![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik lees hierboven voldoende zaken die flagrant in tegenspraak zijn met wetenschappelijke theorieen en onderzoek ivm homoseksualiteit
![]() |
![]() |
#742 |
Banneling
|
![]() Inderdaad: homo's zullen er altijd blijven bestaan; overal en altijd,in alle landen,in heel de wereld.Hoe je het ook draait of keert.Je kan het aanvaarden of verwerpen.De kans dat iemand homo is in je familie is ongeveer 7%! Of je kan oogkleppen dragen zoals in de moslimlanden waar het 'niet bestaat' (of course als iedere homo aan de galg mag liggen)...
De wereld is sedert 1932 nog steeds niet veranderd: minderheidsgroepen blijven het slachtoffer van uitsluiting en discriminatie.Wat God ooit zei: ieder persoon is uniek dus niemand kan hetzelfde zijn als een ander zoals gedragingen,opvattingen,voorkeur... Er zijn inderdaad nog kortzichtige personen die homo's nooit zullen aanvaarden.Ik hoop maar dat zij nooit een homo-kind zullen krijgen want dat kind staat een hel te wachten...het zijn ook deze personen die tegen de joden zijn,tegen allochtonen,tegen de vooruitgang. Het zijn niet de homo's die moeten geholpen worden,maar de mensen die het niet aanvaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haal je dat nu weer vandaan? Tamelijk veel van mijn beste kennissen en vrienden zijn Joods, moslim, allochtoon en/of-zo maar niemand doet moeilijk tegen iemand die zelf niet moeilijk doet.
![]() |
#744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar reken ik u niet toe, Gayboy29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens, op dit forum zitten er genoeg die geen probleem zien in vrouwenmishandeling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een afwijking. Er zijn hierover al overloze discussies gevoerd. Is iets een afwijking wanneer het afwijkt van de meerderheid? Dat is een gevaarlijk standpunt. Men zou eerder de vraag moeten stellen: wat is normaal? Is normaal datgene wat de meerderheid doet of is normaal datgene wat men terugvindt in de natuur? Dus wat ' natuurlijk ' is. U mag antwoorden. Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, ik heb niets tegen die afwijking. Ten andere , iedereen heeft wel iets dat afwijkt van het normale.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Banneling
|
![]() Maar als het in de natuur voorkomt (ook bij de dieren) dan is het toch niet tegen de natuur. Integendeel, de natuur van de wezens brengt homofilie voort, zowel bij de dieren als bij de mensen. Ik denk dat het eerder tegen de natuur is 'in uw geest' maar niet niet tegen de natuur 'in de natuur' zelf. Dat laatste zou moeilijk kunnen.
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
|
![]() Citaat:
Dat mensen kans zien zulke "alternatieven" te cultiveren tot zelfs permanente vervangtechniek zegt mijns inziens alleen iets over het gebruik van ruimer uitgevallen denkwerk en fantasie. Ik ga echt niet mopperen over hobbies die ik bizar vind, zolang men niet probeert daar mij of van mij (nog) afhankelijken in te betrekken maar wel stoort mij af en toe opzichtige werving, aandacht-trekkerij. LEVEN EN LATEN LEVEN - wel wederzijds graag.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 december 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. "Ongewoon" is immers niet hetzelfde als "onnatuurlijk".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Jeetje, het is zoals system aanhaalt...het is helemaal geen probleem. Het is enkel maar een probleem in verschillende religies. Dus ja, wie hebben nu eigenlijk een afwijking? Mensen die hun eigen een god inbeelden of mensen die een andere sexueele voorkeur genieten? Anyway, who gives a fuck...zolang iedereen maar happy is.
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#756 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoeveel procent van de varkens heeft 5 poten?
![]() |
![]() |
#757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 'mensellijke natuur' is een huis met heel veel kamers. Dat schijnt u niet te beseffen. Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#759 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook gesteld: mensen die heel slim zijn, maken ook deel uit van de menselijke natuur. Maar wat u in feite doet, is eigenlijk een waardeoordeel uitspreken. Dat is uw recht 'natuur' lijk. Maar feit is dat homosexualiteit een verschijnsel is dat in de natuur voorkomt bij vele diersoorten. Homofilie maakt deel uit van de natuur. Net zoals heterofilie. Dat is gewoon zo. Of u dat nu graag ziet of niet, dat is alweer een andere kwestie. Ik herhaal: homosexualiteit is meer een probleem van godsdiensten (lees: godsdienstige vooroordelen) dan van het 'mens-zijn'.
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |