![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De waarheid dat homofilie abnormaal is, ligt in het objectieve feit dat de genen van iemand die homofiel is zich niet kunnen voortplanten. Dat is antidarwiniaans en dus onnatuurlijk.
![]() |
![]() |
#722 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals ik dus zei, ik vind niet dat we homo's mogen discrimineren of uitsluiten, in tegendeel we moeten ze helpen.
Ze hebben er niet altijd zelf voor gekozen om in het homomilieu te verzeilen: homo's moeten we eerder psychologische ondersteuning en begeleiding geven. Ze zijn vaak het slachtoffer van hun eigen anomalie.
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#727 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De objectieve waarheid. Helaas heeft die geen rechtspersoon.
![]() |
#728 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Is de wetenschap subjectief? Biologie bvb, of statistiek? Neen. Helaas is alles wat jij hier te berde brengt wel subjectief. Je spreekt de wetenschap voortdurend tegen en je hebt niks maar dan ook niks om het te weerleggen.
![]() |
![]() |
#729 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#730 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid bepaalt wel de (al dan niet statistische) norm van de samenleving, maar wat je zelf normaal of abnormaal vindt bepaal je als individu nog steeds zelf. De mening van de meerderheid heeft ook niets met waarheid vandoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 28 december 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb het over échte gevoelens, gevoelens die je overvallen, beheesteren, niet over fakegevoelens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben niet gekozen voor hun geaardheid, maar wat ze ermee doen is hun eigen verantwoordelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe kom je erbij dat de genen van homo's zich niet kunnen voortplanten? Indien dit zo zou geweest zijn, dan hadden we nooit homoseksualiteit gekend! ![]() Het feit is dat dit sluimert en doorgegeven wordt van generatie op generatie en op een gegeven moment komt het tot ontwikkeling. Jaja, u bent misschien geen homo, uw kinderen misschien ook niet, maar misschien wel een kleinkind. Van alle homo's die ik ken heeft er geen enkele een holebi-ouder. En omgekeerd ook, ik heb twee hetero-kameraden, wiens vader een homoseksueel is, die in een vroeger leven -uit druk vd omgeving-een gezin is begonnen. Wat de precieze oorzaak ervan is, heeft men nog niet kunnen achterhalen, maar men is er volop mee bezig. Ik acht het niet onbestaande dat men dit in de toekomst toe zou kunnen elimineren. Maar we zijn zover nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
|
![]() Homoseksualiteit evenmin.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik omschrijf het forumspook in 3 letters: MAL! Mal, mal, mal, mal mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mal, mmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaalllllllllllllllllllll. ![]() ***homo-nisering*** ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat tegenwoordig nog zulke misvattingen bestaan over homoseksualiteit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
want ik heb niks tegen homo's, homoseksualiteit,... at all... wat ik enkel wou zeggen is dat ik al die zever hier over homoseksualiteit een beetje beu ben homoseksualiteit bestaat overal, heeft altijd bestaan en zal altijd bestaan... formuspookje, judokus, paulus en co... deal with it!! 't is zo natuurlijk als de zon, de maan, de regen, de bloemekes, boompkes, plantjes, beestjes, ja, zelfs de homoseksuele beestjes (fruitvliegjes, pinguins,....) da's de kern van de zaak het ergste is nog dat forumspook en zijn lievelingen niet begrijpen dat zij alle homo's op dit forum en erbuiten kwetsen in het diepste van hun zijn... de enige verklaring die ik heb voor hun gedrag is dat het seksueel gefrustreerde vetzakskes zijn... de uitspraken van forumspook spreken hierbij boekdelen
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 december 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homofilie is een afwijking van het normale, zijnde heterofilie. Platvoeten zijn ook een afwijking, en voelen mensen zich daardoor gediscrimineerd? |
|
![]() |
![]() |