![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En er zijn ook mensen die voorkennis hebben... Nu je kan als speculant nu ook gouden tijden hebben natuurlijk als je zo een gelukzak bent
|
|
|
|
|
#442 | |
|
|
Doet me aan nog iets denken wat denken jullie van "option" heeft hij het of heeft hij het niet in zich?
http://www.tijd.be/beurzen/65000009 want stel je voor dat hij nu terugkeert naar 2/3 van zijn hoogste koers dan heb je van vandaag op morgen een winst van 100%. Dit bedrijf is gek... Ik weet niet wat ervan te denken. Wat jij? Zou jij durven investeren in zo een volatiel aandeel?
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
|
11u de bel-20 staat positief... hij is aan het wippen dit is pure speculatie!
Njah met option weet je ze zwijgen zo hard dat ik mij toch vragen stel MAAR voor dezelfde prijs zijn ze bezig met iets en zullen ze met massale cijfers uitpakken zo hard dat hij kan wippen boven de 9-10 he... maarja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat dat bedrijf maar 1/3 van zijn hoogste koers waard zou zijn nu is natuurlijk ook quatch of het moet zijn dat ze met continuïteitsproblemen zitten maar ik dacht het niet. Er was iets met hun voorraad, niet? Maar serieuse continuïteitsproblemen toch niet? Wat wel raar is is dat de hot shots van daar niks bijkopen nu hij zo laag staat. Ale we zouden het toch weten...
|
|
|
|
|
#445 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#446 | ||
|
|
Citaat:
ZO gemakkelijk is dat allemaal niet Plus we zitten weldegelijk in een dalende conjunctuur dus de waarde van bedrijven zullen dalen (op middellang termijn).
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is trouwens niet mijn methode ofzo, maar die van Buffett |
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
|
Men zegt veel "niet investeren in de financiële sector" tegenwoordig... Ik vraag mij af waarom... En ja ik weet dat er een kredietcrisis is in amerika die deels de grote banken kan raken hier in België... Denkt men nu echt dat dit tegenslagje zoveel negatieve impact gaat hebben op giganten als fortis en dexia?
|
|
|
|
|
#449 | ||
|
|
Citaat:
Buffett...tsjah hij zal op één of ander manier weer zelf rijk worden aan z'n eigen advies zeker. Nu het kan zijn hoor...
|
|
|
|
|
#450 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#451 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#452 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Buffett is trouwens een heel interessant onderwerp, als je je interesseert in de beleggingswereld. Die man z'n tips zijn de simpelheid zelve. |
|
|
|
|
|
|
#453 | ||
|
Minister
|
Citaat:
http://www.trends.be/nl/blog/blog.js...tag=BLOG/Noels Citaat:
Laatst gewijzigd door cor : 22 januari 2008 om 12:33. |
||
|
|
|
|
|
#454 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarvoor was het door een aap, die lukraak de aandelen uit een lijst selecteerde ... |
|
|
|
|
|
|
#455 | |
|
|
Jij weet natuurlijk beter
|
|
|
|
|
#456 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#457 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#458 | ||
|
|
Citaat:
Analysten kunnen weldegelijk tamelijk correct de koersdoelen bepalen hoor jij weet dat analyse van de jaarrekening + statistiek (voor de onzekere parameters) + nog enkele technieken (die jij nu allemaal al kent
|
|
|
|
|
#459 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Modellen die trouwens kunnen voorspellen welke aandelen het goed of slecht gaan doen, zijn trouwens gedoemd om te verliezen, want de beursmarkt rekent die informatie mee in haar bewegingen. |
|
|
|
|
|
|
#460 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het werd tijd dat ze wat zakten. Ik zit nu al bijna een jaar aan een lage rente bij de Rabobank en ik verwacht dat de impasse toch nog zeker op zijn minst een half jaar zal duren. Misschien zit ik in de topjaren aan een mooi rendement van rond de 15%, maar zulke zakkingen mogen niet te lang duren of dat daalt te rap... |
|
|
|
|