![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, ik ben ook veel slimmer dan iedereen denkt.
Dus ik moét wel koning worden, zie je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mertens solliciteert dan ook voor de HA! van Humo.
Mijn stem heeft ie alvast. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men mag zich niet afvragen w�*t iedereen dan wel denkt over het IQ van Flupke.
"slimmer dan" is relatief hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij is Guy Mertens gewoon veel dommer dan iedereen denkt.
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Dat is toch duidelijk.Jullie geven hem die positie en zijn zo dom om zijn staatshoer te spelen.Wordt toch eens wakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Je hoeft niet eens dom zijn om illegitiem heerser te gaan spelen. Al was Einstein koning, dan nog was ik anti-monarchist.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind het vooral niet slim om op basis van een Frans accent (en een adellijke wereldvreemdheid) met de media mee te gaan in het idee dat Prins Filip "dom" zou zijn. Weten wij veel! Geert Hoste is een comedian (not a very good one if you ask me), geen IQ-test!
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk ook dat Filip niet zo dom is als de meeste mensen denken. Enfin, ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Er zou een examen moeten worden afgelegd of te zien of de basiskennis om koning der Belgen te worden kan worden vervuld.
De mening van al die hof werknemers doet er eigenlijk niet toe. (wiens brood...) Kan alleen verder gaan op de weinige publieke optredens van onze prins, en vrees ik voor zijn slaagkansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Aan de eerste Vlaamse (sorry, Belgische) astronaut: "en Dirk, wat zie ge door het vensterke"??? Aan teruggekeerde Belgische soldaten na een VN missie: "en, hebben jullie een leuk verlof gehad"???? Aan journalisten die hij niet leuk vindt: "volgende keer mag je niet meer naar mijn paleis komen" .... of dit nu mèt of zonder frans accent wordt uitgesproken. het blijft hilarisch. Zielig als het uit minderbegaafdheid voorkomt, subliem als standup comedian! Dat de prinsenkinderen een zielige jeugd hebben gehad zal ik zeker niet ontkennen. Bij gebrek aan ouders (ofwel pa en ma nog gezamenlijk foetsie, ofwel pa bij lief en ma bij lief) zal het voor hen niet eenvoudig zijn geweest; gezellige kerstfeestje waren dus niet aan de orde. En ja, de paleisgangen zijn leuk om met je fietsje door te rijden. Echter, dat is niet de verantwoordelijkheid van de belastingbetaler en we hoeven toch geen pre-middeleeuws koningsinstituut te blijven financieren omdat het kind een ongelukkige jeugd heeft gehad neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 januari 2008 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() hoever staat t met zijn 'missie' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ach, dat was gewoon een verspreking. 'Mission' in het Frans heeft een veel minder beladen betekenis.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ligt dus niet alleen aan zijn Frans accent (en een adellijke wereldvreemdheid) maar aan het Frans zelf dat wij Flip beladen gelijk een muilezel.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() zeg je nu dat t aan zijn Nederlands mangelt ? of zijn inschattingsvermogen, want dat is wel de taal van 60% van zijn 'onderdanen' hé
Laatst gewijzigd door Anna List : 24 januari 2008 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ook moeilijk anders als iemand al zijn diploma's en eredoctoraten krijgt toegestopt zoals alleen prinsenkinderen aan die 'bewijzen van intelligentie' kunnen geraken, hé?
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Uit "niet zo dom als de meeste mensen denken" slaag jij er op de één of andere manier in af te leiden dat ik denk dat de meeste mensen Filip niet dom vinden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 januari 2008 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Opnieuw spreid je hier je opmerkelijke talent dingen te lezen die er niet staan tentoon.
![]() |
![]() |