![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag Frank van Hecke drie keer in mijn leven live in actie.
Een eerste keer op de ijzerbedevaart waar een rel uitbrak omdat een paar mensen uit een stoet werden geplukt net op het ogenblik dat zij over een Belgische vlag liepen die op de grond lag. Van Hecke heeft daar met de politie onderhandeld en de gemoederen bedaard. De tweede keer dat ik hem tegen het lijf liep was op een verboden betoging in Linkebeek. De derde keer vond plaats op een brug in Gent waar een tv-zender de Vlaamsgezinden die voor een onafhankelijk Vlaanderen waren had opgeroepen aanwezig te zijn. Hans van de Cauter was er trouwens ook. Ik hoorde hem pal voor de camera 'domme flamingant' tegen iemand roepen. De twee laatste keren was Marie-Rose Morel er ook bij. Een geheim liefdeskoppel zou echter in bed gezeten hebben inplaats van daar zijn tijd te spenderen. Frank van Hecke heeft op mij alle drie de keren de indruk nagelaten dat hij een beschaafd, voornaam mens is. Hij zal allicht niet lezen wat ik hier schrijf, maar ook al ben ik geen overtuigde VB-er, mijn respect heeft hij beslist. Laat mij maar weten of Frank van Hecke gehuldigd wordt ten afscheid. Voor één keertje wil ik dat graag meemaken.
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits je het niet lijkt door te hebben. Het gaat niet over een naam, System.
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2008 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat geldt dan natuurlijk ook voor iedereen die collaboreerde, inbegrepen de hogere belgische kringen waaronder de koning en de waalse staalindustrie. En dat geldt dan ook voor alle collaborateurs en wapenleveranciers aan het communisme. En dat is een heel lange lijst. En wie is vandaag dapper genoeg om China te veroordelen omwille van het uitroeien van Tibetanen en hun zeer merkwaardige cultuur? Zelfs de paus waagde het niet om de Dalai Lama te ontvangen om China niet te mishagen. Ik verafschuw de misdaden van de nazies, maar ook alle andere. En ik moet kotsen van al die scherpslijpers en hun dubbele standaard. Die hun ogen sluiten voor alle misdaden van heel de wereld, maar meer dan een halve eeuw na de feiten alleen Staf Declerck met de vinger wijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende verkiezingen zullen trouwens bewijzen dat Van Hecke geen Steve Stevaert is en dat enkel je eigen wensdromen vals waren.
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verafschuw de misdaden van de nazies, maar ook alle andere.
Citaat:
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() Dan bent u nu samen collectief aan het overgeven. Dat kan wel eens een slecht geweten luchten.
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2008 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over mijn geweten en dat van Luc hoef jij je geen zorgen te maken. Haatdragenden zoals de club waar jij je mosterd haalt zouden beter hun eigen geweten eens grondig onderzoeken.
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De kernthema's van het VB zijn Vlaamse autonomie, de transfers, de onveiligheid en de islamisering. Waarschijnlijk zal het octopus-gezelschap geen (goed) resultaat opleveren voor de Vlamingen. De transfers verhogen nog steeds, de onveiligheid blijft een groot peobleem, islam en terroristen zijn niet uit het nieuws. Waarop is jou voorspelling van een VB-nederlaag gebaseerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Het verwondert mij tenzeerste dat u zich gewaardigt me een antwoord te geven. Ik dacht dat ik op uw negeerlijst stond. Erg beginselvast bent u alvast niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() Vanhecke is in de eerste plaats politicus. (raspoliticus zelfs)
Hij zal het onderhuidse gejudas binnen de partij ondertussen kotsbeu zijn. (ik kijk uit naar z'n memoires) En de bui hangt er; willen of niet... En dan doen politici een 'Stevaertje'; niks zo erg als een verkiezing té lang op post blijven. Geeft altijd een bittere toets zo aan het eind van een -voor het overige indrukwekkende- carrière. Ik mag 's mans gedachtengoed hoegenaamd niet, maar de manier waarop hij die partij samen heeft weten houden, verdient enig ontzag.
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als putje bij paaltje komt, bestaat er bitter weinig 'oprecht' idealisme in de politiek. Ik wil gerust nog de hypothese aannemen dat Vanhecke zoiets had als een 'politieke roeping', maar uiteindelijk volgt hij nu de wijsheid die VDB zo mooi wist te verwoorden: 'Teveel is trop, en trop is teveel' Kortom, hij doet een 'Stevaertje'; niet geheel oneervol me dunkt. Het verschil met de hopman van de sossen is wel dat hij zich niet meteen in het goedbetaalde prepensioenbaantje kan laten benoemen. Die pil is dus niet verguld. Maar het principe is hetzelfde. De mayonnaise is aan het schiften geslagen bij het VB.
![]() |
![]() |
#298 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een geheime relatie maakt van een mens trouwens geen onbeschofterik. Of zijn voor jou soms als die belgicistische politici die effectief voor een andere relatie kozen onbeschaafd?
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als dat u zou zeggen: ja, ik heb het huis in brand gestoken, maar mijn buurman heeft het ook gedaan met een ander huis. We hebben het hier niet over de Chinezen of de Tibetanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een geprikkelde reactie van Annemans en Dewinter volgde en plots, zomaar, gooit Vanhecke de handdoek in de ring. Merkwaardig. De VB-kopstukken spreken trouwens zelf over Valkeniers als zijnde een 'consensuskandidaat', wat duidelijk aangeeft dat er over Vanhecke geen consensus bestond. Nee, er zit of zat duidelijk een haar in de boter bij 't VB. Ik zou daar niet al te naïef over doen. |
|
![]() |
![]() |