![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Over humor kan men niet discussieren, maar dit is flauw...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Tömmchen;3200286]Over humor kan men niet discussieren, maar dit is flauw...
Och origineel zijn is ook niet hun sterkste kant hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel subsidie trekken politieke studentenverenigingen eigenlijk in Gent?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat ook om infrastructuur van de universiteit die kan gebruikt worden. Ik vermoed dat het bedrag afhangt van het aantal activiteiten op jaarlijkse basis. Ben ondertussen meer dan 10 jaar weg van de unief, zodus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoe zat dat ook alweer met die kalender in het rechtse subforum?
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() waarom zijn jullie kleuren eigenlijk zwart wit rood, dit doet me nogal denken aan de oudere vlag van duitsland. Ook jullie ventje ziet er nogal extreem uit. Ik denk dat vele mensen het laten om te betogen juist omdat ze geen link daarmee willen. Kunnen jullie niet met gematigdere kleuren (zwart en geel,en veel smileys) afkomen zodat al die skinheads wegblijven. Je zou een veel groter publiek trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Die subsidie bestaat uit het recht om activiteiten te organiseren in de universiteitsgebouwen, het recht om een aantal kopieën te nemen (pamfletten en affiches) en om te mogen spreken in de lessen... (Eigenlijk hetzelfde als alle andere studentenverenigingen dus...)
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik vind trouwens de LSP-affiche wel grappig
![]()
![]() |
#35 |
|
![]() Wat is nu eigenlijk het nut van deze betoging? Waar protesteren jullie tegen?
Of is het gewoon betogen om te betogen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 10 januari 2008 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() hm ok, je hebt dan waarschijnlijk wel gelijk. Maar kampen jullie dan niet met een nogal groot imago probleem? Ik denk dat de meeste mensen (zoals ik trouwens) het dan verkeerd doorhebben van waar die kleuren komen. En kan je het imago van skinheads en dergelijke extreme gevallen niet wegwerken want ik denk dat je veel publiek misloopt? Aangezien meestal slechts een honderdtal mensen aanwezig zijn op een nsv betoging, (mijn indruk) en terwijl volgens opiniepeilingen de helft van de vlamingen voor een onafhankelijk vlaanderen zou zijn.
indien jullie geen extreme gevallen zijn , succes met je betoging ps dat ventje ziet er nogal jaren 30 uit |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was in mijn jaren toch iets van een 10.000 frank. En ze beslisten dan nog eens zelf over wie er nog bij mocht. Ik heb nog nergens gehoord dat die zaak is afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 10 januari 2008 om 19:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |