![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het komt me zo over dat je stelt van beide groepen, even ongeacht de andere problematiek, er net hetzelfde varwacht zou worden inzake integratie en net dezelfde vrijheid wordt gegeven ivm eigenheid... tot op die hoogte dat hun eigenzinnige wereldje wat al te veel in wordt opgemerkt hetzij in concentratie van bepaalde buurten hetzij algemeen in absolute grootorde van voorkomen is het dat wat je bedoelde, alice ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat laatse kan je net zogoed zien als een vorm van integratie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praha wat ik bedoel is; Joodse burgers accepteren de gevolgen van hun zelfgekozen segregatie en wegen niet binnen de samenleving door maatschappelijke conflicten en oververtegenwoordiging in sociale aandachtgroepen.Dat betekent dat zij anders omgaan met die samenleving dan moslims zelf doen, ookal zijn hun omstandigheden gelijkend.
Het verschil zit in levensovertuiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
haaaahahahahahahahaaaa ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Europa heeft een 'heidense' basis, een 'christelijke' basis én een 'humanistische' basis.
Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2008 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() én een joodse lieve schat. Tenzij je de basis van het christendom (vooral protestantisme gaat daarnaar terug): de bijbel, even wil verwijderen uit het collectieve Europese geheugen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die joden storen niemand.
Wie pleegde nu weer een aanslag op hun sefardische synagoge in Antwerpen? Juist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
NT= christelijk Daarbij.. wtf? met die redenering is binnen 400 jaar de islam ook een "pijler van Europa". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat wel om meer dan de joodse invloed op het christendom; het gaat om de directe invloed van het jodendom in Europa.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 24 januari 2008 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een beetje moeite en de islamitische arabische kolonisten hadden zelfs de Assyrische beschavingen tot het rijk van Atlantis laten behoren. Als men dus zo voort blijft doen, zich blijft prostitueren (ik heb er geen ander woord voor gevonden) voor islamitische bezetters, dan gebeurt wat men in Wenen heeft kunnen vermijden. Ik ga het alvast niet meer hoeven mee te maken: ik ben ofwel dood, ofwel verkoop ik heel de boel en ga ergens anders van mijn laatste dagen genieten. Aan Edina en de andere poco-laborateurs wil ik het echter wèl van harte gunnen. Ik hoop dat zij nog mogen meemaken dat hun kleindochters in burka worden gekneld en met stokslagen van straat gekieperd als ze zich zonder mannelijke begeleider naar buiten durven begeven. En dan zullen Edina en de andere colaborateurs zich Circe herinneren....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 januari 2008 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ik constateer dat jij degene bent die niet meer inhoudelijk wenst te discuteren, dus stel ik voor dat je mijn berichten gewoon negeert. Ik merk overigens op dat je je mening ondertussen tenminste wel al hebt bijgesteld van "er zijn geen joden die gesegregeerd leven" tot "zelfgekozen segregatie". Rest de vraag waarom de enen zouden mogen kiezen voor segregatie en de anderen niet. En waarom zaken zoals gelijkheid tussen man en vrouw voor de ene groep belangrijk is en voor de andere niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Daar ben ik het volmondig mee eens. Maar denk je nu echt dat de houding van sommige Antwerpse Joden tegenover moslims niet beïnvloed wordt door datzelfde conflict?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin heb je verteld welke bedreigingen je islamitische pamperkindjes voordien aan die joodse kinderen hadden gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |