Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2007, 19:06   #741
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus Bekijk bericht
Ik denk niet dat ik ergens al de wetenschap heb tegengesproken.
dringend eens wat meer boekskes lezen dan...

ik lees hierboven voldoende zaken die flagrant in tegenspraak zijn met wetenschappelijke theorieen en onderzoek ivm homoseksualiteit
Oud 28 december 2007, 19:11   #742
Gayboy29
Banneling

Standaard

Inderdaad: homo's zullen er altijd blijven bestaan; overal en altijd,in alle landen,in heel de wereld.Hoe je het ook draait of keert.Je kan het aanvaarden of verwerpen.De kans dat iemand homo is in je familie is ongeveer 7%! Of je kan oogkleppen dragen zoals in de moslimlanden waar het 'niet bestaat' (of course als iedere homo aan de galg mag liggen)...

De wereld is sedert 1932 nog steeds niet veranderd: minderheidsgroepen blijven het slachtoffer van uitsluiting en discriminatie.Wat God ooit zei: ieder persoon is uniek dus niemand kan hetzelfde zijn als een ander zoals gedragingen,opvattingen,voorkeur...

Er zijn inderdaad nog kortzichtige personen die homo's nooit zullen aanvaarden.Ik hoop maar dat zij nooit een homo-kind zullen krijgen want dat kind staat een hel te wachten...het zijn ook deze personen die tegen de joden zijn,tegen allochtonen,tegen de vooruitgang.

Het zijn niet de homo's die moeten geholpen worden,maar de mensen die het niet aanvaarden.
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 19:23   #743
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
...................
...het zijn ook deze personen die tegen de joden zijn,tegen allochtonen,tegen de vooruitgang
...........
Waar haal je dat nu weer vandaan? Tamelijk veel van mijn beste kennissen en vrienden zijn Joods, moslim, allochtoon en/of-zo maar niemand doet moeilijk tegen iemand die zelf niet moeilijk doet.
Oud 28 december 2007, 19:24   #744
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
Het zijn niet de homo's die moeten geholpen worden,maar de mensen die het niet aanvaarden.
Het zijn niet de gewone mensen die moeten geholpen worden (gewone hetero's en gewone homo's), maar de strandjeanetten die koste wat kost met een pluim in hun gat (lees opzichtige avatar, waar anderen aanstoot aan nemen) op het forum moeten paraderen!
En daar reken ik u niet toe, Gayboy29.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 19:27   #745
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Het zijn niet de gewone mensen die moeten geholpen worden (gewone hetero's en gewone homo's), maar de strandjeanetten die koste wat kost met een pluim in hun gat (lees opzichtige avatar, waar anderen aanstoot aan nemen) op het forum moeten paraderen!
Homosexualiteit is van alle tijden en van alle klassen. Roei alle homofielen en lesbischen uit en binnen 15 jaar heb je er weer. Het maakt deel uit van de menselijke soort. Tot spijt van wie het benijdt. Honger, kinderarbeid, vrouwenmishandeling, aids, natuurrampen, verloedering van de natuur, overbevolking, d�*t zijn pas problemen. Homofilie is het probleem van de godsdiensten, niet van de mens.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 19:31.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 19:38   #746
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Homosexualiteit is van alle tijden en van alle klassen. Roei alle homofielen en lesbischen uit en binnen 15 jaar heb je er weer. Het maakt deel uit van de menselijke soort. Tot spijt van wie het benijdt. Honger, kinderarbeid, vrouwenmishandeling, aids, natuurrampen, verloedering van de natuur, overbevolking, d�*t zijn pas problemen. Homofilie is het probleem van de godsdiensten, niet van de mens.
Ik zeg ook niet dat homofilie een probleem is, het is een afwijking. Net als platvoeten, die hoeven ook geen probleem te zijn.

En trouwens, op dit forum zitten er genoeg die geen probleem zien in vrouwenmishandeling.
Oud 28 december 2007, 19:48   #747
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg ook niet dat homofilie een probleem is, het is een afwijking. Net als platvoeten, die hoeven ook geen probleem te zijn.

En trouwens, op dit forum zitten er genoeg die geen probleem zien in vrouwenmishandeling.

Een afwijking. Er zijn hierover al overloze discussies gevoerd. Is iets een afwijking wanneer het afwijkt van de meerderheid? Dat is een gevaarlijk standpunt. Men zou eerder de vraag moeten stellen: wat is normaal? Is normaal datgene wat de meerderheid doet of is normaal datgene wat men terugvindt in de natuur? Dus wat ' natuurlijk ' is. U mag antwoorden.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 19:48.
Oud 28 december 2007, 19:52   #748
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Een afwijking. Er zijn hierover al overloze discussies gevoerd. Is iets een afwijking wanneer het afwijkt van de meerderheid? Dat is een gevaarlijk standpunt. Men zou eerder de vraag moeten stellen: wat is normaal? Is normaal datgene wat de meerderheid doet of is normaal datgene wat men terugvindt in de natuur? Dus wat ' natuurlijk ' is. U mag antwoorden.
Ik geef toe dat men daar kan over discussiëren, maar NIET in het geval van HOMO': dat is een minderheid EN tegen de natuur.
Maar nogmaals, ik heb niets tegen die afwijking. Ten andere , iedereen heeft wel iets dat afwijkt van het normale....
Oud 28 december 2007, 20:00   #749
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geef toe dat men daar kan over discussiëren, maar NIET in het geval van HOMO': dat is een minderheid EN tegen de natuur.
Maar nogmaals, ik heb niets tegen die afwijking. Ten andere , iedereen heeft wel iets dat afwijkt van het normale....
Maar als het in de natuur voorkomt (ook bij de dieren) dan is het toch niet tegen de natuur. Integendeel, de natuur van de wezens brengt homofilie voort, zowel bij de dieren als bij de mensen. Ik denk dat het eerder tegen de natuur is 'in uw geest' maar niet niet tegen de natuur 'in de natuur' zelf. Dat laatste zou moeilijk kunnen.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 20:01.
Oud 28 december 2007, 20:22   #750
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar als het in de natuur voorkomt (ook bij de dieren) dan is het toch niet tegen de natuur. Integendeel, de natuur van de wezens brengt homofilie voort, zowel bij de dieren als bij de mensen. Ik denk dat het eerder tegen de natuur is 'in uw geest' maar niet niet tegen de natuur 'in de natuur' zelf. Dat laatste zou moeilijk kunnen.
Dus een varken met 5 poten is ook niet tegen de natuur? Dat komt soms ook voor, net als homo's...
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 20:25   #751
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Je zou "in de natuur" zelf eens beter kunnen rondkijken; het komt hoofdzakelijk voor bij dieren die niet in natuurstaat leven, als "noodsex" maar is er een paringsbereide hetero-partner ter beschikking dan krijgt die heus voorrang/voorkeur. Verder bij massale sex van sommige kudden/groepen in de paartijd, "happening" waarbij in geurig tumult alles wordt beklommen wat niet tijdig wegvlucht.

Dat mensen kans zien zulke "alternatieven" te cultiveren tot zelfs permanente vervangtechniek zegt mijns inziens alleen iets over het gebruik van ruimer uitgevallen denkwerk en fantasie.

Ik ga echt niet mopperen over hobbies die ik bizar vind, zolang men niet probeert daar mij of van mij (nog) afhankelijken in te betrekken maar wel stoort mij af en toe opzichtige werving, aandacht-trekkerij.

LEVEN EN LATEN LEVEN - wel wederzijds graag.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 december 2007 om 20:29.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 20:37   #752
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Dus een varken met 5 poten is ook niet tegen de natuur? Dat komt soms ook voor, net als homo's...
Inderdaad. "Ongewoon" is immers niet hetzelfde als "onnatuurlijk".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 20:40   #753
Stardust
Burger

Stardust's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan verklaar ik mij vanaf nu homo en loop ik naar de ziekenkas om steun te trekken voor een afwijking.
Jeetje, het is zoals system aanhaalt...het is helemaal geen probleem.
Het is enkel maar een probleem in verschillende religies.
Dus ja, wie hebben nu eigenlijk een afwijking? Mensen die hun eigen een god inbeelden of mensen die een andere sexueele voorkeur genieten?

Anyway, who gives a fuck...zolang iedereen maar happy is.
Oud 28 december 2007, 20:40   #754
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Je zou "in de natuur" zelf eens beter kunnen rondkijken; het komt hoofdzakelijk voor bij dieren die niet in natuurstaat leven, als "noodsex" maar is er een paringsbereide hetero-partner ter beschikking dan krijgt die heus voorrang/voorkeur. Verder bij massale sex van sommige kudden/groepen in de paartijd, "happening" waarbij in geurig tumult alles wordt beklommen wat niet tijdig wegvlucht.

Dat mensen kans zien zulke "alternatieven" te cultiveren tot zelfs permanente vervangtechniek zegt mijns inziens alleen iets over het gebruik van ruimer uitgevallen denkwerk en fantasie.

Ik ga echt niet mopperen over hobbies die ik bizar vind, zolang men niet probeert daar mij of van mij (nog) afhankelijken in te betrekken maar wel stoort mij af en toe opzichtige werving, aandacht-trekkerij.

LEVEN EN LATEN LEVEN.[/quote
U trekt een verkeerde conclusie. Of homosexualiteit in de dierenwereld nu voorkomt uit noodsex (wat absoluut niet altijd het geval is), of uit macht, of uit genegenheid, of uit lust, of wegens een bepaalde maatschappelijke ordening, of wegens genetische oorzaken, doet eigenlijk niet veel ter zake. Het feit is, dat het in de dierenwereld bestaat en dat het dus uitmaakt van het leven in de natuur en ingegeven wordt door hun natuur en dus niet wordt afgestraft door de natuur zelf. Het is dus 'natuurlijk'. Dat is het punt dat ik wil maken.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 20:44.
Oud 28 december 2007, 20:58   #755
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Punks en goths moeten dus ook geholpen worden? Die willen ook koste wat kost opvallen.
Oud 28 december 2007, 20:59   #756
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Hoeveel procent van de mensen is homo?
Hoeveel procent van de varkens heeft 5 poten?
Oud 28 december 2007, 21:07   #757
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Hoeveel procent van de mensen is homo?
Hoeveel procent van de varkens heeft 5 poten?
Maar mensen met het syndroom van Down (mongolisme) maken ook uit van de menselijke natuur. Mensen die aan suikerziekte lijden, maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die homo zijn maken deel uit van de menselijke natuur, mensen met Daltonisme (kleurenblindheid) maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die heel slim zijn maken deel uit van de menselijke natuur, altruïstische mensen maken ook deel uit van de menselijke natuur,gepatenteerde luierikken maken deel uit van de menselijke natuur, albino's maken deel uit van de menselijke natuur, vrijgezellen, polygamen, monogamen, humoristen, sado-masochisten, maken deel uit van de menselijke natuur, enz, enz.

De 'mensellijke natuur' is een huis met heel veel kamers. Dat schijnt u niet te beseffen.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 21:31.
Oud 28 december 2007, 21:15   #758
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Maar mensen met het syndroom van Down (mongolisme) maken ook uit van de menselijke natuur. Mensen die aan suikerziekte lijden, maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die homo zijn maken deel uit van de menselijke natuur, mensen met Daltonisme (kleurenblindheid) maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die heel slim zijn maken deel uit van de menselijke natuur, gepatenteerde luierikken maken deel uit van de menselijke natuur, albino's maken deel uit van de menselijke natuur, enz, enz.

De 'mensellijke natuur' is een huis met heel veel kamers. Dat schijnt u niet te beseffen.
Ik betwijfel of je de "doelgroep" opmontert middels zulke vergelijkingen.
Oud 28 december 2007, 21:20   #759
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik betwijfel of je de "doelgroep" opmontert middels zulke vergelijkingen.
Ik heb ook gesteld: mensen die heel slim zijn, maken ook deel uit van de menselijke natuur. Maar wat u in feite doet, is eigenlijk een waardeoordeel uitspreken. Dat is uw recht 'natuur' lijk. Maar feit is dat homosexualiteit een verschijnsel is dat in de natuur voorkomt bij vele diersoorten. Homofilie maakt deel uit van de natuur. Net zoals heterofilie. Dat is gewoon zo. Of u dat nu graag ziet of niet, dat is alweer een andere kwestie. Ik herhaal: homosexualiteit is meer een probleem van godsdiensten (lees: godsdienstige vooroordelen) dan van het 'mens-zijn'.

Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 21:26.
Oud 28 december 2007, 21:30   #760
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar mensen met het syndroom van Down (mongolisme) maken ook uit van de menselijke natuur. Mensen die aan suikerziekte lijden, maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die homo zijn maken deel uit van de menselijke natuur, mensen met Daltonisme (kleurenblindheid) maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die heel slim zijn maken deel uit van de menselijke natuur, altruïstische mensen maken ook deel uit van de menselijke natuur,gepatenteerde luierikken maken deel uit van de menselijke natuur, albino's maken deel uit van de menselijke natuur, enz, enz.

Ik denk dat het belangrijk is het ontstaan van homoseksualiteit te begrijpen. Alles wat je noemt heeft namelijk te maken met externe factoren, iets wat van homoseksualiteit hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be