Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2007, 23:55   #781
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus Bekijk bericht
Ik denk niet dat ik ergens al de wetenschap heb tegengesproken.
je hebt dat al minstens drie keer gedaan

ivm met een biologische norm heteroseksualiteit... zoiets bestaat dus niet
ivm met dat het in tegenspraak zou zijn met de evolutietheorie.... totaal verkeerd het rijmt er zlfs perfect mee... zelfs zonder enige background informatie die er overigens ruimschoots verschaft is
ivm met je objectieve waarheid ook die bestaat niet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 23:58   #782
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

kijk, het is simpel: wie kan hier weggen te kiezen voor heteroseksualiteit? Pas op met antwoorden want als je ja zegt, betekend dit dat je dus ook voor het ander, homoseksualiteit kunt kiezen.
Wie zegt: brrr, nee hoor, jakkes met een man, ik kan het alleen maar met een vrouw erkent dus dat de vrije keuze niet speelt.Waarom zou dit wel zo zijn voor homoseksuelen en indien er geen keuze is, wat zegt dan een norm die mensen verbiedt zichzelf te zijn???
Wees dus minder hypocriet, als jij bent wat je bent geldt hetzelfde voor een ander, dus kun je slechts aanvaarden dat seksuele geaardheid verschillend is.
En voor iemand weer met een pedofiel komt aandraven, dit gaat over seksualiteit voor volwassenen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2007, 23:59   #783
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Het zijn niet de gewone mensen die moeten geholpen worden (gewone hetero's en gewone homo's), maar de strandjeanetten die koste wat kost met een pluim in hun gat (lees opzichtige avatar, waar anderen aanstoot aan nemen) op het forum moeten paraderen!
En daar reken ik u niet toe, Gayboy29.
waarom enkel die extravaganten ?
Oud 28 december 2007, 23:59   #784
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
kijk, het is simpel: wie kan hier weggen te kiezen voor heteroseksualiteit? Pas op met antwoorden want als je ja zegt, betekend dit dat je dus ook voor het ander, homoseksualiteit kunt kiezen.
Wie zegt: brrr, nee hoor, jakkes met een man, ik kan het alleen maar met een vrouw erkent dus dat de vrije keuze niet speelt.Waarom zou dit wel zo zijn voor homoseksuelen en indien er geen keuze is, wat zegt dan een norm die mensen verbiedt zichzelf te zijn???
Wees dus minder hypocriet, als jij bent wat je bent geldt hetzelfde voor een ander, dus kun je slechts aanvaarden dat seksuele geaardheid verschillend is.
En voor iemand weer met een pedofiel komt aandraven, dit gaat over seksualiteit voor volwassenen.
Ik ben zo eerlijk om toe te geven dat ik het wel met een man zou kunnen doen, je kan veel kiezen in het leven, veel meer dan de meeste denken.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2007, 00:03   #785
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero Bekijk bericht
Dus alle kinderen zijn ongelukjes?
dat zeg ik niet...

Laatst gewijzigd door praha : 29 december 2007 om 00:04.
Oud 29 december 2007, 00:06   #786
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
waarom enkel die extravaganten ?
Ik bedoel: geholpen worden! Ik denk niet dat homo's op zich moeten geholpen worden. Die kunnen een vrij normaal leven leiden, net als Fons met zijn platvoeten.
Het zijn die homo's die zich zo per se etaleren, die (psychische) bijstand kunnen gebruiken. Daar is iets mis mee. Er moet een reden zijn voor die buitenissige geldingsdrang, voor dat exhibitionisme. Welke reden dat is, d�*t moeten we achterhalen.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2007, 00:07   #787
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben zo eerlijk om toe te geven dat ik het wel met een man zou kunnen doen, je kan veel kiezen in het leven, veel meer dan de meeste denken.
en mogen we weten waarom ?
is dit louter uit nieuwsgierigheid ?
Oud 29 december 2007, 00:10   #788
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
en mogen we weten waarom ?
is dit louter uit nieuwsgierigheid ?
Omdat ik mijn geest meer onder controle heb dan de meeste van jullie?
Oud 29 december 2007, 00:11   #789
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik bedoel: geholpen worden! Ik denk niet dat homo's op zich moeten geholpen worden. Die kunnen een vrij normaal leven leiden, net als Fons met zijn platvoeten.
Het zijn die homo's die zich zo per se etaleren, die (psychische) bijstand kunnen gebruiken. Daar is iets mis mee. Er moet een reden zijn voor die buitenissige geldingsdrang, voor dat exhibitionisme. Welke reden dat is, d�*t moeten we achterhalen.
ah neeje ... want dan ga a priori uit dat er iets psychologisch 'mis' zou zijn aan homoseksualiteit.... dat sommigen zich dan overgaan tot dat 'exhibitionisme', dat buitennissige gedrag die extravaganten

de vraag was anders véél eenvoudiger.... waarom beperk je je tot die extravaganten ?
waarom pleit je bv niet voor bijstand voor al diegenen die zich extravagant seksueel uiten ?...... er moet toch een onderliggende oorzaak voor zijn ?
Oud 29 december 2007, 00:12   #790
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Perverse Jappen...
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2007, 00:13   #791
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
spreek je mij hiermee aan?

want ik heb niks tegen homo's, homoseksualiteit,... at all...

wat ik enkel wou zeggen is dat ik al die zever hier over homoseksualiteit een beetje beu ben

homoseksualiteit bestaat overal, heeft altijd bestaan en zal altijd bestaan...

formuspookje, judokus, paulus en co... deal with it!!

't is zo natuurlijk als de zon, de maan, de regen, de bloemekes, boompkes, plantjes, beestjes, ja, zelfs de homoseksuele beestjes (fruitvliegjes, pinguins,....)

da's de kern van de zaak

het ergste is nog dat forumspook en zijn lievelingen niet begrijpen dat zij alle homo's op dit forum en erbuiten kwetsen in het diepste van hun zijn... de enige verklaring die ik heb voor hun gedrag is dat het seksueel gefrustreerde vetzakskes zijn... de uitspraken van forumspook spreken hierbij boekdelen
Amai! Stoere taal Straks gaat u de mensen nog schrik aanjagen
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2007, 00:13   #792
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik mijn geest meer onder controle heb dan de meeste van jullie?
en daar begrijp ik geen 'fuck' van ....

wat bedoel je daar nu precies mee ?
dat jij bv over zou gaan tot een eenmalig feit, bv uit nieuwsgierigheid, maar dat is het dan ?
je 'mindcontrole' zou je helpen om niet te degenereren ?
is het zoietske ?
Oud 29 december 2007, 00:14   #793
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
dringend eens wat meer boekskes lezen dan...

ik lees hierboven voldoende zaken die flagrant in tegenspraak zijn met wetenschappelijke theorieen en onderzoek ivm homoseksualiteit
boekskes, boekskes, u moet niet alles geloven wat geschreven staat. gelijk wie kan gelijk wat schrijven, uzelf bent daar het levende bewijs van
Oud 29 december 2007, 00:15   #794
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
en daar begrijp ik geen 'fuck' van ....

wat bedoel je daar nu precies mee ?
dat jij bv over zou gaan tot een eenmalig feit, bv uit nieuwsgierigheid, maar dat is het dan ?
je 'mindcontrole' zou je helpen om niet te degenereren ?
is het zoietske ?
Niets uit nieuwsgierigheid, ik zou het gewoon kunnen als het moet, dat was toch de vraag, kiezen --> doen. Ik heb meer mindcontrole waardoor ik dat 'onnatuurlijks' zou kunnen doen.
Oud 29 december 2007, 00:18   #795
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets uit nieuwsgierigheid, ik zou het gewoon kunnen als het moet, dat was toch de vraag, kiezen --> doen. Ik heb meer mindcontrole waardoor ik dat 'onnatuurlijks' zou kunnen doen.
ah zo....
sorry hé ... 't is omdat je antwoorde ( vraag en jouw eerste respons liep inderdaad al langer ) op de post van alice en die stelde het toch weer wat anders

okay fair enough, thnks
Oud 29 december 2007, 00:19   #796
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Je zou "in de natuur" zelf eens beter kunnen rondkijken; het komt hoofdzakelijk voor bij dieren die niet in natuurstaat leven, als "noodsex" maar is er een paringsbereide hetero-partner ter beschikking dan krijgt die heus voorrang/voorkeur. Verder bij massale sex van sommige kudden/groepen in de paartijd, "happening" waarbij in geurig tumult alles wordt beklommen wat niet tijdig wegvlucht.

Dat mensen kans zien zulke "alternatieven" te cultiveren tot zelfs permanente vervangtechniek zegt mijns inziens alleen iets over het gebruik van ruimer uitgevallen denkwerk en fantasie.

Ik ga echt niet mopperen over hobbies die ik bizar vind, zolang men niet probeert daar mij of van mij (nog) afhankelijken in te betrekken maar wel stoort mij af en toe opzichtige werving, aandacht-trekkerij.

LEVEN EN LATEN LEVEN - wel wederzijds graag.
Zo zie ik de zaken ook ongeveer. Homoseksualiteit als noodsex komt in zowat alle gevangenissen ter wereld voor. Dat nu proberen voor te stellen als iets gewoons, iets helemaal normaals , d�*t is nu net het abnormale van de hele zaak.
Oud 29 december 2007, 00:21   #797
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar mensen met het syndroom van Down (mongolisme) maken ook uit van de menselijke natuur. Mensen die aan suikerziekte lijden, maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die homo zijn maken deel uit van de menselijke natuur, mensen met Daltonisme (kleurenblindheid) maken deel uit van de menselijke natuur, mensen die heel slim zijn maken deel uit van de menselijke natuur, altruïstische mensen maken ook deel uit van de menselijke natuur,gepatenteerde luierikken maken deel uit van de menselijke natuur, albino's maken deel uit van de menselijke natuur, vrijgezellen, polygamen, monogamen, humoristen, sado-masochisten, maken deel uit van de menselijke natuur, enz, enz.

De 'mensellijke natuur' is een huis met heel veel kamers. Dat schijnt u niet te beseffen.
het is niet omdat iets altijd bestaan heeft, dat het ook goed is...
Oud 29 december 2007, 00:21   #798
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Zo zie ik de zaken ook ongeveer. Homoseksualiteit als noodsex komt in zowat alle gevangenissen ter wereld voor. Dat nu proberen voor te stellen als iets gewoons, iets helemaal normaals , d�*t is nu net het abnormale van de hele zaak.
wat zeg je nu ?
Is de concentratie aan gevaarlijke petrochemische rotzooi in de gevangenissen dan significant lager dan erbuiten ?

Laatst gewijzigd door praha : 29 december 2007 om 00:22.
Oud 29 december 2007, 00:31   #799
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
wat zeg je nu ?
Is de concentratie aan gevaarlijke petrochemische rotzooi in de gevangenissen dan significant lager dan erbuiten ?
Iedereen leeft in de petrochemische rotzooi. De gevangenen zijn natuurlijk niet opgegroeid in het gevang, dus hoe ze daar blootgesteld zijn of niet doet niet ter zake: het kwaad is reeds geschied voor ze daar binnenkwamen.
Oud 29 december 2007, 00:55   #800
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou is dat misschien (gedeeltelijk bi-seksueel), maar dat geldt lang niet voor iedereen. Het is misschien wel daarom dat vaak mensen die beweren dat er een keus achter zit - de grootste tegenstanders dus - zelf ook nogal opgewonden ervan raken, maar ervoor kiezen om het te onderdrukken.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be