een klacht bij het CGKR, hé?
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht jij soms dat Hitler van zijn eigen wetten vond dat ze niet voor de goede gang van zaken bedoeld waren?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 december 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik trek het me niet aan als u zich echt belachelijk wil maken. U bent trouwens zeer goed bezig, moet ik zeggen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK voel me niet in het minst gekwetst omdat JIJ zegt dat ik mij belachelijk maak.