![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah nu begrijp ik het, da manneke op youtube heeft rammel gekregen ,tja... door drie jongeren !
Hoe wist men dat het allo's zijn ?
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wees creatief? Ik ben wie ik ben en daar valt weinig aan te veranderen. Ik zeg mijn gedacht zoals ik altijd doe, als u problemen heeft met mijn visie...pech voor u. Trouwens, als ik van account verander (wishfull thinking) ben ik nog steeds mezelf maar dan onder een andere naam. Veel verschil gaat dat niet uitmaken. En mijn visie, instelling (noem het hoe je wil) verander ik voor niets of niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Haha. Nog zo een en... U vergist zich.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Jij duidelijk niet. is het niet 3,4mg xanax, 2 x 50mg prozac, een joint waardoor jij zo op een andere planeet zit?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() U hebt een zéér oppervlakkig beeld van mij. En neen, ik bedoel niet dat u harder moet op mijn originaliteit moet letten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is 't politiecommuniqué: Citaat:
Citaat:
Emmanuelle Praet © La Dernière Heure 2007 Watermaal-Bosvoorde is niet direct een migrantenwijk (ik ken de wijk goed) Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 januari 2008 om 21:23. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() een onbekende die wat op youtube vertelt zou een bewijs vormen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat is een emir volgens jou? Het is niet het equivalent van een bischop hoor, het is een religieuze generaal. Aan wat doet het woord generaal je denken? En hoe verdiend een generaal zijn pluimen in achtergestelde landen? Dit is een ernstig interview, en als ze zelf zeggen dat je 10 mensen moet doden om een emir te worden dan is dat niet als grap bedoeld... ![]()
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 1 januari 2008 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 januari 2008 om 23:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn blanke groeperingen die ook zo tekeer gaan, (met dan andersgekleurde slachtoffers) en deze daders moeten even zwaar gestraft worden, maar dat valt VEEL minder vaak voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Och. Lang geleden dat ik het "al-wa-ge-zegd-zijde-zelf" nog eens gehoord had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Neen het zijnde prozac-slikkers oftewel de PoCo's (want elk normaal-denkend mens heeft ondertussen al door dat je om nu nog PoCo te zijn geweldige dosissen Prozac of aanverwanten moet slikken) die de achterlijke sukkels zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 januari 2008 om 19:56. |
![]() |
![]() |