![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor als de eerste keus- vlamingen nl. de antwerpenaren, de oost-vlamingen, de west-vlamingen en de brabanders op zijn. en er dan gene vlaamstalige brusselaar meer overschiet. dan mag de limburger uit de kast. om mee te lachen natuurlijk. met zijnen hoooooooond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good boy, anders had je daar ook nog een hoop miserie mee kunnen hebben. ![]() Komt wel in orde met je. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Hoe zit het met de hond? De kanarievogels? Wie krijgt de kat?
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een huurcontract dus er diende niets verkocht te worden. Zij is er alleen in getrokken. Gelukkig voor haar betreft het een nogal lage huur. De meubels en een aantal spullen (zoals de potten en pannen) heeft ze mij uitbetaald, net als de eerste maand huur en de waarborg, wat ze me netjes heeft teruggeven (mijn deel, dus). Ze ligt dus momenteel alleen (enfin, zover ik weet) in een tweepersoonshemelbed dat we samen gekozen hadden (maar nooit samen beslapen hebben).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nen antwerpenaar wellicht. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 1 januari 2008 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Buiten de psychische schade die een mens oploopt door een break van een relatie van 7,5 geen lellijke toestanden, idd. Geen hoederecht, geen advocaten, geen rechtbanken, geen vuile was die buiten werd gehangen (of toch weinig), geen gesteel van elkaar, etc. Gelukkig maar.
Neen, ik moet toegeven dat we allebei zeer volwassen uit elkaar zijn gegaan. Ze had het smeriger kunnen spelen (en ik ook, waarschijnlijk), maar daar schiet natuurlijk niemand iets mee op. Ik had een erger ex kunnen hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() "Schun hiemelbaad"
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 1 januari 2008 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan zeg, hou je eens een beetje in... ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 1 januari 2008 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
de realiteit is wellicht dat ze juist heel erg klaar is voor een nieuwe relatie, anders had ze u niet gedumpt hé. ze was wellicht gewoon uitgekeken op u. Citaat:
de eerste de beste vlotte prater met een lul tussen z'n benen, die heeft meestal al prijs bij mevrouw 'nog niet klaar voor een nieuwe relatie'. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ja is het niet dit jaar dan is het volgend jaar of het jaar erna, of het jaar daarna, en zo zit je snel aan de 50 en heb je het nog steeds niet gevonden, na 50 komt 60, mag je met pensioen, en dan is de kans nul, het kan dus snel gaan, want dan ben je 80 en zeg je mijn leven is mislukt, sterf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alleszins wel positief dat jullie alles hebben kunnen regelen, het had inderdaad erger kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alleszins wel positief dat jullie alles hebben kunnen regelen, het had inderdaad erger kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |