![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, Vlaams Blok/Belang voor ondertussen bijna 17 jaar (ik ben dus waarschijnlijk niet meer te redden voor de democratie, allée...waarschijnlijk).
Daarnaast: NSV en nu OSB (één jaar praeses, één jaar nationaal hoofdredacteur maar nu betalende oude zak). Ook nog lid geweest van Voorpost. Nog lid van de VVB. En buiten de politiek: Davidsfonds en Landelijke Gilde. En hier en daar nog een steunlidmaatschap (muziekvereniging, kinderkoor, supportersclub voetbal). En, waarschijnlijk als één van de weinige: lid van een manillersclub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Natuurpunt
SKEPP Vlaams Wagner Genootschap |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Dit jaar kan ik naar Bayreuth! Tristan und Isolde eind augustus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() SKEPP??? Bij Tom Schoepen?
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan inspector Morse die verlof vroeg om naar Bayreuth te gaan. En dan van zijn baas onder zijn voeten kreeg, omdat hij zogezegd niets beters te doen had, dan aan het strand te gaan liggen in "Beiroet".
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek secretaris en ledenverantwoordelijke Jong VLD Leuven.
Lid Open VLD Werkend lid BPlus Student-lid Pro Belgica Lid Politika Leuven Lid LVSV Leuven |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke organisaties:
* Meervoud * SFL * V-SB * CAP verder overweeg ik ook lidmaatschap van VVB en TAK Verder ook van: * Vlaamse Esperantobond * Vlaamse Esperantojongeren * De VVM waar ik cursusgever ben geweest Moreel lid van: * Sinn Fein en IRA (Prae moet mij eens zeggen waar ik écht lid kan worden) * Batasuna * Emgann * Plaid Cymru * De duvelclub ![]() * De politics.be verslaafden ![]() * The international society of evil masterminds bend on complete world domination. Over dit NWO lidlaatschap zwijg ik echter in alle talen. Laatst gewijzigd door Pelgrim : 14 januari 2008 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]()
Laatst gewijzigd door netslet : 14 januari 2008 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Ik denk wel dat ik lid ben van (jong) Groen!
En vroeger was ik ook lid van de chiro, de smoke busters club en waarschijnlijk nog een aantal dingen die ik vergeet.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt het?
![]() Dan zou ik maar even kijken in je portefeuille. Voor hetzelfde geld heeft die kerel je een lidkaart van jong-VlaamsBlok aangesmeerd. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() lid van KSA-KSJ-VKSJ
bijna lid: Murray Rothbard Instituut ![]()
![]() |
#136 |
Burger
|
![]() Aesculapia (ik zal dus ook rondlopen met ne jas volgend jaar)
NSV En vroeger Humanistische Jongeren, zonder het goed te beseffen. Dus zeker niet actief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Ik heb daar geen lidkaart van. Ik moet daar ook niets voor betalen. (Ik weet niet of dat normaal gezien wel moet of niet.)
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() nu niet voor 't een of 't ander maar ik vind mensen die volle bak 'lid' zijn van vanalles doorgaans vreselijk saaie mensen.
met zo'n typische sociale en verantwoordelijke kop. en belangrijk dat die zich voelen, want ze hebben het toch zo druk druk druk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ook Sherlock Holmes was groot liefhebber van Wagner. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 14 januari 2008 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |